Cumu rimuve u banner in u navigatore è smarrateli da u sistema

In più di u banner chì blocca Windows (puderete leghje su di esse in l'istruzzioni per rimuovere un banner), l'utenti si giranu versu a riparazione di l'ordinatore a causa di una altra sfortuna: un banner di pubblicità compare in tutte e pagine di u navigatore (o offre una banni dispiaciuta per aggiornà l'opera è ogni altro browser chì ùn hè micca una notificazione di u navigatore stessa, un banner chì hà scrittu chì l'accessu à u situ hè chjappatu), qualchì volta sovrapponenu u restu di u cuntenutu di a pagina. In questo manuale, discurreremu in dettaglio cume si smetta di u banner in u navigatore, è cumu rimuovere tutti i so cumpunenti da u computer.

Aggiornamentu 2014: se avete Google Chrome, Yandex o Opera in u vostru navigatore, le finestra pop-up cù publicità incomprensibili (un virus), chì ùn pudete micca sbarazzà di, cumincianu à apparìri in tutti i siti, allora ci hè una nova infurmazione dettagliata nantu à u tema.

Induve hè venuta a bandera in u navigatore

Banner in navigatore Opera. Falsa notizia di a necessità di aggiornà l'opera.

Inoltre, cum'è tutti i prugrammi maliziunati simile, un banner di annunci nantu à tutte e pagine di un bendardu hè apparatu per esse scaricatu è esciatu qualcosa da fonti inaffidabili. Aghju scrittu più nantu à st'articulu "Cumu pruvà un virus in u browser". A volte, un antivirus pò salvà da stu, qualchì volta - micca. Ùn hè ancu cumunale chì l'usule stessu disabilita l'antivirus, postu chì questu hè scrittu in a "guida d'installazione" di u prugrammu chì avete bisognu, scaricatu da Internet. Tutta a responsabilità di tali azioni, naturalmente, resterà solu nantu à ellu stessu.

Aggiornamentu à u 17 di ghjugnu di u 2014: perchè questu articulu hè statu scrittu in navigatori (chì si vede indipendente di a so presenza in u situ. Per esempio, una finestra pop-up cliccendu in qualunque pagina) hè diventata un prublema assai urgente per parechji utilizatori (era ancu meno spartente). È ancu esiste altri modi di distribuisce tali publicità. À a vista di a situazione cambiata, aghju à ricunnoscà a rimessa da i dui punti chì seguite, è poi procedi à ciò chì sarà spiegatu quì sottu.

  1. Usa l'utili per rimuovere i malware da u vostru computer (ancu se u vostru Anti-Virus hè silenziu, postu chì sti prugrammi ùn sò micca cumpletamente virus).
  2. Fate attenzione à e so extensioni in u vostru navigatore, disabilite e scevule. Se avete AdBlock, assicuratevi chì questu sia l'estensione ufficiale (da chì ci sò parechji in u magazinu di estensione è solu un ufficiale). (Circu u periculu di Google Chrome estensioni è altri).
  3. Se sapete esattamente quale prucessu nantu à u vostru computer assicura i banner di annunci à apparà in u vostru browser (Ricerca di condotti, Pirrit Suggestor, Mobogenie, etc.), inserite u so nome in a ricerca nantu à u mo situ web - forse aghju una descrizione di cume rimuovere u prugramu in particulare.

Passi è metodi di rimozione

Prima, modi semplici chì sò più faciuli da aduprà. Prima di tutti, pudete avvantaggiuà a riparazione di u sistema, andendu torna à un puntu di riparazione currente in quantu à u tempu chì u banner ùn era micca nant'à u navigatore.

Pudete ancu pulì l'intera storia, cache è a configurazione di u navigatore - à volte questu pò aiutà. Per questo:

  • In Google Chrome, Browser Yandex, andate in l'impostazioni, in a pagina di l'impostazioni, cliccate "Mostra le cunfusioni avanzate", allora - "Cancella storia". Cliccate nantu à u pulsante "Cancella".
  • In Mozilla Firefox, cliccate nantu à u pulsante "Firefox" per entrà in u menù, è aprite l'elemento di l'Aiuta, poi l'elemento "Informazione di risoluzione di i problemi". Cliccate nantu à u pulsante "Reset Firefox".
  • Per Opera: eliminà a cartella C: Documenti è Impostazioni username
  • Per Internet Explorer: andate in "Pannello di cuntrollu" - "Opzioni d'Internet (Browser)", in la tabulazione in più, in u fondu, cliccate "Rinizializza" è ripresenta i parametri.
  • Per più infurmazione nantu à tutti i navigatori, veda l'articolo Cumu scintà a cache

In più, verificate e proprietà di a cunnessione Internet è assicuratevi chì ùn sia micca specificata alcun indirizzu di DNS o proxy. Leggi più nantu à cumu fate quì.

Cancellate u schedariu hosts in casu di registrazioni d'urighjina spiccica - per i dettagli.

Avviate u navigatore di nuovo è verificate se l'insignamentu di i banner hè lasciatu induve ùn appartenenu.

U metudu ùn hè micca per i più principianti

A propiu fà l'upunu di a procedura chì seguita per rimuovere u banner in u navigatore:

  1. Esportate è salvate i vostri segnalatori da u navigatore (s'ellu ùn supporta micca a so memoria in linea, cum'è Google Chrome).
  2. Eliminate u navigatore chì state usando - Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Yandex Browser, etc. Hè quellu chì utilizate. Per Internet Explorer, ùn fà nunda.
  3. Rinviate u vostru computer in modalità sicura (Cumu fà)
  4. Vai à "Pannello di cuntrollu" - "Opzioni Internet (navigatore). Cliccate nantu à la scheda" Connessioni "e cliccate nantu à u bottu" Impostazioni di Rete "sottu. Assicuratevi chì a casella" Rileva automaticamente l'impostazioni "sia selezionata (e micca" Utilizza script di configurazione automatica). Nota ancu chì ùn installi micca "Utilizà un servitore proxy".
  5. In i prupietà di u navigatore, in la scheda "Avanzata", cliccate "Rinizighera" è sguate tutte e cunfine.
  6. Verificate s'ellu ci hè qualcosa di strana è strana in e rùbule di avvio di u Registro di sistema - premete i tasti "Win" + R, entri msconfig è premete Invescia. In a finestra chì si vede, seleziona "Startup". Rimuovere tutti i superfluu è evidentemente inutili. Pudete ancu vede a chjave di Registre manualmente cù regedit (chì sezioni particulari da vene verificatu si trovanu in l'articolo chì si cancella un banner di extorsione in Windows).
  7. Scaricate AVZ utilità anti-virus qui //www.z-oleg.com/secur/avz/download.php
  8. In u menu di u prugramma, selezziunu "File" - "Ripristino sistema". È spiccate micca quesse l'elementi chì sò marcati in l'immagine quì sottu.
  9. Dopu a riparazione hè completa, riavuta u vostru computer è reinstallà u vostru navigatore Internet preferitu. Verificate se u banner hà sempre di fà.

Banner in u browser quandu hè cunnessu per rete Wi-Fi

Aghju scuntatu sta opzione una volta: u cliente hà fattu u cascu u listessu prublema - l'apparenza di un bendardu nantu à tutte e pagine in Internet. È hè andatu à tutti i computer in a casa. Aghju cuminciò à rimuovere sistematicamente tutte le code di malware in i computer (è era presente quì in abbondanza - poi hè andatu chì era carregatu da sti stessi striscpi in u navigatore, ma ùn ne anu micca causatu). Tuttavia, nunda hà aiutu. In più, a bandera si hè presentata quandu vedia pagine in Safari nantu à una tablet Apple iPad - è questu puderebbe indicà chì a questione ùn sia chiaru micca in e chiavi di registru è in a configurazione di u navigatore.

Di conseguenza, hà suggeritu chì u prublema si trovi in ​​u router Wi-Fi da i quali faci a cunnessione à Internet - ùn lu sapete mai, subitu u DNS di sinistra o un servitore proxy hè specificatu in a cuesce di cunnessione. Purtroppu, ùn pudemu micca scopre ciò chì esattamente era sbagatu in l'impostazioni di u router, perchè a password standard per accede à u pannellu di amministratore ùn hà micca gustu, è nimu ùn sapia micca. Tuttavia, ripresentà è configurà u router da zero hà permessu di rimuovere u banner in u navigatore.