Ogni prugramma impone impostazioni per u so funzionamentu currettu. Cusì pò esse necessariu configuratu u prugramma PotPlayer, altrimenti a so muvimentu ùn sarà micca uguale cum'è puderia. Analizzà e configurazione principali di u prugramma, chì qualunque utilizatore pussisse migliorà i prestazioni di u lettore.
Scaricate l'ultima versione di PotPlayer
Impostazioni di login
Prima ci vole à entrà in a configurazione di u prugramma in modu standard: cliccendu cun un clicse dirittu in a finestra di prugramma è sceglite a voce di menu corrispondente.
Rapporto d'aspettu
Dopu avè inseritu i parametri, cambieremu l'impostazioni di visualisazione video, cusì a proporzione per u travagliu cù u lettore. Allora, sceglite e impostazioni affinchì a video visualizzata sia visualizzata cù i proporzioni currette per ogni dimensione di u schermu. Piazzà i parametri cum'è in figura.
Playlist
Per una visualizazione ancu più pratica di video è da ascultà l'audio, hè necessariu configurà a playlist in u prugramma. Inoltre ci hè bisognu di mette tutte e caselle, cum'è set in u screenshot. In questu casu, a playlist sarà visualizata in dimensioni cumpressate, ma tuttu hè ben visibile.
Codec PotPlayer
Allora ci vole à dì chì e impostazioni in sta sezione sò necessarie per esse cambiate solu cun piena cunniscenza di a materia. Ùn daremu micca cunsigliu, cum'è ognunu deve installà i codec per u so travagliu. Ma l'urdinatori inesperti necessitanu di definisce tutti i parametri à "Ricunnisciutu".
Impostazioni audio
Tuttu quellu chì deve esse cambiatu in audio hè a commutazione liscia tra a registrazione audio. Per fà quessa, in a seconda linea, setate u rendu cum'è in l'imagine è regolate i so parametri cliccendu nantu à i tri punti vicinu à u nome.
Ci hè ancu un gran numeru di impostazioni di prugramma, ma sò cambiate solu da utilizatori professionali. Ancu i dilettanti ùn puderanu micca sceveru, allora hè megliu à lascià l'impostazioni predefinite, cambiando solu ciò chì hè indicatu in l'articolo.