Errore 0x80070005 Accessu denegatu (Soluzione)

L'errore 0x80070005 "L'accessu denudatu" hè più cumunitu in trè casi - quandu installa aggiornamenti di Windows, attivendu u sistema è quandu riprende u sistema. Se un prublemu simile si verifica in altre situazioni, di solitu, e solu sò cume, in quantu a causa di l'errore hè una.

In questo manuale descriverà in dettaglio i modi in a maggior parte di i casi di risolve l'errore di accede à a ripresa di u sistema è installazione di l'aggiornamenti cù u codice 0x80070005. Purtroppu, i passi raccomandati ùn porta micca necessariu à a so currezione: in certi casi, hè necessariu determinà manualmente quale file o cartella è u prucessu d'accessu è chì dighjunce manualmente. Descrittu sottu hè adeguatu per Windows 7, 8 è 8.1 è Windows 10.

Ripara l'errore 0x80070005 cù subinacl.exe

U primu metudu hè più parallellu à l'errore 0x80070005 durante l'aggiornamentu è l'attivazione di Windows, cusì se avete un prublema tentà di ripristinà u sistema, vi prupone di iniziate cù u metodo chì seguita, è solu allora, se ùn aiuta, torna à questu.

Per iniziare, scaricate l'utilità subinacl.exe da u situ ufficiale di Microsoft: //www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=23510 è installatu in u vostru computer. In listessu tempu, aghju raccomandatu ch'ellu sia stallatu in una cartella vicina à a radice di u discu, per esempiu C: subinacl (cun ​​questu arrangmentu vi darà un esempiu di u codu).

Dopu, principiu u Notepad è inserisci u codu chì seguita in lu:

@echo off Imposta OSBIT = 32 IF esiste "% ProgramFiles (x86)%" set OSBIT = 64 set RUNNINGDIR =% ProgramFiles% IF% OSBIT% == 64 set RUNNINGDIR =% ProgramFiles (x86)% C: subinacl subinacl. exe / subkeyreg "HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Microsoft Windows CurrentVersion Component Based Servicing" / grant = "nt service Service trust truster" = f @Echo Gotovo. @pause

In Notepad, selezziunu "File" - "Save As", dopu in a finestra di salvataggio, selezziunu "File Type" - "All Files" in u campu è specifichi u nome di u file cun'estensione .bat, salvarli (mi salva in u desktop).

Fate un clic destro in u file creatu è seleziona "Run as Administrator". Una volta finitu, videte l'iscrizzione: "Gotovo" è l'offerta di preme una qualsiasi tasca. Dopu, chjappate u prompt di comando, ripartite u computer è pruvate à fà l'operazione chì hà generatu di nuovo l'errore 0x80070005.

Se u script specificatu ùn hà fattu, prova una altra versione di u còdice in listessu modu (Nota: u codice in basso pò dà à un malfunzionamento di Windows, eseguirà solu sì chì sì pronto per stu risultatu è sapete ciò chì fate):

@echo off C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE / grant = administrators = f C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HCEY_CURRENT_USER / grant = administrators = f = amministratori = f C: subinacl subinacl.exe / subdirectories% SystemDrive% / grant = administrators = f C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE / grant = system = f C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_CURRENT_USER / grant = system = f C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT / grant = system = f C: subinacl subinacl.exe / subdirectories% SystemDrive% / grant = system = f @Echo Gotovo. @pause

Dopu avè esitatu u script come un amministratore, una finestra si aprà in cui i permessi per e chiavi di registru, i file è le cartelle di Windows cambieranu alternativamente per uni pochi minuti, à a fine premete un qualunque tasto.

Di novu, hè megliu à riavvive u computer dopu ch'ella hè stata esibita, è solu dopu controllà s'ellu era pussibule di correggere l'errore.

Errore di riparazione di u sistema o quandu crei un puntu di riparazione

Ora accede à l'errore 0x80070005 quando usando le funzionalità di recuperu di u sistema. A prima cosa chì devi esse attenta hè u vostru antivirus: assai spessu un tale errore in Windows 8, 8.1 (è prestu in Windows 10) hè a causa di e funzioni di prutezzione di l'antivirus. Pruvate aduprà l'impostazioni di l'antiversu puru per sbarrazzà temporaneamente e so funzioni di difesa. In casi estremi, pudete provà à rimuovere l'antivirus.

S'ellu ùn hè micca aiutu, allora ghjustu à pruvà i seguenti passi per curà l'errore:

  1. Verificate se u discu locale di u computer hè pienu. Sì sì. Inoltre, hè pussibule chì l'errore si vedi se a Rinvenzione di u sistema utilizza unu di i dischi riservati da u sistema è avete bisognu di disattivà a prutezzione per questu discu. Cumu fà: andate in u pannellu di cuntrollu - Recuperazione - Imposta di a riparazione di u sistema. Selezziunu u discu è cliccate nantu à u bottu "Configure", è poi selezziunà "Disable protection". Attenzione: durante quest'azione, i punti di riparazione esistenti saranu cancellati.
  2. Verificate se Read Only hè installatu per u cartulare di l'Infurmazioni di u Volume di u Sistema. Per fà ciò, aprite l'opzioni "Cartella" in u pannellu di cuntrollu è in la scheda "Vede", deseleziona "Nascì i file di sistema protetti" è ancu abilità "Mostra fascette e cartelle nascoste". Dopu, dopu, in u drive C, fate un clic destro nantu à l'infurmazioni di u sistema di u Volume, selezziunate "Pruprietà", verificate chì ùn ci sia micca "Segu à lettura".
  3. Prova un lanciu selettivu di Windows. Per fà quessa, premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu msconfig e premete Invescia. In a finestra chì si vede, in a tabulazione "Generale", abilitete a messa in u diagnosticu o di u lanciu selettivu, disattivà tutti i voci di avvicinamentu.
  4. Verificate se u serviziu di Copia Ombre Ombre hè attivatu. Per fà quessa, cliccate Vince + R nant'à a tastiera, inserisci servizii.msc e premete Invescia. Truvate stu serviziu in a lista, cumprate u necessariu è metti in cavallu l'iniziu automaticu.
  5. Pruvate a resettà u repository. Per fà quessa, riavvià u vostru computer in modalità sicura (pudete usà a scheda "Download" in msconfig) cun un set minimu di servizii. Run u prompt di comando cum'è amministratore è inserisci u comando net fermà winmgmt e premete Invescia. Dopu à ciò, rinominate u cartulare Sistema di Windows Windows32 wbem in un altra cosa, per esempio repository-old. Rinviate u vostru computer in modalità sicura torna è inserisci u listinu comando. net fermà winmgmt in a riga di cume da amministratore. Dopu aduprà u cumandamentu winmgmt /resetRepository e premete Invescia. Rinvià u computer in mode normali.

Informazione addizionale: s'ellu ci hè un prugramma in rapuru di u webcam, pudete cagiunà a protezzione di a webcam in i vostri messaggi antivirus (per esempio, in ESET - Device Control - Web Camera Protection).

Forse, in duminica - sti sò tutti i modi per chì ponu uttinà a riparà l'errore "Access Denied" 0x80070005. Se questu prublema si presenta per voi in qualche altra situazione, descrite li in i commenti, forse mi pò aiutà.