Backup Windows 10 to Macrium Reflect

In precedenza, u situ hà già descrittu vari modi per creà una copia di backup di Windows 10, ancu cù l'usu di prugrammi di terze parti. Unu di sti prugrammi, pratticu è efficienti di travagliu - Macrium Reflect, chì hè dispunibuli cum'è inclusione in a versione free senza restrizioni significative per l'utente domesticu. U solu inconveniente di u prugramma hè a mancanza di l'interfaccia di a lingua russa.

In stu manualu, passo-passo per creà una copia di backup di Windows 10 (adatta per altre versioni di l'OS) in Macrium riflette è ripristina u computer da una copia di backup quandu ci hè bisognu. Sò ancu cù u so aiutu pudete trasferisce Windows à SSD o altru discu dur.

A creazione di un backup in Macrium Reflect

L'istruzzioni penserà à a creazione di un semplice backup di Windows 10 cun tutte e sezioni chì sò necessarie per l'inizialisazione è u travagliu di u sistema. Se vulete, pudete inserite in e partizioni di backup è di dati.

Dopu avè lanciatu Macrium Reflect, u prugramma si aprirà automaticamente nantu à la scheda Backup (backup), in a parte diritta di cui i drive fisici cunnessi è e partizioni su di esse sò visualizzate, in a parte sinistra - e azzioni principali.

I passi per fà u salvataggio di Windows 10 saranu i seguenti:

  1. In a parte sinistra di a sezione "Copie di backup", cliccate nantu à l'elemento "Crea una immagine di e partizioni necessarie per backup è recuperà Windows".
  2. In a prossima finestra, vedite e sezioni marcate per a copia di salvezza, è a capacità di persunalizà duve u salvatore sarà salvatu (aduprà una partizione separata, o ancu megliu, una unità separata. U backup può esse missatu in un CD o DVD (sarà spartitu in parechji dischi L'elementu di e Opzioni Avanzate vi permette di configurà alcune cunfusioni avanzate, per esempiu, setate una password di backup, cambiate impostazioni di compressione, ecc. Fate clic su "Avanti".
  3. Quandu si crea a copia di backup, vi sarà dumandatu di configurà a pianificazione è e l'impostazioni di backup automatiche cù a capacità di fà un backup completo, incrementale o differenziale. In questu manuale, u sughjettu ùn hè micca coperto (ma pudemu dì in i commenti, se necessariu). Fate un clic nantu à "Avanti" (u graficu senza cambià i parametri ùn serà micca creatu).
  4. In a prossima finestra, vedete l'infurmazioni nantu à u salvadore che state crà. Cliccate "Finish" per avè a copia di salvezza.
  5. Specifichi u nome di a copia di salvezza è cunfirmà a creazione di un backup. Aspettate chì u prucessu riesci à compie (si pò trattà di un bellu tempu s'ellu ci hè una grande quantità di dati è quandu si lavora à u HDD).
  6. Una volta finitu, riceverete una copia di backup di Windows 10 cù tutte e partizioni necessarie in un file cumpressu cù l'estensione .mrimg (in mio casu, i dati iniziali occupatu 18 GB, a copia di backup - 8 GB). Puru, cù l'impostazioni predefinite, i schedari di paging è ibernazione ùn sò micca salvati in a copia di salvezza.

Comu pudete vede, tuttu hè molto semplice. L'omu faciule hè u prucedimentu di ripristinà un computer da un backup.

Riprova Windows 10 da backup

Ripristinà u sistema da una copia di backup di Macrium Reflect hè ancu difficiule. L'unica cosa chì devi esse attenta hè: ripristinà in a stissa situazione cum'è solu Windows 10 nantu à u computer hè impussibile da un sistema in esecuzione (da e so file). Per ripristinà u sistema, prima ci vole à creà un discu di riparazione o aghjunghje l'elemento Macrium Reflect in u menu di boot per avvicinà u prugramma in l'ambiente di recuperu:

  1. In u prugramma nantu à la scheda di Backup, aprite a sezione Altro Attività è selezziunate l'opzione Crea media di salvamentu di avvicinamentu.
  2. Selezziunu unu di l'elementi - Menu di avvio di Windows (Macrium Reflect sarà aghjuntu à u menù di avvicinanza di u computer) per lanciari u prugramma in l'ambiente di recuperu) o File ISO (un file ISO di aviazione hè creatu cù u prugramma chì pò esse scrittu in un drive flash USB o CD
  3. Fate un clic nantu à u pulsante Custruisce è aspettate chì u prucessu sia finitu.

Poi, per inizià a riparazione da un backup, pudete boot da u discu di recuperu creatu o, se aghjuntu un articulu in u menù di boot, scarica. In questu ultimu casu, pudete puramente esibisce Macrium Riflessi nantu à u sistema: sì a missione richiede un riavvicinamentu in l'ambiente di recuperu, u prugramma ne farà automaticamente. U prucessu di riparazione hà u dirittu questu:

  1. Andate à la scheda "Restaura" è, se a lista di backup in a parte inferiore di a finestra ùn compare micca automaticamente, cliccate "Sfoglia per un file di immagine", è poi specificate u percorso per u file di backup.
  2. Cliccate nantu à l'elemento "Resta Rinomina" à a destra di u backup.
  3. In a prossima finestra, e sezioni conservate in a copia di salvezza sò visualizzate in a parte superiore, in a parte inferiore - nantu à u discu da u quali partutu era u salvu (da aghjunghje). Se vulete, pudete rimuovere i segni da quelle sezioni chì ùn anu micca necessità di esse ripristinate.
  4. Cliccate "Avanti" e poi Finisci.
  5. Se u prugramma hè statu lanciatu in Windows 10 chì state recuperendu, vi sarà dumandatu di riavvià u vostru computer per terminà u prucessu di recuperu, cliccate nantu à u pulsante "Run from Windows PE" (solu se aghjuntu Macrium Reflect à l'ambiente di recuperu, cumu descrittu sopra) .
  6. Dopu u reiniziziu, u prucessu di recuperu accumarà automaticamente.

Questu hè solu una infurmazione generale nantu à a creazione di un backup in Macrium Reflect per u casu di l'usu più popolari per i utilizatori di casa. À mezu à altre cose, u prugramma in a versione libera pò:

  • Clone dischi rigidi è SSD.
  • Usate e copie di backup create in macchine virtuali Hyper-V cù viBoot (software addizionale da u sviluppatore, chì pudete dì installà cumu in installazione di Macrium Reflect).
  • Operà cun drive di rete, ancu in l'ambiente di recuperu (u supportu Wi-Fi hè apparutu ancu nantu à u discu di riparazione in l'ultima versione).
  • Mostrate u cuntenutu di i backup à traversu Esploratore di Windows (se volete estrà solu i schedari individuali).
  • Aduprate u comando TRIM per più inutilmente più blocchi nantu à u SSD dopu u prucessu recuperu (attivatu per difettu).

Cusì, sì ùn sò micca cunfusu per l'interfaccia di lingua inglese, vi prupone di aduprà. U prugramma funziunisce correttamente per i sistemi UEFI è Legacy, li prupone gratuitamente (è ùn impone micca un cambiamentu à versioni pagate), hè abbastanza funzionale.

Pudete scaricà Macrium Reflect Free da u situ ufficiale //www.macrium.com/reflectfree (quandu dumandà l'indirizzu di dumteghja durante u scaricamentu, è quandu durante l'installazione, pudete abbandunà u spaziu - a registrazione ùn hè micca necessaria).