Formattazione di unità in Windows 10


Yandex Bar for Chrome hè l'estensione di navigatore Google Chrome una volta popolari, chì vi ha permesso di riceve informazioni nantu à e nuove mail, condizioni meteorologiche è strade, è navigà à servimenti Yandex nant'à l'intestazione di u navigatore. Purtroppu, a cumpagnia Yandex hà cessatu à u tempu di sustene questu espansione, chì hè stata rimpiazzata da un inseme di strumenti più putenti è efficaci - Elementi Yandex.

Elements. Yandex per Google Chrome hè un set di estensioni di navigatore utili chì vi permetanu di avè nuove funzionalità interessanti per u vostru navigatore web Google Chrome. Oghje aghjunghjemu una veduta più stretta à ciò chì hè inclusa in l'elementi. Yandex, è cumu sò installati in u navigatore Google Chrome.

Cumu installà i elementi. Yandex?

Per installà Elements. Yandex in u navigatore Google Chrome, avete bisognu di fà un minimu di azzioni:

1. Segui u ligame in u navigatore à a fine di l'articolo à a pagina di download ufficiale per Elements. Yandex. Se davanti à l'impresa hà distribuitu un unicu pachju di Elementi, ora questi sò add-ons separati di navigatore chì installate in u vostru navigatore basatu annantu à e vostre esigenze.

2. Per fà quessa, per installà una estensione da a lista, hè abbastanza à cliccà nantu à ellu "Install".

3. U navigatore richiederà l'accentu per installà a prumuzione, chì avete bisognu à confermà. Dopu à quessa, l'estensione selezionata sarà installata bè in u vostru navigatore.

L'estensioni chì sò parte di l'elementi Yandex

  • Favoriti visuali. Unu di i più pratici strumenti per navigà velocemente in pagine salvate. Prima, avemu dighjà avutu l'occasione di parlà più nantu à i segnalatori visivi, perchè ùn invichemu micca nantu à elli.

Vede ancu: Yandex Visual Bookmarks

  • Cunsiglieru A maiò parte di i utilizatori à cercà i prudutti à i prezzi competitivi, guardà precisamente à Yandex.Market. Espansione Cunsiglieru permetterà quandu visiterava i negozii in linea di mostra bassi prezzi per u pruduttu chì ti interessa. Se sì un veru shopaholic in linea, allora cù sta estensione pudete salvà assai.
  • Cerca e inizio pagina. Parechji utilizatori usanu attivamente a ricerca Yandex, è ogni volta chì lancia u navigatore, andanu in a pagina principale di Yandex per aduprà i servizii di sta impresa. Installendu sta estensione, u sistema creaghja automaticamente u mutore di ricerca Yandex, è hà ancu aghjustatu u situ Yandex quale a pagina iniziale, carregendu u ogni volta chì u browser hè lanciatu.
  • Card Great tool for users inquisitive. Ci scumpò nantu à una parolla sconosciuta? Avete vistu u nome di una persona famosa o u nome di una cità? Basta à fà spostà u to mouse nantu à a parola di sottumesse interessu, è Yandex mostrerà l'infurmazioni dettagliate, di u serviziu Web di Wikipedia.
  • Disk Se aduprate u nube di Yandex.Disk, allora questu estensione deve esse installatu in u vostru navigatore: cun a so aiuta, pudete salvà i file da un browser in Yandex.Disk cù un clic e, se hè necessariu, condividerà u schedariu scaricatu cù l'amichi.
  • A ricerca alternativa Sì durante u servizii web in Google Chrome ùn sì micca limitatu à aduprà solu un motoru di ricerca, allora l'estensione A ricerca alternativa permette di cambià immediatamente non solo tra i servizii di ricerca popolari, ma dinò scansione di una ricerca nantu à i video Vkontakte.
  • Musica U serviziu Yandex.Musica hè unu di i servizii di musica in streaming più popolari. Questu serviziu permette di ascoltà a vostra musica preferita per un canone minimu o di rigalu. Godite di a vostra musica preferita senza primu apertura di u situ di u serviziu, solu sì installendu a estensione Music player in u navigatore Google Chrme.
  • Inceppamenti. Un strumentu indispensabile per l'abitanti di megalopolisi. Vivindà in una grande cità, hè assai impurtante pianificà u vostru tempu currettamente affinchì tenu u discursu in ogni locu. Quandu pianu una strada, assicuratevi di tene in considerazione l'aspettu di e strade, chì nimu ùn hà bisognu di bloccà in un ingaghju per un'ora o due.
  • Mail. Utilizendu e-mail Yandex (è altri servizii di posta), puderete riceve notifiche nantu à e nuove lettere direttamente à u navigatore è vene immediatamente à u situ Yandex.Mail.
  • Traduzioni. Yandex.Translate hè un traduttore relativamente novu, ma estremamente prumissante, chì pò cumbatisce cù a soluzione di Google. Usendu l'estensione Traduzioni Pudete traduce facilmente è prestu micca solu parole individuali è frasi nantu à Internet, ma ancu articuli interi.
  • Tempo Parechji utilizatori speranu in a previsione meteorologica da Yandex, chì ùn hè assolutamente micca in vanità: u sistema publica a previsione più precisa di a situazione chì vi permette di pianificà u vostru piacè per u weekend chì vene o di risolve u prublema di vestiti prima di chjamà a strada.

Come avete notatu, Yandex sta sviluppendu attivamente estensioni per i navigatori web popolari. A cumpagnia hà sceltu a direzzione ghjusta - dopu à tutti, a stragranti maggioranza di l'utente lancia un navigatore quandu lavorani in un computer, chì pò diventà ancu più informativu è utule.

Scaricate Elements Yandex gratuitamente

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale