Electrician 7.8

"Electric" pò esse consideratu un prugramma indispensabile chì hè sicuramente utile à tutti quelli chì sò impegnati in a professione d'elettricariu. Si tratta di una raccolta di vari calcolatori per fà calcoli di corrente è di putenza. A causa di a funzionalità illimitata di stu software hè populare è in dumanda in certi cerculi. Fighjà una veduta.

Specifichi Parametri di Calculu

Prima di tuttu, l'utente imposta i parametri di ricerca. Ùn bisognu micca avè abilità è cunniscenza particulare, basta mettere punti è checkmark davanti à e linee necessarie è inserite certi valori nant'à e forme. Aduprate l'infurmazioni incrudite, annantu à una guida à a classificazione di i conduttori, se avete dubbi in quantu à a scelta di i parametri.

Passa u sopra un parametru specificu per vede a formula di calculu. Si mostra cù una spiegazione. Sfortunatamente, hè impossibile per edità, ma sò tutti costruiti correttamente è mostranu dati curretti.

Filu isolatu autoportante per linee aeree

Da cumunale, pudete sceglie un cavi isolatu per e linee aoree. L'utente hà da spiegà tutti i parametri di stu direttore, cum'è a temperatura è u numaru di fili. U prugramma furnisce una scelta di parechji mudelli di tali fili, avete bisognu di marcà u puntu pertinente.

Posa di cavi

Dopu, selezziunu u cavu adupratu. Ci hè un gran nùmmiru di i so tippi, cusì hè impurtante sapè esattamente chì ne usate durante u travagliu è indicate stu tippu in u prugramma in modo chì i calculi sò accurati. Piazzà e correzioni se ci sò più di quattru fili carichi à u tempu.

In "Electric" hà custruitu una piccula directory, chì ospita parechji tippi è mudelli di cavi è fili. A tavula indica a sezione cruciale nominale, u diametru esterno è u pesu totale. A parte destra di a finestra di a biblioteca descrive alcune caratteristiche di i cavi

Eseguendu un calculu

"Electric" hà raccoltu assai formule differenti da chì i dati necessarii sò calculati. Avete unicamente bisognu à compie certi righe è sceglite unu di parechji tippi di calculi. U prugramma travaglia prestu, è vedite u risultatu in una secondu.

In a finestra principale ùn si adatta micca tutti i tipi di calculi; cusì, se ùn truvate micca unu chì hè adatta, cliccate nantu à u bottinu "Varie"induve 13 più funzioni varie sò raccoglie, truvate dinò una redazione di a lista di documenti eruditi à l'admissione di impianti elettrici in travagliu.

Virtues

  • Distribuzione gratuita;
  • Multifunzionale;
  • A presenza di a lingua russa;
  • Indirizzi è cartulari integrati.

Inconvenienti

  • Interfaccia troppu carica;
  • Difficoltà di imparà per i principianti.

Possibile avà cunnessu u prugramu "Electric" à tutti quelli chì spessu avè bisognu di effettuà vari calcoli. Praticà stu prucessu hè più faciule è più currettu, à l'aiutu di un software specificu, allora u numeru di errori si riduce à zero, è a velocità di i calculi sarà accelvata parechje volte.

Scaricate Electric per gratis

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Arculator Rafters OndulineRoof Roofing Pro

Share l'articolo in reti sociali:
L'elettricista hè un prugrammu di rigalu libaru chì hà riunitu tuttu ciò chì un elettricianu pò necessariu per effettuà tutti i generi di calculi cù i vari cundutti è cavi.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, XP
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Rzd2001
Costu: Free
Dimensioni: 16 MB
Lingua: russo
Versione: 7.8