Installazione di preset personalizati in Adobe Lightroom

U scopu principale di l'alimentu hè facile da capisce da u so nome - furnisce energia à tutti i cumpunenti di un computer personale. Avemu in questu articulu dire cumu scopre u mudellu di stu dispositiu in u PC.

Quale alimentu hè installatu in u computer

U mudellu di l'alimentu hè assai faciule da ricunniscà, tuttavia, questu ùn pò esse fattu cù un software. Avemu da rimuovere u coperchiu di a unità di sistema o truvà un pacchettu da u apparatu. Più nantu à questu sarà discusse in seguito.

Metudu 1: Imballu è u so cuntenutu

Nant'à a maiò parte di i pacchetti, i pruduttori indicanu u tippu di dispositivi è e so caratteristiche. S'ellu ci hè un nome nantu à a scatula, pudete semplicemente scrive in un motore di ricerca è truvate tutte e informazioni necessarie. A variante hè pussibule cù l'istruzione / elencu di e caratteristiche annantu à u pacchettu chì sò dinò eccellenti.

Metudu 2: Rimuà a copertura laterale

Spessu a documentazione o l'imballu da qualunque dispositivu si perde o si pignia indiscretu: in questo casu duverete piglià un cacciavite è svillà poche viti nantu à u casu di l'unità sistema.

  1. Rimuovi a copertura. Di solitu avete bisognu di svitavu i dui bulloni in u spaziu, è tirate capu da a tacca speciale (recessu) versu u pannellu posteru.

  2. L'alimentatore hè più spessu situatu à u latinu di sinistra, in fondu o in cima. Avarà un adesivu cù e caratteristiche.

  3. A lista di funzioni sarà simule cum'è a maghjina sottu.
    • "Input AC" - Valori di l'attualità di l'entrata cun chì l'alimentu pò travaglia;
    • "Uscita DC" - e linee à traversu chì u dispositivu furnisce l'alimentu;
    • "Max Output Current" - Indicatori di a corrente massima chì ponu esse nutria fisicamente à una linea di tensione particulare.
    • "Max Wattage cumulatu" - Valore massimu di putenza chì una o più linee elettriche ponu furnisce. Hè à quì, è micca à a capacità indiata nant'à u pacchettu, chì si deve prestà attenzione à cumprà un alimentatore: s'ellu hè “soppressuratu”, sarà diventatu assai inutilizabile.

  4. Hè ancu pussibule chì in u blocu ci sia un adesariu cù u nomu, per chì pò esse studiatu in Internet. Per fà quessa, basta inserite u nome di a periferica (per esempio, Corsair HX750I) in u mutore di ricerca.

  5. Conclusione

    I metudi sopra riportati aiutanu sempre à determinà chì tippu di alimentazione sia in a unità di sistema. Vi avviutu una consulenza per mantene tutti i pacchetti da i dispositivi acquistati ind'è voi, perchè senza essi, cum'è chiaru da u sicondu metudu, duverete fà un pocu più di azzione.