Seleziona a scheda madre per u processore

In generale, l'algoritimu di configurazione di a maggior parte di i routers ùn hè micca assai differente. Tutte l'azione aghjunghjenu in l'interfaccia Web individuale, è i parametri scelti dipindenu solu da e richieste di e preferenze di u fornitore è di l'usule. Tuttavia, i so funzioni sò sempre dispunibili. Oghje avemu parlà di configurazione di u router D-Link DSL-2640U sottu Rostelecom, è voi, chì seguite queste istruzioni, pudete ripetere sta procedura senza prublemu.

A preparazione per a creazione

Prima di passà à u firmware, avete bisognu di sceglie un locu per u router in l'appartamentu o in a casa, affinchì u cavu LAN pò arrivà à u computer è chì parechji ostaculi ùn interferenu cun u segnale Wi-Fi. Dopu, fighjate u pannellu induve. Un filu di u fornitore hè inseritu in a portu DSL, è in LAN 1-4, i cavi di rete da u vostru PC, laptop, e / o altri dispositivi sò inseriti. In più, ci hè un connettore per u cavumu d'alimentazione è i tasti WPS, Power and Wireless.

Un passu impurtante hè di determinà i parametri per a guadagnà IP è DNS in u sistema operativu Windows. Quì si vole à piacè tuttu "Ricevi automaticamente". Cumprà cun questu aiuta Passu 1 in a sezione "Cumu configurà una rete locale in Windows 7" in u nostru altru articulu, seguitu u ligame sottu, andemu direttamente à l'interfaccia web.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurate u router D-Link DSL-2640U sottu Rostelecom

Prima di configurà è cambià tutti i parametri in u firmware di u router, devi entrà a so interfaccia. Nantu à u dispositiu in questione, simu questu:

  1. Lanciate u vostru navigatore è digià in a barra di indirizzu192.168.1.1è poi preme a tasca Enter.
  2. In a forma chì si apre, in i dui campi, digiàadmin- Quessi sò i valori di login è password, chì sò impostati per difettu è sò scritti nantu à l'etichetta sottu à u router.
  3. L'accessu à l'interfaccia web hè statu pigliatu, cambia ora a lingua à quella preferita cù u menu di menu di cullabure in cima è procedi à u setup di a periferica.

Configurazione rapida

A cumpagnia di D-Link hà sviluppatu u so propriu strumentu per a configurazione rapida di e so apparizioni, hè statu chjamatu Click'n'Connect. Grazie à sta caratteristica, pudete editare rapidamente i parametri più basichi di una cunnessione WAN è di un puntu di accesso wireless.

  1. In a categoria "Start" cliccà sinu nantu à "Click'n'Connect" è cliccate nantu à "Prossimu".
  2. Inizialmente, u tipu di cunnessione hè stabilitu, nantu à chì ogni altra regolazione di a cunnessione cablata dipende. Rostelecom fornisce a documentazione pertinente, induve troverate tutte e informazioni necessarie nantu à i parametri adatti.
  3. Ora segnate cun un marcatore "DSL (novu)" è cliccate nantu à "Prossimu".
  4. U username, a password è l'altri valori sò ancu specificati in l'accordu cù u fornitore di servizii Internet.
  5. Premendu u pulsante "Dettagli", aprite un listinu di elementi addiziunali chì avete bisognu à compie quandu utilizanu un certu tipu di WAN. Inserite i dati cum'è indichi in a documentazione.
  6. Quandu hè finitu, assicuratevi chì i valori marcati sò curretti è cliccate nantu à "Applicà".

Ci sarà un cuntrollu automaticu di l'accessu à Internet. Prufessiunendu da u situgoogle.comtuttavia, pudete specificà ogni altra risorsa è dopu ricumprà l'analisi.

D-Link suggerisce l'utente ad attivà DNS da a cumpagnia Yandex. U serviziu permette di urganizà un sistema sicuru per pruteghji da cuntenutu indesideratu è da virus. In a finestra chì si apre, ci sò una breve descrizzione di ogni modalità, cusì familiarizà cù elli, metti un marcatore davanti à u numeru appositu è ​​cuntene.

U secondu passu in a modalità Click'n'Connect crearà un puntu di accesso wireless. A maiò parte di i utilizatori anu sulu impurtante i punti principali, dopu chì Wi-Fi funziona correttamente. Tuttu u prucedimentu hè cumpratu:

  1. Dopu finisce di travaglià cù DNS, una finestra si aprirà da Yandex, induve hè necessariu mette un marcatore nellu vicinu à l'elemento "Access Point".
  2. Ora dà à un nome arbitrariu per identificà a vostra cunnessione in a lista di quelli dispunibili, allora cliccate nantu à "Prossimu".
  3. Pudete proteggere a rete creata attribuendu una password di almenu ottu caratteri. U tippu di crittografia hè sceltu automaticamente.
  4. Verificate tutte e impostazioni è assicuratevi chì sò corrette, allora cliccate nantu à "Applicà".

Comu pudete vede, u travagliu di una cunfigurazione rapida ùn vole micca tantu tempu, ancu un utente inesperto ponu gestisce. U vantaghju di ciò hè precisamente quì, ma l'inconvenientu hè a mancanza di a possibilità di modifiche più fine di i parametri necessarii. In stu casu, si cunsulta di fà attente à a cunfigurazione manuali.

Impostazione manuale

A configurazione manuali hè stata creata da una cunnessione WAN, hè prodotta in duie passi, è vi sarà uveratu di fà e azzioni seguenti:

  1. Vai à categoria "Rete" è aprite a sezione "WAN". S'ellu ci sò i profili già creati, selezziuneli e cliccate nantu à u bottinu "Elimina".
  2. Dopu à ciò, cuminciate a creazione di a vostra configurazione, cliccendu nantu à "Add".
  3. Per l'apparenza di impostazioni supplementari, selezziunate prima u tipu di cunnessione, in quantu ogni elementu hè editatu diversu. Rostelecom utilizza spessu u protocollo PPPoE, ma a vostra documentazione pò specificà un tippu diversu, allora assicuratevi di verificà.
  4. Ora selezziunate l'interfaccia per mezu chì u cavu di rete hè cunnessu, stabilisce un nome praticu per a cunnessione, imposta i valori Ethernet è PPP in cunfurmia cù u cuntrattu di u fornitore di servizii Internet.

Dopu avè fattu tutti i cambiamenti, ricordati di salvarli per ch'elli abbia in vigore. Dopu, andate à a prossima sezione. "LAN"un cambiu di IP è maschere di ogni portu hè dispunibule, attivazione di l'assegnazione di indirizzi IPv6. A maiò parte di i parametri ùn anu micca necessità di esse cambiate, u più impurtante hè di assicurà chì u servitore DHCP hè attivu. Permette di riceve automaticamente tutti i dati necessarii per travaglià annantu à a rete.

A stu puntu, finemu per cunnessione cun cablata. Parechji utenti in a casa anu smartphones, tablet è laptops chì si cunniscenu à Internet via Wi-Fi. Per chì sta manera di travaglià, avete bisognu d'organizà un puntu di accessu, hè fattu stu modu:

  1. Move a categoria "Wi-Fi" è selezziunate "Impostazioni di base". In sta finestra, u più impurtante hè di assicurà chì u marcu di spezialità hè verificatu. "Abilita cunnessione senza filu"Allora avete bisognu di definisce u nome di u vostru puntu è selezziunate un paese. Sì serviziu, stabilisci un limite à u numeru massimu di clienti è u limite di velocità. Quandu hè finitu, cliccate nantu à "Applicà".
  2. Dopu, aprite a sezione successiva. "Impostazioni di sicurezza". Attraversu questu, u tippu di crittografia hè sceltu è una password hè impostata in a rete. Avemu brama di sceglie "WPA2-PSK"Perchè hè u tippu più affidabile di crittografia.
  3. In a tabulazione "Filtru MAC" E regule sò scelte per ogni dispositiu. Hè cusì, pudete limità l'accessu à u puntu creatu à qualunque equipe presente. Per cumincià, accende sta modalità è cliccate nantu à "Add".
  4. Selezziunate l'indirizzu MAC di u dispositiu salvatu da a lista pop-up, è ancu dà un nome, in modo da ùn si confuscia si a lista di dispositivi aggiunti hè grande. Dopu sta marcata "Abilita" è cliccate nantu à "Applicà". Ripetitu questu procedura cun tutti l'attrezzatura necessaria.
  5. U router D-Link DSL-2640U supporta a funzione WPS. Permette di fà una cunnessione rapida è sicura à u vostru puntu wireless. In u menù corrispondente di a sinistra in a categoria "Wi-Fi" attivate stu modu, aghjunghendu "Abilita WPS". L'infurmazione dettagliata in quantu à a funzione citata sopra pò esse trovata in u nostru altru articulu à u ligame sottu.
  6. Vedi ancu: Cosa hè WPS in un router è perchè?

  7. L'ultima cosa chì mi piacerebbe menzionà quandu configurassi a Wi-Fi - "Lista di clienti Wi-Fi". Tutti i dispositivi cunnessi sò visualizzati in sta finestra. Pudete attualizà è scunettà ogni clientela attuale.

Impostazioni avanzate

Complutemu u prucessu di regolazione di primu cuntestà parechji punti importanti da a categoria "Avanzata". Modificà questi parametri ne hè necessariu da parechji utilizatori:

  1. Espandi una categoria "Avanzate" è selezziunate una sottusezzione "EtherWAN". Quì pudete marcà ogni portu dispunibile per mezu chì passa a cunnessione WAN. Hè utile in u casu in cui l'internet cablatu ùn funziona micca ancu dopu à una debugging adatta.
  2. Sottu hè a sezione "DDNS". U serviziu DNS dinamicu hè prupostu da u fornitore per un tariffa. Sustituisce u vostru indirizzu dinamicu cù un permanente, è questu ti permette di travaglià correttamente cun varie risorse di rete locale, per esempio, servitori FTP. Andate à l'installazione di u serviziu, cliccando nantu à a linea cù a regula standard già creata.
  3. In a finestra chì si apre, specificate u nome di l'ospite, u serviziu prestatu, l'urdinatore è a password. Riceverete tutte queste informazioni quandu si avete a sottumessu à un accordu di attivazione DDNS cù u vostru fornitore di servizii Internet.

Impostazioni di sicurezza

Di sopra, avemu completatu a cunfusione di base, ora pudete entrà in rete usando una cunnessione cablata o u vostru prublemu di accessu wireless. Tuttavia, un altru puntu impurtante hè a sicurezza di u sistema, è e so regole di base pò esse editate.

  1. Tramite a categoria "Firewall" vai à a sezione "Filtri IP". Quì pudete limità l'accessu à u sistema à certi indirizzi. Per aghjunghje una nova regula, cliccate nantu à u bottinu pertinente.
  2. In a forma chì si apre, lasciate l'impostazioni principali senza cambià si ùn avete micca bisognu di definisce in modu individuale certi valori, è in a sezione "Indirizzi IP" digitate un indirizzu o u so rughjonu, azzioni simili sò ancu eseguite cun porti. Quandu hè finitu, cliccate nantu à "Applicà".
  3. Successivamente, spenda in "Servitori Virtuali". Attraversu stu menu, l'inviamentu di portu accade. Per impostà i parametri di basa, cliccate nantu à u pulsante. "Add".
  4. Compila u modulu in cunfurmia cù e vostre richieste è salvà e cambiamenti. L'istruzione dettagliata nantu à cumu aprite le porte in i router di D-Link pò esse trovu in u nostru altru materiale à u ligame sottu.
  5. Leggi più: Aprite porti nantu à u router D-Link

  6. L'ultimu articulu in sta categoria hè "Filtru MAC". Sta funzione hè quasi identica à quella chì cunsiderà quandu hà pussutu fà una rete wireless, solu quì u limite hè stabilitu per un dispositivu specifimu nantu à u sistema. Cliccate u pulsante "Add"per aprite u modellu di editazione.
  7. In stu, avete bisognu di registrà l'indirizzu o selezziunu da a lista di quelli precedentemente cumbattuti, è ancu ponu una azzione "Permette" o "Ban".
  8. Una di e impostazioni di sicurezza hè configurata cù a categoria "Cuntrollu". Quì menu aperto "Filtre URL", attivate a funzione è stabilisce una politica per ch'ellu permessu o blocchi indirizzi specificati.
  9. Dopu avemu interessu à a sezione "URL"unni si aghjunghjenu.
  10. In a linea libera, specificate un link à u situ chì volete blocà, o, inversamente, permettite l'accessu à ellu. Ripetitu questu prucessu cù tutti i ligami necessarii, allora cliccate nantu à "Applicà".

Configurazione cumpleta

A procedura per a configurazione di u router D-Link DSL-2640U sottu Rostelecom hè andata à a fine, cù solu tri ultimi passi

  1. In u menù "Sistema" selezziunate "Parola amministratore". Modificare a password d'accessu per impedisce à l'urdinatori di accede à l'interfaccia Web.
  2. In "Tempu di sistema" impostate l'ore attuale è a data affinchè u router possa funzionà currettamente cù u DNS da Yandex è raccoglie e statistiche corrette nantu à u sistema.
  3. U passu finale hè di salvà a cunfigurazione di backup in un schedariu in modo da pudere esse ripristinatu, se hè necessariu, è dinò à riavvià u dispositivo per appiccà a tutte e impostazioni. Tuttu quessa hè fattu in a sezione. "Configurazione".

Oghje avemu provatu in a forma più dettagliata di parlà di configurazione di u router D-Link DSL-2640U sottu u prestatore Rostelecom. Speremu chì le nostre istruzioni anu aiutatu à fronteghja u travagliu senza alcuna difficoltà.