Cume à versà un stratu in Photoshop

Smartphone Fly IQ4403 Energie 3 - un mudellu liberatu in u 2013, cioè "vechju" per e standard di fan di i dispositivi Android. In listessu tempu, è oghje, u dispositiu hè pienu capace di svolgere i compiti di u livellu iniziale, ma solu sì a parte di software di u dispositivo hè in una situazione di travagliu è configurata correttamente. In situazioni in cui u lugiziale di u sistema di u mudellu svolge e so funzioni cù difetti o ùn hà nunda, è dinò per risolve u prublema di l'installazione di sistemi operativi non ufficiali, hè necessariu un lampaddu di u dispositivo chì si discuterà in u materiale.

Fly IQ4403 è un dispositiu custruitu da u processore Mediatek, chì indica chì i metudi standard è cunnisciuti di reinstallà Android sò applicabili ad essi in generale. U Firmware cun esecuzione accurata di istruzioni passo-passo generalmente passa senza prublemi, ma ricorda:

A responsabilità di i risultati di l'intrusione potenziale in u funziunamentu di u software di sistema in u funziunamentu di u prugrammu di sistema hè appena di l'utente chì esegue i manipuli. L'istruzzioni chì seguanu sò fatti solu esclusivamente per vostru risicu!

Prucedure preparatorie

A preparazione per u firmware pona cusì più di u tempu è di sforzu di l'utente chì u prucedimentu di l'installazione di u sistema operativu nantu à Fly IQ4403, ma à prupunimentu di e procedure descritte quì sottu garantisce perfettamente u flussu senza interruzzione di a scrittura di soprau di a memoria

Piloti

Per uttene l'occasione à lampà u telefuninu cù un software particulare, hè necessariu accoppiare u dispositivu è u PC adupratu per a manipolazione, pruposta da driver specializati chì permettenu à l'OS è i prugrammi di "vede" a Fly IQ4403 quandu sò connessi in diversi modi.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Nantu à a maggior parte di i casi, ùn sò micca problemi cun l'installazione di i driver per u mudellu in questione. Per rende i procedimenti associati à a reinstallazione di u sistema operativo nantu à u dispositiu, avete bisognu di un driver ADB è di una componente universale. MTK Preloader interagisce cù u dispositiu quandu accede à e sezioni di a so memoria à un livellu inferiore.

Per l'installazione di i piloti, fate certi di sceglite a verifica di a firma digitale in Windows!

Vede ancu: Cumu per disattivà a verifica di a firma digitale di u driver in Windows

Archivite cù i componenti imposti per accumpagnà Fly IQ4403 cun PC è poi u firmware di u smartphone pò esse ottenutu à u link:

Scaricate u installatore auto di i driver per u firmware Fly IQ4403 Energie 3

  1. Sciffa u pacchettu propositu sopra e usa u driver di installazione automatica di u driver cumandendu u schedariu cumunendu à u bittu di u sistema operativu.

  2. Seguendu e istruzioni di u installatore,

    è aspettate dopu à a fine di u so travagliu, andate à verificà chì tuttu hè statu stabilitu in modo correttu.

Per assicurà chì tutti i componenti sò installate currettamente, seguite sti passi.

  1. Accende u Fly IQ4403 "Debugging on YUSB" è cunnessu u dispositiu à u portu di u PC. Per attivà u debugging, andate in stu modu:
    • "Impostazioni" - "Tutti i parametri" - "Per sviluppatori";
    • Attiva u switch in cima di u schermu è cunfirma a dumanda in entrata;
    • Ulteriori equipanu cun una casella di verifica "Debugging USB". Nantu à a pressione di un bottinu "OK" Sottu a descrizzione di l'opzione, u smartphone pò esse cunnessu à un PC per manipulazione.

    Cume à u debugging attivatu, a Fly IQ4403 devia esse rileva in u sistema (in U) "Manager di dispositivi") cumu:

  2. Ci vole à verificà a presenza di u driver in u sistema Mediatek preloader. Per questo:
    • Sconnetti u cavu USB da u dispositivo è spente completamente u smartphone;
    • Aprite "Manager di dispositivi"ampliate a lista "Porti COM è LPT". Fighjulendu a lista di porti, cunnessa u cavu YUSB Fly IQ4403 disattivatu per u connettore PC;
    • Se u driver hè installatu in u sistema, apparirà per un pocu tempu trà i porti COM è poi u dispositariu sparirà. "Portu USB VCOM di Mediatek Preloader".

Ruth diritti

Come per altri dispositivi Android, prima di lampà u Fly IQ4403, ci vole à creà una copia di backup di tutte e informazioni impurtanti contenute in a stesa di telefunu, chì sò discuvate sottu. Da rimarcà chì una prucedina di pattu per a conservazione di e informazioni preziose, è in particulare pratungendu sezioni importanti di a memoria di a periferica, hè pussibule solu sì i diritti di u superusuferu sò utteniti nantu à u dispositiu.

Tra l'altro, i privilegi di root saranu necessarii per stallà una ripruduzione modificata, chì hè necessariu quando si cambia in un shell di Android su abitudine, è altre manipolazioni. In altre parole, l'upperazione di diritti di radice hè una situazione impurtante per risolve cun bellu numaru di attività in relazione à u mudellu.

Pudete truvà i privilegi di u Superuser di Fly IQ4403 in parechji maneri, di cui u preferitu di elli hè di aduprà u strumentu Framaroot.

Scaricate Framaroot

Per installà l'applicazione Android di Framarut in modo correttu, è dopu adupriselu per uttene diritti di root à u dispositiu in questione, aduprate e istruzioni da a lezione:

Per sapè di più: Uttenendu i diritti di root per Android cù Framaroot senza un PC

Copia di backup

A reinstallazione di Android nantu à u Fly IQ4403 cù quasi tutti i metudi di operazione puderà purtà a perdita di tutte e informazioni contenute in a memoria interna di u telefuninu. U backup di l'infurmazione preziosa in una o più maniere pò esse creata seguendu i raccomandazioni di u materiale à u ligame quitu, è questu ùn duverà micca dà nisuna difficoltà se u dispositariu hà ricevutu priviligii di root.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Tra l'altro, durante a manipolazione di u lugiziale di sistema Fly IQ4403, i dati da una sezione estremamente impurtante di a memoria di a periferica chì cuntenenu informazioni nantu à IMEI pò esse perse, ciò chì porterà à una perdita di reti wireless. Cunsiderate a procedura per uttene un backup di questi dati in più dettu. L'applicazione MTK DroidTools fornisce un aiutu preziosu in a risoluzione di prublemi di creazione di discariche di sezioni di memoria NVRAM di dispositivi MTK, cumpresu u mudellu in questione.

Scaricate MTK Droid Tools

  1. Scaricate l'archiu cù u prugramma MTK Droid Tuls, anu da u disemballu è lanciate l'utellu.

  2. Connettu à u telefonu cù una opzione attivata "Debugging USB" cavu cunnessu à a porta USB PC. Dopu avè determinatu e caratteristiche di u smartphone è a so dimostrazzione in a finestra MTK DroidTools, cliccate nantu à u pulsante "ROOT".

  3. Cunfirmà l'intenzione di avè una shell di radice cliccando "Sì" in a finestra di richiesta apparisciata.

  4. Per andà à a funzionalità chì vi permette di sfruttare a zona di memoria di destinazione, cliccate "IMEI / NVRAM".
  5. Cumprà a procedura per copià a sezione chì cuntene l'infurmazioni necessarie per u travagliu di e reti di cumunicazione cliccendu "Backup" in a finestra chì si apre.

  6. Una volta finita a procedura

    In u cartulare cù MTK DroidTools, pudete truvà una cartella "BackupNVRAM" cun duie file chì ponu esse usate s'ellu ci vole à ripristinà a sezione chì cuntene l'identificatori IMEI.

Riparazione "NVRAM" si effettua pè eseguendu i stessi passaggi cum'è a creazione di una copia di backup, solu in u passu 5 di e istruzioni di sopra hè u pulsante premutu "Ripristinare",

u seguitu da u parcorsu à i dui file

zona di backup.

Software è firmware necessarii

Malgradu a larga distribuzione di dispositivi offerti sottu à a marca commerciale Fly, u fabbricante ùn hà liberatu alcun utilità specializatu per i dispositivi firmware di a so marca. Nantu à u tempu, l'usu di un software universale per operazioni cù memoria di dispositivi MTK-SP FlashTool permette di rifà e / o ripristinare u smartphone senza prublemu. Puderemu dire chì questu strumentu hè di primura per l'installazione di Android, indipendentemente da u statu iniziale di u lugiziale di sistema di u dispositivo.

In quantu à a versione di u strumentu, ùn ci sò micca differenze fondamentali in l'usu di diversi assemblaggi Flash Player in quantu à u mudellu Fly IQ4403, pudete aduprà qualunque. Per esse sicuru di a giustizia di a scelta, scaricate l'archiu cù u driver flash chjarzitu adupratu in i esempi sottu - versioni 5.13.52.

Scaricate SP Flash Tool 5.13.52 per u firmware Fly IQ4403 Energie 3

Prima di installà Android o altre operazioni cù Flash Toole (Metudu 2, prupone dinò), familiarizàtevi cù i cuncetti basi aduprati in a descrizzione di l'istruzzioni è l'algitimu di reinstallazione di u sistema in generale. Tuttu quessa hè dispunibule in a lezione:

Leggi ancu: Firmware per i dispositivi Android basati in MTK via SP FlashTool

Oltre à studà e capacità di u driver flash, prima di interferisce cù u software Fly IQ4403 in un modu o l'altru, verificate e istruzioni chì intendete applicà da u principiu à a fine, è ancu assicuratevi chì tutti i schedari necessarii sò nantu à u discu PC. E link per scaricà pacchetti contenenti u lugiziale di u sistema ufficiali, a ripruduzione modificata è l'OS di l'infurmazione per l'installazione in u dispositivo sò presentati in a descrizione di cumu installà Android in seguitu in l'articolo.

Firmware

Avendu ben preparatu, pudete procedere à l'installazione diretta di u sistema operativo in u dispositivo. Eseguite u Firmware cù unu di i metudi descritti sottu implicà installazione di l'ultima versione di u sistema ufficiali in u so risultatu o di una soluzione più cardinale - attrezzà u dispositiu cù un sistema modificatu da sviluppatori terzi. Qualunque sia l'effettu desideratu, hè megliu à andà fatti per passo, seguendu e istruzioni da u primu metudu. Questu vi permetterà di acquistà e cunniscenze è strumenti chì furniscenu a capacità di restituisce u smartphone in u so statu originali s'ellu durante a manipolazione si verifica un fallimentu inaspettatu.

Metudu 1: Recuperu di fabbrica

L'ultima cuspide di u sistema offerta da u fabbricante per u mudellu in questione hè una versione. SW13chì hè basatu nantu à android 4.2.2. Questa versione di l'OS per u dispositivo hè installata in modu di applicazione di l'algiu algoritmu di azzioni.

Scaricate u Firmware ufficiali SW13 di u smartphone Fly IQ4403 per l'installazione cù recuperu

  1. Scaricate u zip-file chì cuntene u firmware è destinatu à l'installazione cù l'ambiente "nativu" di recuperu di u mudellu. Senza disimballà, metti a ricezione nantu à a scheda di memoria installata in u smartphone.
  2. Assicuratevi chì a batteria di u telefuninu sia più di 60% di carica è spenga.
  3. Cumprà l'ambiente di recuperu. Per fà quessa, cù u dispositiu appiccicatu, avete bisognu di pressà simultaneamente i tasti "Volume +" è "Cunsumante" finchè l'icona di Android cù un puntu esclamativo appare in u display, allora rilasciate i pulsanti.

    Next - stampa brevi "Cunsumante"chì vi porterà à l'apparenza di l'elementi di recuperu menu in u schermu.

  4. Prima di stallà u sistema, si consiglia di sguassà a memoria è ripresenta u dispositiu à l'usu di a fabbrica. Questu hà da distrugge tutti i dati di l'utente chì sò contenuti in l'archiviazione di u smartphone, ma vi permetterà di avè un sistema davvero pulitu in risu di l'installazione di u pacchettu zip.
    • Usendu u pulsante "Volume -" fatturà u fattu "sguassate i dati / reset di fabbrica" E inizià a prucedura di reset premendu "Volume +".
    • Assicurà a necessità di pulizia selezendu "Sì ...". Aspetta chì u prucedimentu fini - u menu di recuperu principale è di notificazioni riappareranu in u schermu: "I dati spazzanu."
  5. Per installà u pacchettu da u sistema operativo:
    • Chiama a funzione "Applica l'aggiornamentu da sdcard", selezziunu u schedariu cù u tù u volume "IQ4403_SW_20140507_SW13_RECOVERY.zip"cliccate "Volume +".
    • Aspettate chì u trasferimentu di i lima da u pacchetto OS sia cumplettatu in a zona di memoria di u dispositiu - dopu a riempimentu di a barra di prugramma visualizzata nantu à u schermu in un procedu, l'inscurzione sottu apparisce "Installazione da sdcard complete".
    • Rinvite u smartphone in l'Android installatu selezziendu "Ripartisce u sistema ora" in u menù principale di l'ambiente. U primu, piuttostu longu lanciu finisce cù l'apparenza di u schermu di benvenuta, da u quali inizià a definizione di i parametri di base di l'OS.
  6. Dopu avà completatu i parametri, pudete procedere à a recuperazione di dati nantu à u dispositiu è à l'ulteru di u funzionamentu di u firmware ufficiali.

Metudu 2: SP FlashTool

Questu metudiu ti permette di micca solu di riceve u firmware ufficiali di l'ultima versione di Fly IQ4403, ma dinò ripristinà u dispositariu à travaglià se u sistema operativu si blocca è u smartphone ùn accende, ùn carica micca, si pende quandu si carica, etc.

Scaricate l'archiu cù u software di sistema disegnatu per l'installazione per mezu di u Strumentu SP Flash descrittu sopra à u link:

Scaricate u Firmware ufficiali di l'ultima versione di u smartphone Fly IQ4403 per l'installazione cù u Strumentu SP Flash

  1. Spacchite u pacchettu cù u software ufficiali in un annuariu separatu.
  2. Lanciare Strumentu Flash.
  3. Aghjunghje u firmware à l'applicazione aprendo u pulsu "Scatter-loading" file MT6582 Android_scatter.txtsituatu in u catalogu cù l'immagini.
  4. U sistema operativo Android nantu à a Fly IQ4403 hè installatu cù u mode "Aggiornamentu di u Firmware". Da u listinu in giuvule, selezziunu stu metudu per riassicurarie a memoria.
  5. Appughjà nantu à u pulsante "Download"situatu in cima di a finestra di FlashTool.
  6. Cunnessu u cavu USB connessu à u PC à u smartphone quandu hè spento. U trasferimentu di i file di immagine in a memoria di a periferica accumula automaticamente dopu u rilevamentu di u dispositivo in u sistema operativu.
  7. Aspettate chì a finestra sia apparsa "Scaricate OK", signalizendu u successu successu di l'operazione è disconnu u smartphone da u PC.
  8. Preparatevi per una lunga attesa per u primu lanciu di Android dopu u firmware è accende u Fly IQ4403 premendu u pulsante "Cunsumante". Aspittate u schermu cù a scelta di lingua è determinate e impostazioni principali di l'OS.
  9. Dopu à a fine di e manipule, avete a Fly IQ4403 fora di a scatula in software, è cù l'ultima versione ufficiale di u sistema Android.

Metudu 3: CWM Recovery

U lugiziale di u sistema ufficiali da Fly da parechji utilizatori di u mudellu IQ4403 ùn hè micca classatu bè. A prima mancanza di tante e funzioni utili, a congestione cù l'applicazioni pre-installate, l'ottimizazione mediocre di i moduli di software, etc. Inclina assai proprietarii di smartphone à intervene in a parte di software per migliorà a prestazione di l'OS. Benintesa, pudete andà sguassendu e applicazioni di sistema (avemu bisognu di diritti di root), stallendu individuali tweaks è patch, ma hè più faciule d'usà soluzioni prontu - Firmware basatu su ufficiali, ma sottu u modifiche. Installeremu unu di quelli in l'esempiu qui à seguitu.

Per installà u OS modificatu in u smartphone consideratu, l'ambiente di recuperu di ClockworkMod Recovery (CWM) hè adupratu. U prucessu di stallazione di a versione "migliorata" di u firmware pò esse spartitu in dui fasi.

Vede ancu: Cumu lampà Android cù a riparazione modificata

Passu 1: Installate CWM

A riparazione mudificata (rinfurzata) da a squadra CWM è caratterizata da una funzionalità più larga chè l'ambiente di recuperu di a fabbrica. Per Fly IQ4403, hè stata creata un strumentu speciale chì permette di integrà rapidamente una di e variazioni di a riparazione specificata (Carliv Touch Recovery) in un smartphone da un computer, è si propone di aduprarala in l'istruzzioni sottu.

Per finalizà cù successu l'inserzione di CWM in a macchina, i privilegi di superusu dunu impiegati!

Scaricate l'utilità per installà CWM Recovery per u smartphone Fly IQ4403

  1. Sciffa u pacchettu scaricatu da u link sopra in Windows Desktop.
  2. Connettu u vostru smartphone cù attivatu "Debugging on YUSB" to PC è gestisce u file CTR v1.1 per MTK.exe.
  3. Cliccate "Sì" in a finestra aperta per iniziare u recuperu di l'installazione guidata automatica.
  4. Cliccate "OK" in a finestra chì include l'offerta di cunnessione di u smartphone à u PC.
  5. L'utile cumpareranu e successive prucedute automaticamente, hè basta à monitorà a visuale di u smartphone è pudereghjite à SuperSU i diritti di l'ADB Shell.
  6. Aspettate l'apparenza di a finestra finitura, chì indica chì u prucessu di stallazione hè finitu avè cumerciu:
  7. U dispositiu ripartirà in a ripresa di CWM automaticamente. U navigazione da e voci di menù è di invocate e funzioni di l'ambiente sò fatti cù i tasti di tocchiu in u fondu di u schermu.
  8. Uscite da l'ambiente è cumincieci Android nantu à u smartphone, selezendu "ripartizione di sistema".
  9. In u futuru, per lanciatu l'ambiente modificatu, aduprà a combinazione di chiavi di hardware "Vol +" è "Potenza". I pulsanti sò premuti è tenuti nantu à a macchina à u sparghjitu finu à chì a schermata di recuperu principale sia visualizzata.

Passu 2: Installate u OS modificatu

Installatu in l'esempiu sottu, Android hè basatu nantu à una assemblea. SW13 da Fly, ma i cambiamenti anu riguardatu quasi tutti i componenti - u prugrammu superfluu hè stato rialzatu, u sistema hè optimizatu per una prestazione megliu, un driver graficu hè integratu per riduce u tempu di risposta è migliorà a lisciatura di l'interfaccia, hè pussibule d'activà i diritti di root senza attrezzi supplementari, etc.

Scaricate un firmware modificatu (basatu nantu à u ufficiali) per u smartphone Fly IQ4403

  1. Scaricate u pacchettu da u ligame di sopra è copiatelu in a scheda di memoria installata in Fly IQ4403.
  2. Carica cumplettamente a batteria di u smartphone e fate una ripresa CWM.
  3. U primu passu in u recuperu hè di creà una copia di salvezza di l'OS installatu - quessa vi permetterà di ripristinà a funzionalità di u software di sistema, s'ellu ci hè un fallimentu inaspettatu durante u prucessu di stallazione. Seguitate sta strada:
    • Selezziunu da u menù principale "backup è ripristinare"dopu "backup". U prucessu di l'archiviu cumincerà automaticamente.
    • Attendere per a copia di dati da e partizioni di memoria Fly IQ4403 in u dispositivu di staghilamentu amovibile. Appena una notificazione compare in u fondu di u schermu "Backup completo!", tocca u pulsante indietro nantu à a schermata d'ambiente principale.
  4. Effettuà una memoria chiara di telefunu:
    • Item "sguassate i dati / reset di fabbrica" - "Sì - Pulisci tutti i dati di l'utente".
    • Aspetta finu u prucedimentu di pulizia hè finitu - una notificazione apparirà "I dati spazzanu."

  5. Installate u firmware:
    • Selezziunu "installare zip", allora - "sceglite zip da sdcard". "Sublime" u nome-articulu di u pacchiu cun OS.
    • Fate un clic nantu à u pulsante di cunfermazione è dopu avè inizio a procedura di installazione di l'OS, selezziunu "Sì - Installa Fly_IQ4403_FW13_MOD.zip" in u schermu "Conferma installazione?". Далее ожидайте окончания процесса переноса компонентов Android в память смартфона - внизу экрана появится уведомление "Install from sdcard complete.".
  6. Вернитесь к основному меню CWM и вызовите функцию "reboot system now". Далее ожидайте загрузки модифицированного Андроид - в отличии от официальных прошивок появится не приветственный экран с выбором языка, а рабочий стол.

    Сразу же можно переходить к использованию усовершенствованной системы.

Способ 4: TWRP

Единственным способом преобразования программного облика Fly IQ4403 и в какой-то степени приближения его к современному, а также расширения функционала аппарата является инсталляция кастомной прошивки. Sfortunatamente, hè impossibile installà e ultime e versioni di Android in a periferica. Tutti i più recenti sistemi operativi “non ufficiali” per u mudellu sò basati annantu à KitKat, ma sò prodotti interessanti.

Diversi soluzioni personalizati sò installati in Fly IQ4403 cumu, cusì, e istruzioni proposte sottu ponu esse considerate cume un algoritmu universale per ottenimentu di un sistema operativo non ufficiali nantu à u modellu di smartphone.

Riassunti a procedura: bisogna à sceglie una personalizazione è scaricà u zip-pacchetto contenente i so cumpunenti, è poi installà u sistema in u telefonu per via di una riparazione modificata. Per questu mudellu, parechji tippi di tali ambienti sò stati creati, cum'è u CWM utilizzatu in l'esempiu precedente per l'installazione di u mod, ma è raccomandatu di aduprà a solu risoluzione più funzionale TeamWin Recovery (TWRP) per sceglie per u consumu costu è di sperimentà cun custom.

Passu 1: Integrazione di l'ambiente di recuperu

L'installazione di l'ambiente di recuperu di TVRP ùn causerà alcun prublema, in particulare per quiddi utenti chì anu installatu u firmware via SP FlashTool in a manera dettagliata sopra in l'articolo.

Scaricate u pacchettu cù l'immagine di a riparazione modificata è u schedariu dispersore richiesto per integrà l'ambiente in u smartphone via Flash Tool, cliccate qui:

Scaricate u Recovery img-image (TWRP) di TeamWin è u schedariu dispersore per l'installazione nantu à u smartphone Fly IQ4403 Energie 3

  1. Lanciate u driver di flash è carica in u prugramma un file di sparghjera da u cartulare chì hè partitu da unpacking u archiu scaricatu da u link sopra.
  2. Deselezziunate tutte e caselle situate vicinu à i tituli di sezione, eccettu "RECOVERY".
  3. Fate un dopu cliccate nantu à u locu di l'img-immagine di l'ambiente di recuperu, aprite a finestra di selezione di file è specificate u percorso per twrp_recovery_iq4403.img.
  4. Cliccate "Download" e cunnessu u Fly IQ4403 spento à a portu USB.
  5. U recuperu di a registrazione in a sezione adatta hè assai veloce.
  6. Dopu à a finestra di cunferma si vene "Scaricate OK" Scurdà u cavu USB da u dispositivo.
  7. L'entrata di a TVRP hè fatta premendu duie chiavi di arnesi nantu à u smartphone ancu: "Volume Up" è "Abilita". Fighjate i pulsanti pressu finu chì a schermata principale TWRP apparisci.

Se truvate un recuperu TVRP personalizatu per a prima volta, hè assai desiderabile avè una cunsiderazione di l'infurmazioni di u articulu chì racconta di e possibilità di l'ambiente è di e manipule principali:

Per di più: cumu si lampeggia un dispositivo Android cù TWRP

Passu 2: Installate u sistema operativo personalizatu

Tra i utilizatori di u smartphone Fly IQ4403, u firmware adattatu per l'usu nantu à u mudellu hè particu i popolari. AOSP, chì avemu stabilitu in l'esempiu qui sotto. Di i vantaggi di a soluzione, pudete fà un listinu abbastanza spaziale, è i principali vantaggi sò a velocità di u travagliu è u livellu di stabilità.

Pudete scaricà un zip-package da una di l'assemblee AOSP pensate per installazione in u dispositiu in questione via TWRP, cliccate qui:

Scaricate u firmware AOSSP basatu KitKat per u smartphone Fly IQ4403 Energie 3

  1. Scaricate u Firmware è u ponemu in radice di u drive amovibile installatu in a Fly IQ4403.
  2. Fighjate TWRP.
  3. A prima cosa da fà dopo l'iniziu di l'ambiente hè di creà una copia di backup di u sistema operativo installatu. Prestu attenzione particulare à a sezione. "NVRAM", ancu se una copia di backup di a zona di memoria contenuta l'infurmazione IMEI hè stata creata in u modu descrittu à l'iniziu di l'articolo.
    • Vai à la sezione "Backup"premendu u pulsante corrispondente in a schermata di recuperu principale. Assicuratevi chì à fianco à i nomi di sezione, l'infurmazioni da cui avete bisognu di archivà in backup sò marcate (a soluzione migliore hè di tene copie di tutte e zone senza eccezione). Dopu avè specificatu i parametri, attivate u switch "Scorri per fà una copia di saluta".
    • Aspettà finu u prucessu di cullaburazione hè cumpletu è tornà à a schermata principale TVRP da toccà "Torna" è dopu "Casa".

  4. Rinvià u recuperu. Toccate articulu "Ripartisce"dopu "Recuperu". Dopu, selezziunate "Ùn installate micca" in u schermu cù a proposta di stallà SuperSU.
  5. U passu chì seguitu hè formattatu partizioni. Per cancellà a memoria prima di stallà a consueta in u menù principale di l'ambiente, cliccate "Pulisci"è dopu attivà l'elemento "Passa u passu per a reset di fabbrica". Aspettate chì a rinasse sia finita, dopu riturnu à u menu d'ambiente principale.
  6. Tuttu hè prontu per installà AOSP in Fly IQ4403:
    • Nant'à a schermata principale TWRP, tocca "Install". Poi, scurgiunate a lista di cartelle è file è tocca nantu à u nome di u schedariu zip persunalizatu. "AOSP_fly4403_KitKat.zip".
    • Per inizià u firmware, aduprà l'elemento "Passa per spostà", dopu chì demone solu aspettà a fine di u prucessu di u stallazione d'installazione. Rinvalla a periferica in Android dopu à l'installazione finita, iniziate cliccendu nantu à l'elemento Reboot.
    • Aspettate chì a schermata AOSP Welcome sia d'appari.

    • Dopu avè determinatu e configurazione di u sistema operativo di base

      Uttene u Fly IQ4403 cù una di e più veloce è più funzionale

      Varianti di Android adattate à u mudellu.

Così, i quattru sopra strumenti più efficaci sò considerati chì permettenu di interagisce cù u lugiziale di sistema di Fly IQ4403 Energie dispositivo Android à vari gradi.