Errore à mandà un comando à una applicazione in AutoCAD. Cumu risolte.

Pochi mudelli di telefunini Android da u lussemburghju più cunnisciutu di u fabbricante di Lenovo pò esse caratterizatu da un tale livello di prevalenza è di popularità cum'è IdeaPhone P780. Questu hè veramente una macchina assai buona, à u momentu di u so liberazione, è puru chì stu telefunu sia consideratu obsoleto, e so caratteristiche tecniche ci permettenu di soddisfà a maiò parte di e necessità di l'utente media oghje. Qui di sà avè parlemu di travaglià cù u lugiziale di sistema di u dispositiu in l'aspettu di a so ripristinazione, rimpiazzamentu è l'aggiornamentu, chì hè, nantu à u firmware di u mudellu.

I cumpi di software Lenovo pò esse aggiornati, reinizellati, personalizzati, è, se necessariu, ripresentati cù l'uterni è i metudi dispunibuli per tutti l'utenti. Praticamenti tutte e situazioni chì si pò ghjunghjenu sò descritte in l'istruzzioni sottu, ma prima di un interventu seriu in a parte di software di u dispositivo, dighjà tene à:

Quandu esiru operazioni, in cunfurmia di e seguite racusazioni, l'usu hè cunniscitu di u risicu potenziale di e procedure. Tutte e azzioni sò eseguite da u pruprietariu di u dispositiu à u vostru risicu è risicu, è solu hè responsabile per i so risultati è conseguenze!

Preparazione

Prima di manipula a parte di u software di qualunque dispositiu Android, hè necessariu svolgere determinate azioni preparatorie cù u dispositiu è u computer, chì saranu utilizzati come un arnesi per trasferisce i dati à u dispositivo. Avè furmatu in piena, pudete evità assai errori è ghjunghje prontu à u risultatu desideratu - u smartphone Lenovo P780 buna è stabile.

Revisioni di hardware

In tuttu, ci sò quattru versioni di u mudellu Lenovo P780, chì differiscono micca solu in u pruduttori previsti di a regione d'usu (duie opzioni per u mercatu cinese è dui audit internaziunali), ma a parte di software (marcatu di memoria per dispositivi per Cina - CN, internazionale - ROW), l'annu di liberazione (in modu convenzionale, i dispositivi sò divisi in quelli publicati finu u 2014 è durante), ma ancu da l'hardware (vari volumi di ROM - 4 GB è (solu per "internaziunali") 8 GB, moduli radio diversi.

I metodi di u firmware è di l'utili software per versioni diverse di u mudellu ùn sò micca differenti, ma versioni differenti di pacchetti cù software di sistema sò usate. Questu materiale dimostra metudi universali per a reinstallà è ripristinà u sistema operativu, è usando i ligami offerti in l'articolo, pudete truvà un software adatto per telefoni "internaziunali" cu capacità di memoria di 4 è 8 GB.

Per e varianti "Cinesi", u lettore deverà ricercà archivi cun i file di software di sistema. Per aiutà à sta ricerca, note chì una bona selezione di sistemi operativi ufficiali è modificati per tutte e revisioni di u dispositiu sò raccolte nantu à u situ needrom.com, ma a registrazione hè necessariu per scaricà i file da a risorsa.

L'istruzzioni cuncettate sottu sò state applicate à un dispositiu cù una capacità di memoria di 8 GB, destinatu à u mercatu internaziunale - sti telefoni sò stati venduti ufficialmente in a CIS è sò assai lussuosu i più cumuni. A distinzione di u mudellu da e versioni per a Cina ponu esse annantu à l'iscrizioni nantu à a batteria, cacciò u schernu.

L'informazioni da e versioni internaziunali sò applicate in Inglese, in "Cinese" - sò i geroglifici è un adesariu blu hè prisentatu.

Piloti

A prima cosa chì deve fà prima di passà à l'installazione di un Android in Lenovo P780 hè di stallà i driver specializati.

  1. Per chì u telefuninu esse ricunnisciutu da u PC cum'è un muvimentu USB, è ancu determinatu in la modalità "Debugging on YUSB" (Avete bisognu di aduprà u modalità per alcune operazioni), pudete aduprà l'installatore automatu di e cumpunenti da u fabbricante.

    Scaricate l'archive per riferimentu, scompattela, fate u installatore è seguite e so istruzioni.

    Scaricare u driver Lenovo P780

  2. Occorre avà a notazione chì l'utenti anu da spessu installà i componenti di sistema specializati chì sò necessarii per interagisce cù u telefuninu in modi speciali di manuale. Pacchetto cù tutti i driver chì pò esse richiesti quandu l'installazione di u lugiziale di sistema, "scratching" e recuperu "IMEI" si pò truvà nant'à u ligame:

    Scaricate i piloti per u firmware Lenovo P780

    U prucessu di furnisce l'OS cù i componenti necessarii hè dighjà descrittu in u materiale nantu à u nostru situ web:

    Per di più: Installazione di i driver per u firmware di Android

    A situazione principale chì deve esse fatta prima chì u firmware di Lenovo P780 in termini di manipolazione di driver hè detectà "Manager di dispositivi" dispositivo "Mediatek Preloader USB VCOM". Un elementu cù stu nomu compare brevemente in a sezione. "Porti COM è LPT" quandu cunnessate u vostru smartphone completamente à una porta USB.

    Se i driver ùn sò micca installati, seguite e istruzioni in a lezione à u ligame sopra. A sezione necessaria di u materiale hè "Installazione di i driver VCOM per dispositivi Mediatek".

I metodi di cunnessione di smartphones non funziunali chì ùn sò micca rilevati da un computer sò descritti sottu in a descrizzione. "Metudu 3: aggrappatu". In questo casu, u pacchettu di driver hè adupratu, stallatu nantu à u ligame sopra!

Ruth diritti

L'uppunitazione di privilegi di Superusu nantu à u mudellu in questione dev'essiri attribuita piuttostu à prugrami assistenti, anzianu preparatori, prima di reinstallà u sistema. In listessu tempu, i diritti di root ci ponu necessariu per creà un backup completo di u sistema è altre manipolazioni chì precedenu l'interventu in a parte di u software, è ancu necessaria in u so travagliu ogni ghjornu, perchè sapè cume uttinni pò esse uttene à parechji utilizatori.

U telefuninu hè dotatu di diritti di radice cù l'utellu Framaroot, chì ùn pò dà solu difficoltà ancu per i principianti. Sù basta à scaricà l'apk-file cù u ligame da a revisione di l'articolo di u strumentu nantu à u nostru situ web è seguite e istruzioni da a lezione:

Per sapè di più: Uttenendu i diritti di root per Android cù Framaroot senza un PC

Backup

A copia di l'infurmazione, di solitu memorizzata in un smartphone, à un locu sicuru hè di primu passu prima di u firmware di Lenovo P780, perchè se si manipula a memoria di u dispositivo, tutte e informazioni saranu distrutte! Hè cunsigliatu assai chì l'utenti di u mudellu facenu backup in ogni modu pussibule è ogni volta chì hè pussibule.

Ci sò parechji metodi per proteggere da a perdita di dati, è i più efficaci sò descritti in l'articolo:

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

In più di a perdita di informazioni persunali, l'utenti chì manipulanu u lugiziale di sistema di u mudellu in questione pò affrontà una altra fastidiu - a perdita di prestazione di moduli di cumunicazione, chì si faci dopo u mashing "IMEI" è / o hè dovutu à un danneggiamento di partizioni "NVRAM".

Hè cunsigliatu assai à creà una manciata "NVRAM" Prima di qualchì operazione cù u smartphone chì ùn sò micca documentata da u fabbricante, allora chì restaurà sta sezione, in casu di dannu, ùn duverà micca longhi è ùn impurtà micca sforzi serii.

Hè assai più faciule per creà una copia di backup "NVRAM" u più tempu hè pussibule, piuttostu chè se questu area di memoria hè danneggiata, hè longa è dura da risturme!

Unu di i metodi più faciuli per creà una copia di backup "NVRAM" hè l'usu di u toolkit MTK Droid Tools.

  1. Scaricate l'archiu da MTK DroidTools per mezu di u link da l'articolo di revisione è scompattela in un annu sferente.
  2. Run u strumentu è cunnessu u telefonu à a porta USB di u PC.

    Dopu à a cunnessione, movemu l'otturatore di notifiche nantu à u schermu di u dispositivo, è ponemu a casella "Debugging USB".

  3. Aspittemu a definizione di u smartphone in u prugramma - i campi di infurmazione saranu riempiti di informazioni è u bottinu apparirà "ROOT".
  4. Spingi "ROOT" è aspettate e operazioni necessarie per uttene "Root Shell" u prugramma - l'indicatore in u angulu inferiore di a finestra MTK DroidTools girerà in verde in sinistra.
  5. Spingi "IMEI / NVRAM"chì porta à u ritiratu di a finestra cù a funzionalità di u turnu "IMEI" e backup / restituu "NVRAM".

    Fate andà a casella "dev / nvram (bin region)" è spingà u pulsante "Backup".

  6. Rimane di assicurà chì in u cartulare di u prugramma in a cartella BackupNVRAM file creati "Lenovo-P780_ROW_IMEI_nvram_GGMMDD-HHmmss"

Area di recuperu "NVRAM" si esegue cù a messa in opera di i passi sopra ripusuti, solu in u numeru di articulu 5 hè selezionatu u bottu "Ripristinare".

Installazione, aggiornamentu, riparazione Android

Dopu avà completatu a preparazione, pudete andà à u firmware direttu di Lenovo P780, cioè, sovrascrivisce e sezioni di sistema di a memoria di u smartphone cun un software specializatu. Di seguito sò pussibuli u ufficiali è più versatili in diverse situazioni, modi per travaglià cù u dispositivo OS. Presenta dinù un metudu per ripristinà dispositivi inoperativi è installà un firmware modificatu (persunale).

A scelta di u modu di interazzione hè determinata da u statu iniziale di u smartphone è u risultatu desideratu, chì hè a versione di Android, sottu chì u telefunu funziunà in futuro.

Metudu 1: Software Lenovo ufficiale

Un di i pochi di metudi documentati da u fabbricante per interagisce cù partizioni di sistema di Lenovo P780 hè un software. Lenovo MOTO Smart Assistant. Questu software permette di aggiornà in modo simu è rapidu a versione ufficiale di u sistema, cioè per avè u più recente firmware ufficiali nantu à u vostru smartphone.

Scaricate un strumentu per u travagliu cù i dispositivi Android A Lenovo hè uscita da u situ ufficiale di u sviluppatore:

Scaricate MOTO Smart Assistant per Lenovo P780

  1. Dopu avè ricevutu u pacchettu da u ligame di sopra, installiamo Smart Assistant aprendu u schedariu di distribuzione è seguendu e istruzioni di u installatore.
  2. Avemu lanciatu a strumentu è cunnessu u P780 à a porta USB. Nant'à u smartphone deve esse attivatu "Debugging USB". Per abilità a debugging, dopu a cunnessione di u telefuninu à u PC, basta muvà a tenda di notificazioni di a schermata nantu à u persunale è selezziunà a casella in a casella corrispondente.
  3. A definizione di u mudellu è e so caratteristiche in u prugramma avvene automaticamente. Dopu avè affissatu l'infurmazioni in a finestra, andate in la tabulazione "Flash".
  4. Verificate l'aggiornamenti per Android hè fattu in MOTO Smart Assistant automaticamente. S'ellu ci hè una occasione di aggiornà a versione di u software di sistema, un avvisamentu rispettu sarà emessu.
  5. Premete u bottinu cù l'imagine di a freccia di punta in giù situata vicinu à l'infurmazioni di a versione nantu à u dispositiu è u futuru OS, è allora aspettate chì i file d'aggiornu sò scaricati nantu à u discu PC.

  6. Quandu tutti i componenti necessarii sò ricevuti, u bottinu diventa attivu. "Update", cliccendu nantu a quale cumincerà u prucessu d'aggiornamentu di Android.
  7. U sistema vi ricorda di creà una copia di backup di informazioni impurtanti in una richiesta di finestra specifica. Se sì sicuru chì tuttu ciò chì avete bisognu hè copiatu in un postu sicuru, cliccate "Proced".
  8. I passi successivi, chì implichi l'aggiornamentu di u lugiziale di sistema Lenovo P780, sò effettuati da l'urdinatore prufessiunale di u produttore senza intervenzione di l'utente. L'aggiornamentu sarà trasferitu à u smartphone, questu questu riavanu e inizià cù a nova versione di a costruzione di l'OS.

Metudu 2: l'Utilu Flash di SP

U strumentu più efficace chì vi permette di fà quasi tutte e azzioni possibili cù u lugiziale di sistema di dispositivi Android cullucati nantu à a piattaforma hardware di Mediatek hè u Strumentu SP Flash.

Per travaglià cù u mudellu in questione, avete bisognu di una versione specifica di l'applicazione - v5.1352.01. Pudete scaricà un archiviu cun file software pusseddu à u link:

Scaricate SP Flash Tool per firmware è recuperu Lenovo IdeaPhone P780

Prima di passà cù u P780 via FlashTool, vi propemu di familiarizzarti cù u materiale chì cuntene l'istruzzioni per reinstallà u sistema operativo nantu à i dispositivi MTK chì utilizanu l'utensu in generale:

Leggi ancu: Firmware per i dispositivi Android basati in MTK via SP FlashTool

Installate l'ultime costruita di u sistema ufficiali per a versione "internaziunale" di Lenovo P780 cù Torcia. Scaricate archivi cun software per 4 è 8 gigabyte di versioni di u mudellu ponu sempre u ligame sottu. Sceglite un cartulare in quantu à e caratteristiche di l'hardware di u smartphone:

Scaricate u Firmware S228 per Lenovo IdeaPhone P780

  1. Scurdamu l'archiu cù u lugiziale è u prugramma Flashstool in cartulari separati.
  2. Fate una SP Flash Tool è caricate in u prugramma cù u pulsante "Scatter-Loading" file "MT6589_Android_scatter_emmc.txt"situatu in u cartulare scaturitu da u disimballu dell'archiu cù u software.
  3. Assicuratevi chì u modalità sia selezionata. "Scaricate solu" in u listinu di menù a cumuna
  4. Spingi "Download" e cunnessione di u pre-telefonu disinserutu à a porta USB di u PC.
  5. U prucessu di riscrittu di a memoria si cumincia automaticamente è dura un bellu tempu. Pudete monitorà l'esecuzione di a prucedura cù a barra di stato in a parte inferiore di a finestra.
  6. Una volta finitu u trasferimentu di dati à l'apparecchiatura, una finestra di conferma apparirà cun ceru verde "Scaricate OK".
  7. Sconnetti u cavu YUSB da u telefuninu è lanciatu da tenendu longu a chjave "Abilita".
  8. Dopu avè l'inizialisazione, u lance è a configurazione, avemu u Android ufficiali di l'ultima versione publicata da u fabbricante per u mudellu in questione.

Metudu 3: "Scratching"Riparazione IMEI

L'istruzzioni sopra ripresentate, supponendu chì a reinstallazione di Android in Lenovo P780 sò dispunibule per esecuzione, se u dispositiu in questione hè generalmente operativu, caricatu in u sistema o in ogni casu hè determinatu da u computer in u statu spente. Ma ciò chì fà se u smartphone ùn accende, ùn carica micca è ùn si pò vedi in stu casu. "Manager di dispositivi" ancu per un pocu tempu?

Questa o situazione simile hè stata ricevuta à mezu à l'utrani di i dispositivi Android cum'è una fumette, ma nant'à un tempu assai accuratu hè "mattinu", è u restauru di a capacità di travagliu in tali situazioni hè "grattari". Per fà u Lenovo P780 fora di u statu "mattone", avete bisognu di u già adupratu sopra. SP Flash Tool v5.1352.01, imballà cù a versione ufficiale di u software S124, è ancu i file addiziunali per a recuperazione "NVRAM" è "IMEI"s'ellu ùn hè stata creata prima una discarpa di sezione.

L'applicazione di u metudu hè consigliabile solu sì tutte e altre opzioni per a reinstallà Android sò state pruvate è ùn portanu micca risultati! Prima di passà cù i manipuli, devi leggere e istruzioni à a fine è valutà i vostri punti di forza è capacità, è preparà tuttu u serviziu di e attività di recuperu!

Sparghjemu u prucedimentu di ritornu u dispositivu in cunsunzione à un statu pienu operativu in tre fasi: a creazione di una situazione in cui a "visibilità" di u dispositivo hè assicurata; installazione di software di sistema cun formattazione preliminare di memoria piena; restaurazione di u modem software, numeri IMEI, chì hè necessariu per u funziunamentu pienu di i moduli di cumunicazione è sarà necessariu dopu formattazione di u smartphone.

Passu 1: Raccà "visibilità" "Preloader USB VCOM" in "Manager di dispositivi".

Ci hè solu trè metudi cù chì hè pussibule di accede à u "mortu" P780 da un PC.

  1. Per cumincià, prova prima di cunnessu u dispositivo à a portu USB, tene premutu "Increase Volume".

    Appena u PC risponde, u pulsu di u volume pò esse liberatu. Sì in "Dispatcher" micca nunda di cambiamentu, si pò andà à l'elemento successivu.

  2. Rimuete a fodera posteriore di u dispositiu, rimuova a carta SIM è MicroSD, preparate u cavu assuciatu cù a porta USB di u PC, apri "Manager di dispositivi".

    Spingite un bottinu hardware "Reset"situatu leggermente sottu à u slot per installà una carta di memoria, è tena. Ùn lasciate micca via "Reset"Connettu u connettore di u cavu micro-USB connessu à u PC à a presa telefonica. Aspittemu circa 5 secondi è u liberu "Reset".

    Sì successu, u smartphone sarà determinatu in "Dispatcher" in a forma di "Preloader USB VCOM" o cum'è un dispositivu scunnisciutu nantu à u quale avete bisognu di stallà u driver in u metodo detatu à l'iniziu di l'articolo.

    A cunnessione ùn hè micca sempre pussibule a prima volta, se u successu ùn hè micca osservatu, pruvate ripetite a prucedura à parechje volte!

  3. Quandu u precedente ùn hà micca cunsultatu u dispositivo chì si pò vede in "Dispatcher"Hè restatu u prucessu più primordiale - à pruvà à cunnesse un smartphone cù una batteria disconnu. Per fà quessa, fate u seguitu:
    • Cacciate a copertura chì copre i connettori di e carte SIM è a batteria, sramate i set viti chì fighjanu u pannellu induve è, dopu avè raccoltu l'ultimu, lasciate quì.
    • Cusì avemu un accessu à u connettore di a batteria cunnessu à a scheda madre di u telefuninu.

      U connettore hè facile da "snap off", chì hè ciò chì deve esse fattu.

    • Cunnessu u cavu USB à u dispositiu cù a batteria disconnessa - u smartphone deve esse definitu in "Dispatcher"A stu mumentu, “stringere” u connettore di a batteria à a scheda madre in retro.
    • Installate u cunduttore se quessa azzione ùn hè stata fatta prima.

Passu 2: Installate Android

Se u dispositiu hè statu determinatu trà i dispositivi cunnessi à u PC, era pussibule installà u driver Preloader, pudemu assumere chì "u paziente hè più vivu di morti" è procedi à una riscrittura di sezioni, cioè d'installazione di Android.

Scaricate u Firmware S124 per "sfruttare" Lenovo IdeaPhone P780

  1. Scurdà u cavu USB da Lenovo P780, unpack firmware S124scaricatu da u ligame sopra
  2. Avvia la Torcia, specifichi u prugramma un file sparghjatu da u directory truvatu in u paragrafo precedente è selezziunate u mode di operazione "Formatu Tuttu + Download".
  3. Spingi "Download" e cunnesse u smartphone à a porta USB in a manera chì hà purtatu à a definizione di u dispositiu quandu eseguite azzioni da a descrizzione di u passu 1 di stu manuale.

    A formattazione completa di a memoria di u dispositiu è l'installazione successiva di Android cumincianu automaticamente.

  4. Dopu à a fine di e manipolazioni, FlashTool mostrerà una finestra chì conferma u so successu. "Scaricate OK".

    Scunganu u cavu da u smartphone è pruvate à lanciatu cun un bellu pressu di a tasca "Abilita".

    Если батарея Леново P780 перед восстановительными операциями была полностью разряжена, смартфон, конечно же, не запустится! Ставим аппарат на зарядку, ожидаем 1-1,5 часа, затем повторяем попытку запуска.

  5. После довольно продолжительного первого запуска (загрузочное лого может "висеть" до 20-ти минут),

    наблюдаем восстановленный Андроид!

Шаг 3: Восстановление работоспособности связи

Предыдущий шаг "раскирпичивания" позволяет восстановить работоспособность операционной системы, но форматирование разделов приведет к стиранию "IMEI" e inoperability SIM-cards. S'ellu ci hè un pre-scarpatu "NVRAM"riparate a partizione. S'ellu ùn hè micca nant'à a copia di salvezza, duverete à fà vene un forti strumentu software. MauiMeta 3G. Pudete scaricà u strumentu di versione adatta per manipularu u Lenovo P780, è i lima necessarii per u recuperu, da u link:

Scaricate MauiMeta 3G è NVRAM file di recuperu, IMEI Lenovo P780

  1. U pacchettu ricunnisciutu da u ligame sopra deve esse unzipped.

    Poi fate truvà l'installatore MauiMeta - "setup.exe" da u directory di prugramma.

  2. Installate l'applicazione, seguendu l'infurmazioni di u installatore.
  3. Dopu à a fine di l'installazione, lanciate u strumentu per nome di l'amministratore.
  4. Mutà a modalità di cunnessione à "USB COM"da sceglie l'elemento corrispondente in a lista da a lista di cascata di a finestra principale di MauiMeta.
  5. Aprite u menu "About Options" è mettenu a marcata vicinu à l'opzione "Cunnessu Smart Phone in modalità META".
  6. Chiama l'opzione "Open Database NVRAM"dispunibule in u menù "Azzioni",

    è poi specificate u percorso di i file "BPLGUInfoCustomAppSrcP_MT6589_S00_P780_V23" da cartella "modemdb" in u cartulare cù i cumponenti da ripristinà, cliccate "Apertu".

  7. Facemu clic "Reconnect"Chì porta à u sfarfallu (rossu-verde) di u circulu di a indicatrice di cunnessione di l'apparecchiatura.
  8. Spegni u telefonu, appughjatu e tene nantu à u "Volume-". Senza liberà a chiavi, cunnessa IdeaPhone à a porta USB di u PC.

    In cunnessione cù u pairing, u smartphone sarà trasferitu à "META-mode".

    In cunsiderazione di u prugramma chì definisce u dispositiu in modo correttu, l'indicatore deve cambià u so culore in giallu è apparirà una finestra "Get version".

  9. Sò cunvintu di a giustizia di accumpagnà a periferica è u prugramma cliccendu "Get version version target" - e caratteristiche di l'hardware saranu visualizzate in i campi currelanti, dopu chì a finestra deve esse chiusa.
  10. Se MauiMeta ùn risponde micca à a cunnessione, verificate se i driver sò installati correttamente "Manager di dispositivi",

    è in casu di a so assenza, installate i componenti manualmente da u pacchettu dispunibule da scaricà à u link à l'iniziu di questu articulu!

  11. Selezziunate una opzione da u listinu in goccia. "Aggiornamentu di u parametru",

    è poi specificate u percorso di i file "p780_row.ini" in a finestra aperta cliccendu "Carica da un file" da u cartulare cù i componenti da ripristinà.

  12. Spingi "Download to Flash" è aspettate finu chì i nomi di i parametri sò recoloured da u blu à u neri, è dopu da chiudere a finestra "Aggiornamentu di u parametru".
  13. Andà à a riparazione "IMEI". Sceglite una opzione "Download IMEI" da u listinu in goccia di a finestra principale di Maui META.
  14. Tabs "SIM1" è "SIM2" portemu in campi "IMEI" Parametri di una istanza specifica di u dispositiu (pudete guardà a scatula da u telefonu è a so batteria) senza l'ultima cifra.
  15. Spingi "Download to flash".

    Quasi immediatamente in u fondu di a finestra "Download IMEI" apparisce un missaghju cunfirmendu u successu di l'operazione "Scaricate IMEI in Flash cù successu", dopu da a finestra.

  16. U recuperu di u modulu 3G pò esse consideratu cumplessu. Spingi "Disconnetti" purtendu u dispositiu fora "Meta-modalità" e spegni.
  17. Dopu avè scaricatu in Android, verificate IMEI digitando*#06#in u "dialer".

Dopu à a fine di u restauru di a cumunicazione, pudete aggiornà à l'ultima versione ufficiale di u sistema. Inoltre, dopu cunnessu u telefonu "riaviatu" a Wi-Fi "ghjunghje" aggiornà "in l'aria."

Oppure pudete aduprà e istruzioni per l'aggiornamentu di u sistema sopra in u articulu - "Metudu 1" è "Metudu 2".

Metru 4: Firmware personalizzato

I sistemi più interessanti per Lenovo P780, da u puntu di vista di i tentativi di "rinfrescà" a parte di u prugramma è di portà, dicemu francamente, a capacità di funziunà nuove funzioni in un impegnu morale obsolutu, sò cambiuti neoficiali. E varianti di firmware personalizzato per u mudellu, per via di a so popolarità, anu creatu un numeruu numeruu, è tra i quali ci sò soluzioni assai interessanti e praticabili.

Quandu sceglite e stallate vari sistemi non ufficiali in Lenovo P780, bisogna tene à cunsiderà attentamente a marcata di memoria chì caratterizza una istanza specifica di u dispositiu. U sferitu vale solu per "internazionale" versione 4 è 8 GB. Per altre revisioni di l'hardware di u smartphone, i metudi di stessi riavule sò aduprati, è dopu l'installazione di u recuperu è l'OS, ma avete bisognu di altri pacchetti cù i cumpunenti di quelli chjamati sottu à i ligami!

Firmware non ufficiale VIBE UI 2.0 + re-layout di memoria

L'utenti di u dispositiu in rassegna hà fattu un travagliu seriu in a personalizazione di a parte di software di u dispositiu, chì hà ancu aghjustatu a marcata di memoria, chì hè a redistribuzione di i volumi di e so zone. À a data, intornu à 8 (!) Sò stati criati diversi layout è tutti sò utilizzati quandu portanu persunalizati.

L'effettu di u riquregulamentu nantu à l'idea di i creaturi di sta idea deve esse osservatu in cunsultu di a rimozione di a sezione interna. "FAT" è trasferì u libru libaru di u sistema à l'installazione di l'applicazione. Questu hè megliu implementatu in u marcatu, chjamatu "ROW +", anu da equipanu u dispositivu cù essu in seguitu per e istruzioni sottu.

Tra l'altro, si pò dì chì a maggior parte di solu soluzioni popolari per questu dispositivu sò installate in stu marcatu particulare. È ancu nantu à "ROW +" Pudete installà versioni moderne di a riparazione modificata.

Ci sò parechje metà di cunverteghje a tavula di partizioni, cunsiderate u più simplici: stallà unu di i sistemi operativi modificati, unu di i quali hè destinatu à cambià a marcatura. "ROW +". In più di u novu marcatu, in risu di i passi chì seguitu, avemu nantu à l'apparecchiatura un sistema ottimu cù una interfaccia moderna da Lenovo è adatta per l'usu di tutti i ghjorni!

Scaricate u Firmware personalizatu VIBE UI 2.0 ROW + per Lenovo IdeaPhone P780

L'installazione di u shell VIBE UI 2.0 hè fatta cù SP FlashTool cume l'installazione di u sistema ufficiali descrittu in "Metudu 2" più altu in l'artìculu, ma in modalità "Aggiornamentu di u Firmware".

  1. Spacchite l'archive chì cuntenenu i componenti di VIBE UI 2.0.
  2. Eseguite SP FlashTool v5.1352.01, aghjunghjite un file di spargimentu da a directory cù u shell, selezziunate u mode "Aggiornamentu di u Firmware"dopu cliccate "Download".
  3. Cunnessu u Lenovo P780 disabile à a porta USB è aspettà chì a memoria sia sovrascritta da u drive flash USB.

    Se u dispositiu ùn hè micca scuppatu è u prucessu di stallazione ùn accumula, aduprate unu di i metudi di cunnessione di l'apparecchiatura da "Metudu 3" in l'apparatu "scratching" sopra in l'articolo.

  4. Attendu chì a fine di manipolazioni - l'apparenza di a finestra "Scaricate OK" è scurdà u cavu USB da u telefuninu.
  5. Accende u dispositiu tenendu a chiave per un po ' "Cunsumante". U primu scaricu durerà più di u solitu è ​​finisce cù l'apparenza di una schermata di benvenuta, induve a scelta di a lingua di l'interfaccia hè dispunibule, è altre schermi per determinà altri parametri.
  6. Di conseguenza, avemu un sistema stabile, ancu se non ufficiali, modificatu cù tutti i cumpunenti di travagliu, è un novu marcatu di memoria nantu à Lenovo P780 "ROW +", avianu dighjà diritti di root è installatu SuperSU, è ancu una riparazione modificata di Recovery TeamWin (TWRP) cum'è un bonu bonus!

L'intata VIBE UI 2.0 può esse operata in modu permanente o pò esse adupratu cum'è basa per stallà altre persunalizazioni nantu à u marcatu "ROW +", - Quasi tutte e cose chì avete bisognu sò già presenti in u dispositiu.

Passu 2: Dà u serviziu à a riparazione modificata