U router TL-WR741ND di TP-Link appartene à a classe media di dispositivi cu alcune caratteristiche avanzate cume una stazione di radio wireless o WPS. Tuttavia, tutti i router di stu fabbricante anu u listessu tippu di interfaccia di configurazione; cusì, per configurà correttamente u router in questione ùn hè micca un prublema.
Presetà TL-WR741ND
Subitu dopu à l'acquistu, ogni router deve esse adeguatamente preparatu: installà, collega l'alimentatore è cunnessu à un PC o un laptop.
- L'installazione di tale tecnica hè più adatta à a portata di un cavu LAN per a cunnessione à un computer. U fattore impurtante hè ancu a mancanza di fonti di interferenza radio è di elementi metallici vicinu à a situazione di u dispositivo: altrimenti, u segnale di Wi-Fi sarà instabile o sparisce cum'e.
- Avendu postu u router, deve esse alimentatu da l'alimentu cù l'unità impacchita, dopu cunnessu à u computer. U principiu hè quì: u cavu da u fornitore hè conectatu à u connettore WAN, è u computer è u router stessi sò cunnessi cun un patchcord, ambrenni di cui duie necessità di esse connessi à porti LAN. Tutti i connettori di u dispositivo sò firmati, perciò ùn ci hè nisunu prublemu cù a prucedura.
- L'ultima tappa di a pre-tuning hè a preparazione di una scheda di rete informatica, cioè l'installazione di ottenimentu indirizzi IPv4. Assicuratevi chì l'opzione sia in posizioni "Automatic". L'istruzzioni dettagliate per questa procedura sò situate in l'artìculu à u ligame sottu.
Per di più: Configurazione di una rete locale di Windows 7
Configurazione TL-WR741ND
L'elaborazione di i parametri di u router in questione ùn hè micca diversa da a stessa operazione per altri dispositivi TP-Link, ma hà i so sfumature - in particulare, u tipu è u nomu di alcune opzioni nantu à e versioni di u firmware. Hè cunsigliatu di stallà a ultima versione di u router software - pudete amparà nantu à e funzioni di a procedura in a futura guida.
Lezione: Siamo lampeghendu u router TL-WR741ND
L'accessu à l'interfaccia di configurazione di stu dispositiu pò esse ottenutu di a seguita. Chiama u navigatore è inserisci a linea di indirizzu192.168.1.1
o192.168.0.1
. Se queste opzioni ùn basanu, provatplinkwifi.net
. I dati esatti per a vostra copia si trovanu nantu à un adesivu appiccicatu à u fondu di a cassa.
A cumminazione di entrà in l'interfaccia di u router hè a parolaadmin
cum'è username è passphrase.
Vede ancu: Ciò da fà se ùn pudete accede à l'interfaccia web di u router
Pudete configurà u router in dui modi - cù una configurazione rapida o da l'autraateru di i parametri necessarii. A prima opzione permette di risparmi di u tempu, è u secondu ti permette di adattà opzioni specifiche. Descrivemu entrambi, è vi darà a scelta finale.
Configurazione rapida
Usendu stu metudu, pudete entrà e cunnessioni di basa è cunfunzioni wireless. Fate u seguitu:
- Cliccate nantu à l'elemento "Impostazione rapida" da u menu in sinistra, cliccate poi "Prossimu".
- In stu stadiu avete à sceglie u tipu di cunnessione chì fornisce u vostru ISP. Per piacè, avverate chì l'opzione di rilevazione automatica ùn funziona micca in Russia, Ucraina, Kazakistan è Bielorussia. Quandu u tippu di cunnessione hè selezionatu, cliccate "Prossimu".
- Sicondu u tippu di cunnessione, avete bisognu di inserisce parametri addiziunali - per esempio, u login è a password ricevuta da u fornitore, è u tippu di indirizzu IP. Sì queste informazioni sò cunnoscute per voi, riferitevi à u testu di u cuntrattu cù u fornitore o cuntattate u so supportu tecnicu.
- A tappa finale di a cunfigurazione rapida hè a cunfigurazione Wi-Fi. Avete bisognu di specificà u nome di a rete, oltre à a regione (a fascia di frequenza adatta dipende da stu). Dopu avete bisognu di selezziunà u modu di sicurezza - l'opzione predefinita hè "WPA-PSK / WPA2-PSK", è ci si consiglia di lasciare. A chorda finale - stabilisci a password. Hè megliu à sceglie più difficiule, micca u 12 caratteri - se ùn pudete micca pensà à un bonu, aduprà u nostru serviziu di generazione di parola di codice.
- Per salvà u vostru travagliu, cliccate "Complete".
Aspetta chì u router per riavvià è chì a periferica sarà pronta per funziunà.
Modu di regolazione manuale
L'entrata indipendente di paràmetri ùn hè micca assai più complicata di u metudu automaticu, ma, contr'à sta opzione, ti permette di affinà u comportamentu di u router. Principiamu cù a cunfigurazione di una cunnessione à Internet - e opzioni necessarie si trovanu in a sezione "WAN" articulu di menu "Rete".
U dispositiu in questu sustene a cunnessione per tutti i protocolli cumuni in u spaziu post-sovieticu - cunsideremu a configurazione per ognunu di elli.
PPPoE
A cunnessione di PPPoE hè sempre una di i più popolari è hè u principale per fornitori di pruprietà di u guvernu cum'è Ukrtelecom o Rostelecom. Hè configuratu cumpratu:
- Selezziunate u tippu di cunnessione "PPPoE / Russia PPPoE" è inserite i dati per autorizazione. A password hè necessariu per ri-scrive in u campu pertinente.
- Ci hè un mumentu piuttostu chinu. U fattu hè chì a TL-WR741ND supporta a tecnulugia "DualAccess PPPoE": cunnessu prima à a rete locale di u fornitore è solu à l'internet. Se l'indirizzu hè assignatu dinamicu, allora andate à u passu à vece, ma per l'opzione statica vi fate bisognu di scorrere a pagina è preme u pulsante "Avanzate".
Mettite opzioni quì "Ricevi l'indirizzu da u prestatore di servizii" per IP e servitore di nomi di dominio, elencate i valori dati da u fornitore è premete "Salvà". - Modu cunnessione WAN stabilitu cum'è "Cunnessu automaticamente"dopu aduprà u pulsante "Salvà".
L2TP è PPTP
Connessioni VPN cum'è L2TP o PPTP in u router TL-WR741ND sò configurate cù u algoritmu seguente:
- Sceglite e opzioni "L2TP / Russia L2TP" nant'à "PPTP / Russia PPTP" in u menu di selezzione di cunnessione.
- Scrive in i campi "Login" è "Password" combinazione per cunnessu à u servitore di u fornitore.
- Inserite u nome di u servitore VPN di l'operatore di Internet è setate u metudu per avè a IP. Per a scelta "Statica" Avemu bisognu di inserì l'indirizzu in i campi marcati.
- Necessariu per sceglie a modalità di cunnessione "Automatic". Usate u pulsante "Salvà" per finalizà u travagliu.
IP dinamicu è staticu
Queste duie tippi di cunnessioni sò assai più faciule da configurà chè altri.
- Per configurà una cunnessione DHCP, selezziunate "IP dinamica" In i pruprietà di u tipu di cunnessione, setate u nome di l'ospite è cliccate "Salvà".
- Un pocu più difficiule per un indirizzu staticu - selezziunate prima questu opzione di cunnessione.
Successivamente inserite i valori di l'indirizzi IP è di i servitori di nomi di duminiu emessi da u fornitore, è salvate e configurazione.
Dopu avè impiantatu Internet, u router deve esse ripartitu - per fà ciò, aprite u blocu "Strumenti di sistema"sceglie opzione Reboot è aduprà u pulsante Reboot.
Configurazione di Wi-Fi
U statu stà di a cunfigurazione hè di definisce i parametri di a rete senza fili, chì consiste in e duie fasi: cunfissioni Wi-Fi è impostazioni di sicurezza.
- Cliccate nantu à u blocu "Modu senza filu" è selezziunate a scatula "Impostazioni di base".
- U SSID di difettu hè u nome di u mudellu di u router più pochi di cifre di u numaru di serie. Pudete lascià cum'è, ma hè raccomandatu cambià in qualchì altra cosa, in modo da ùn si confusa.
- Hè assai impurtante di sceglie a regione curretta: micca solu a qualità di a ricezione Wi-Fi, ma dinò a sicurezza dipende da essa.
- E impostazioni di u modu, a portata è u canale devenu esse cambiate da cume in caso di prublemi.
- Opzione "Abilita Radio senza fili" permette ad gadgets intelligenti cume Google Home o Amazon Alexa di cunnesse à un router senza un computer. Se ùn avete micca bisognu, disattivà a funzione. È quì hè u parametru "Abilita SSID Broadcast"hè megliu à lascià attivatu. Ùn cambiate micca l'ultima opzione di stu blocu è premete "Salvà".
Ora andate à l'impostazioni di sicurezza.
- Vai à la sezione "Impostazioni senza filu".
- Mette una opzione cunfinale "WPA / WPA2 - Personale". Piazzà u protocolu è a versione di crittografia cum'è "WPA2-PSK" è "AES" rispettivamente. Inserite a password chì vulete.
- Scorri finu à u bottinu di e salvate e cliccate.
Dopu salvà e configurazione, ripartite u routeur è pruvate à cunnessu cù u Wi-Fi. Se avete fattu tuttu u dirittu, a rete hè dispunibule.
WPS
A maiò parte di i router moderni sò dotati di una funzione. "Configurazione prutetta di Wi-Fi"altrimenti WPS.
In qualchi dispositivi TP-Link, sta opzione hè chjamata "QSS", Impostazione sicura rapida.
Questa funzione permette di cunnesse à u router senza avè bisognu di fà una password. Avemu già cunsideratu l'impostazioni di e capacità di WPS in parechji router, cusì ti cunsigliu di familiarizzà cù u seguitu materiale.
Per di più: Cosa hè WPS è cume si usa
Cambia l'accessu di dati à l'interfaccia
Per ragioni di sicurezza, hè megliu per cambià i dati per l'accessu à u pannellu di amministratore di u router. Questu pò esse fattu in punti. "Strumenti di sistema" - "Password".
- Prima introduce i vecchi dati di autorizazione - a parola
admin
per difettu. - Dopu, inserisci u novu username Aduprà un novu password pratice è cumpletu è dopu immetteteli in a colonna principale è a colonna di rientra. Salvà e cambiamenti è riavanu u dispositivo.
Conclusione
Hè tuttu ciò chì vulemu parlà di configurazione di u router TP-Link TL-WR741ND. L'istruzione hè stata spiegata in dettu, è ùn ci vole micca di difficoltà, ma se si cunsultanu prublemi, poi fate una domanda in i commenti, pruvaremu di risponde.