Chì tipu di dllhost.exe è un prucentu di Surrogate COM, perchè carica u processore o causa errori

In u Windows 10, 8 o Windows 7 task manager, pudete rilevà u prucessu dllhost.exe, in certi casi si pò causà un'elevata carica di processore o errori cum'è: U Surrogate COM, u nome di l'applicazione fallitu dllhost.exe, hà cessatu.

Questu manualu spiega in dettaglio ciò chì hè u prugramma di Surrogate COM, hè pussibile rimuovere dllhost.exe è perchè stu prucessu duva l'errore "u prugramma smisava di travaglià".

Cosa hè u prucessu dllhost.exe?

Processo di Surrogate COM (dllhost.exe) è un prucessu "intermediu" di sistema chì ti permette di cunnesse oggetti Component Object Model (COM) per allargà a capacità di i prugrammi in Windows 10, 8 e Windows 7.

Esempiu: Per impostazione predefinita, i thumbnails di un video o di formati di imagine micca standard ùn sò micca visualizzati in l'Esplora di Windows. Tuttavia, quandu l'installazione di i prugrami adatti (Adobe Photoshop, Corel Draw, spettatori di foto, codec video è simili), sti prugrammi registrano i so oggetti COM in u sistema, è l'esploratore, aduprendu u prucessu COM Surrogate, si connette à elli è usa per visualizeghjine in a so finestra

Questu ùn hè micca l'unica opzione quandu dllhost.exe hè implicatu, ma u più chjucu è, à tempu u più, causendu spessu à l'errore "Surrogate COM smittenu di travaglià" o alte carichi di processore. U fattu chì più di un prucessu dllhost.exe pò esse visualizatu simultaneamente in u manager di e attività hè normale (ogni prugramma pò eseguire a so propria istanza di u prucessu).

U schedariu originali di u sistema di sistema hè situatu in C: Sistema di Windows 32. Ùn pudete micca smarrà dllhost.exe, ma ci hè in solitu possibili per correggere i prublemi causati da stu prucessu.

Perchè dllhost.exe COM Surrogate carica u processore o causa l'errore "U Surrogate COM programma hà smintatu di travagliu" è cume si risolve

U più spessu, un altu carregamentu nantu à u sistema o a fine improvvisata di u prucessu Surrogate COM annantu à l'apertura di certi cartelle contenenti i video o i luggeri di foto in Esploratore di Windows, eppuru chì questu ùn hè micca l'unica opzione: qualchì lanciu simplice di prugrammi di terze parti anu causatu errori.

I motivi più cumuni à stu comportamentu:

  1. Un prugramma terzu eruditatu oggetti COM o ùn sò micca fattu correttu (incompatibilità cù a versione attuale di Windows, software obsoletu).
  2. Codecs obsoleti o mal travagliati, soprattuttu se u prublema si faci quandu si tratta di trame di e miniature in l'esploratore.
  3. A volte - u travagliu di virus o malware in u vostru computer, è dannendu per i file di sistema Windows.

Aduprà punti di riparazione, rimuovere codecs o prugrammi

Prima di tutto, s'ellu hà fattu un recente impurtamentu nantu à u processore o Errore "Surrogate COM Surgeate", pruvate à sfrutterà i punti di riparazione di u sistema (veda Punti di riparazione di Windows 10) o, se sapete chì prugramma o codec avete installatu, pruvate à smarriri. in Pannule di cuntrollu - Prugrammi è componenti o, in Windows 10, in Impostazioni - Applicazioni.

Nota: ancu s'ellu ci hè l'errore cumandatu da assai tempi, ma si vede à l'apertura di cartelle cù video o immagini in Esploratore, prima tuttu provate à rimuovere i codec installati, per esempiu, K-Lite Codec Pack, dopu a fine di a rimozione, rassignà u computer.

File danneggiati

Se apparisce un carica elevata nantu à u processore da dllhost.exe quandu aprite un certu cartulare in Explorer, si pò cuntene un file multimediale dannatu. Uni, ancu micca sempre modu travagliu per rivelà un tale file:

  1. Aprite u Monitor di risorse di Windows (premete i tasti Win + R, tippu resmon è premete Invescia. Potete ancu aduprà a ricerca in a barra di applicazioni di Windows 10).
  2. Sulla tabulazione CPU, segnà u prucessu dllhost.exe, è dopu verificà (fighjendu a proroga) sì esiste un video o un'immagine in a sezione "Moduli relativi". S'ellu ci hè una, allora cun alta probabilità, stu schedariu particulare pò dà un prublema (pudete tenta di sguillà).

Inoltre, se sò posti i problemi di Surrogate COM à l'apertura di cartelle cù certi tipi di file specifichi, allora e oggetti COM registrati da u prugramma responsabile di l'apertura di stu tipu di file pò esse biasimati: pudete verificà se u prublema persiste trà u rimucchiu di u prugramma (è, di preferenza, riavvià u computer) dopu a rimozione).

Errori di registrazione COM

Se i metudi precedenti ùn aiutanu, pudete tenta di riparà l'errori oggetti-COM in Windows. U prucessu ùn porta micca sempre à un risultatu pozitivu, pò dà una negativa, perchè propiu cunquillamentu di creà un punto di riparazione di u sistema prima di pudere usarlo.

Per correggere automaticamente tali errori, pudete aduprà u prugramma CCleaner:

  1. Sulla scheda di u Registro di sistema, selezziunate a casella "Errori ActiveX è Classe", cliccate "Ricerca di prublemi".
  2. Assicuratevi chì l'elementi "ActiveX / COM Errors" sò selezionati è cliccate "Fix Selected".
  3. Aduprendu à salvà a copia di backup di e voci di u registru da cancellà è specificate u percorso di salvataggio.
  4. Dopu a riparazione, ripartite u computer.

I dettagli di CCleaner è duve scaricà u prugramma: usa CCleaner cù benefici.

Modi addiziunali per risolve l'errore di Surrogate di COM

Infine, qualchì infurmazione in più chì pò aiutà a risolve i prublemi cù dllhost.exe s'ellu ùn hè micca solu u prublema finu à u prublema:

  • Scansione u vostru computer per malware cun utrue cum'è AdwCleaner (è ancu cù u vostru antivirus).
  • U schedariu dllhost.exe ùn hè di solitu micca un virus (ma u malware chì utilizza COM Surrogate pò causà problemi). Tuttavia, in dubbiu, assicuratevi chì u schedariu di prucessu hè in C: Sistemi di Windows (Cliccate à u cliccà cù u clicciu nantu à u prucedimentu in u Gestore di e attività - aprite a situazione di u file), è hè firmatu digitalmente da Microsoft (cliccà nant'à u file) - cliccate nant'à u file. In permanenza di dubbi, vede Cumu verificare i prucessi di Windows per virus.
  • Pruvate à verificà a integrità di i file di sistema di Windows.
  • Prova a disattivà DEP per dllhost.exe (solu per i sistemi à 32-bit): andate in Pannellu di cuntrollu - Sistema (o cliccate à dirizziu nantu à "This Computer" - "Properties"), a sinistra selezziunate "Advanced System Settings", nant'à u tabulettu "Advanced" in a sezione "Rendimentu", cliccate "Impostazioni" è cliccate nantu à la scheda "Prevenzione Esecuzione di Dati". Selezziunate "Abilita DEP per tutti i prugrammi è servizii tranne quelli selezziuti quì sottu", cliccate nantu à u pulsante "Add" è specifichi u caminu per u file. C: Windows System32 dllhost.exe. Applica i parametri è ripartisce u computer.

È infine, se nunda hà aiutatu, è avete Windows 10, pudete provà a resettà u sistema cù salvà dati: Cumu rimette a Windows 10.