Pulisce u clipboard in Windows 7


Hibernate computer - una cosa assai controversata. Parechji utilizatori u disattivu, credendu chì sia per causatu assai molestie, è quiddi chì anu saputu apprezzà i benefici di sta funzione, ùn puderanu più fà senza. Una di e ragioni di a "disgraziazione" di a modalità di dorme ùn hè micca rari casi in cui l'ordinatore normalmente ne metti, ma hè impossibile scuppala di stu statu. Duvete fà ricorrere à un riavvicinamentu furzatu, perde i dati salva, chì hè assai spartintu. Cosa fà per impedisce ch'ellu accade?

Soluzioni à u prublema

I motivi per i quali u computer ùn esce micca da a manera di dorme pò esse differente. Una caratteristica di stu prublema hè a so relazione stretta cù e caratteristiche di un hardware informaticu specificu. Allora, hè difficiule à dumandà un unicu algoritmu di azzioni per a so soluzione. Ma ancu pò offra parechje soluzioni chì ponu aiutà l'utente à sbarazzarsi di stu prublemu.

Opzione 1: Verificate i driver

Se u computer ùn pò esse messu fora di a modalità sleep, a prima cosa da verificate hè a verità di i driver di pertevule installati è di u sistema. Se un driver hè installatu cù errori, o hè assente assente, u sistema pò diventà instabile, ciò chì pò causà problemi à uscì da u modu di dorme.

Pudete verificà se tutti i driver sò installati correttamente. "Manager di dispositivi". U modu più faciule per aprirle hè da a finestra di lanciamento di u prugramma, invocatu cù a combinazione di tasti "Win + R" è scrivendu quì cuminciòdevmgmt.msc.

In a lista chì sarà visualizzata in a finestra chì si vede, ùn ci sò micca i driver installati in modo agguatu, nant'à e voci, marcate cù un puntu esclamativo. "Dispositivo scunniscutu"indicatu da un signu d'interrogazione.

Vede ancu: Scopri ciò chì i driver devono esse installati in u vostru computer
U megliu software per installà i driver

Una attenzione speciale deve esse versata à u driver di adattatore video, postu chì hè questu dispositariu cun un altu gradu di prubabilità chì pò causà problemi cu uscì da u modu di dorme. Ùn deve micca assicurà chì u driver sia installatu in modo correttu, ma hè ancu aggiornatu à l'ultima versione. Per eliminà completamente u driver di video cum'è a causa di u prublema, pudete tenta d'entrà è di svegliari u computer da u modu di dorme installendu un'altra scheda video.

Vede ancu: Aggiorna i driver di schede video NVIDIA
Risolvere i problemi di u driver di grafica NVIDIA crashing
Soluzioni à i prublemi durante l'installazione di u driver NVIDIA
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD
Installà i driver in AMD Radeon Software Crimson
Ripara l'errore "U driver video hà smintatu di risponde è hè statu ripristinatu"

Per l'utenti di Windows 7, u prublema hè spessu causatu da u tema installatu. Aero. Allora, hè megliu per speglià u.

Opzione 2: Verificate i dispositivi USB

I dispositivi USB sò ancu una causa assai frequente di prublemi cù u computer da l'ibernazione. Prima di tutti si tratta di dispositivi cume a tastiera è u mouse. Per verificate sì questu hè in realtà u casu, devi impedisce à sti dispositivi di scuscà u vostru PC senza dorme o in vamparu. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Truvate u mouse in a lista di manager di dispositivi, fate un clic destro per aprite u menu cuntestu è andate in a sezione "Pruprietà".
  2. In e pruprietà di u mouse, aprite a sezione "Gestione di a putenza" e deselezziunate a casella rispettiva.

Esegu stissa procedura deve esse ripetuta cù a tastiera.

Attentu! Ùn pudete micca dimenticà a permessu per portà u computer à u serviziu di rendi per u mouse è a tastiera nant'à u tempu. Quessa portera à l'impussibilità di l'implementazione di sta procedura.

Opzione 3: Cambia u schema di putenza

In vari sensi u computer passa in stà d'ibernazione, hè pussibile spegnere i disci rigidi. Tuttavia, quandu tu sorti, a putenza hè spessu ritardata, o u HDD ùn accende micca. L'utenti di Windows 7 sò in particulari affettati da stu prublema. Quindi, per evitare prublemi, hè megliu per disattivà sta funzione.

  1. In u pannellu di cuntrollu in a sezione "Apparecchiatura è sonu" vai à u puntu "Alimentazione".
  2. Vai à l'impostazioni di u modalità sleep.
  3. In l'impostazioni di u schema energeticu cliccate nantu à u ligame "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
  4. Set parametru "Scollegate u discu duru cù" valore zero.

Ora ancu quandu u computer hè "dormendu", u discu hà da accende in u modalità normale.

Opzione 4: Cambia l'impostazioni di u BIOS

Se e manipolazioni sopra menzionate ùn aiutanu micca, è u computer ùn hà micca nant'à u mo modu di dorme, pudete pruvà à risolve u prublema cambendu e configurazione di u BIOS. Pudete entrà in tenendu a chjave quandu principia u computer "Elimina" o "F2" (O un altra opzione, dipende da a versione BIOS di a vostra scheda madre).

A cumplessità di stu metudinu sta in u fattu chì in e varie versioni di u BIOS le sezioni di opzioni di putere ponu esse chjamate diversamente è l'ordine di l'azione di l'utente pò differisce un pocu. In questu casu, avete bisognu di basà più nantu à a vostra cunniscenza di a lingua Inglese è di una comprensione generale di u prublema, o cuntattate i cumenti sottu à l'articolo.

In questo esempiu, a sezione di gestione di l'alimentazione hà u nome "Impostazione di a gestione di a putenza".

E andendu in, avete da pagà attenta à u parametru "Sperimentu ACPI di Tipu".

Stu parametru pò avè dui valori chì determinanu a "prufundità" di u computer chì esce dorme.

Quandu entri in u modu di dorme cun S1 u monitor, u discu duru ancu alcune carte d'espansione si sparguanu. Per a rimanenza di i componenti, a frequenza di funziunamentu hè solu ridotta. Quandu sceglite S3 tuttu eccettu a RAM sarà disabilitatu. Pudete pruvà à ghjucà cù sti regolamenti è vede cume u computer si svegliarà da u sonnu.

Aduprendu, pudemu conclude chì, per evitare errori quandu u computer ripresce da l'ibernazione, hè necessariu assicurà chì e ultime piloti sò installate in u sistema. Ùn deve micca aduprà software senza licenza, o software da sviluppatori dubbiosi. Da seguità queste regule, pudete assicurà chì tutte le capacità di l'hardware di u vostru PC saranu aduprate di u più pussibile è cù u efficienza massima.