Ricercà è installate i driver per a stampante Brother HL-2130R

Talvolta un'unità flash USB ùn hè micca solu un dispositivo portatile per conservà l'infurmazioni, ma dinò un strumentu impurtante per u travagliu cù un computer. Per esempiu, per debugà alcuni prublemi o reinstallà u sistema operativu. Queste funzioni sò pussibili grazie à u prugettu UltraISO, chì pò fà un strumentu simile da un drive flash. Tuttavia, u prugramma ùn mostra sempre micca un drive flash. In questu articulu capemu perchè sta accadendu è cume si risolve.

UltraISO hè una utilità assai utile per travaglià cù l'image, le unità virtuali è i dischi. In questu, pudete fà un drive USB flash aviabile per u sistema operativu, affinchì dopu pudete reinstallà l'OS da l'unità flash USB, è dinò un mumentu di cose interessanti. Tuttavia, u prugramma ùn hè micca perfettu, è ci sò spessu bugs è bugs in cui sviluppatori ùn sò micca da culpà sempre. Un solu unu di sti casi hè chì l'unità flash ùn sia veda in u prugramma. Provemu à ripararlo sottu.

Cause di u prublema

Di sà consideramu i principali motivi chì ponu causà stu prublema.

  1. I motivi sò parechji è u più cunò di elli hè l'errore di l'utellu stissu. Ci era i casi in cui un utilizatore leggeva da qualche parte chì pudete fà, per esempiu, un drive flash USB di bootabiu in UltraISO è sapia cume uttene u prugramma, allora aghju saltatu passatu l'articolo è aghju scelutu di pruvà a me stessa. Ma quandu aghju provatu à fà ciò, aghju scurdatu u prublemu di a "invisibilità" di un drive flash.
  2. Un altru motivu hè l'errore di u drive flash. Più probabilmente, ci hè stata una sorta di fallimentu quandu si lavava cù un drive flash, è hà smettu di risponde à ogni azzione. Nantu à a maggior parte di i casi, l'unità flash ùn vederà micca l'esploratore, ma succede dinò chì l'unità flash si pò apparì in regula in Explorer, ma in prugrammi di terze parti, cume UltraISO, ùn serà più visibile.

Cume per risolve u prublema

Ulteriori modi per risolve u prublema ponu esse aduprati solu sì u vostru drive flash sia perfettamente visualizatu in Explorer, ma UltraISO ùn truge micca.

Metudu 1: selezziunà a partizione desiderata per travaglià cù una unità di flash

Se a flash drive ùn hè micca visualizzata in UltraISO a causa di u culpitu di l'utente, allora, prubabile, sarà visualizatu in l'Esploratore. Allora vede se u vostru drive flash vedi u sistema operativu, è sì, allora hè prubabilmente una questione di a vostra negligenza.

UltraISO hà parechji strumenti separati per travaglià cù diversi media. Per esempiu, ci hè un strumentu per u travagliu di i drive virtuali, esiste un strumentu per u travagliu cù i drive, è ci hè un strumentu per u travagliu cù i drive flash.

Puru sì, state ghjustu à pruvà à "tagliare" l'immagine di u discu nantu à l'unità di Flash USB in a manera usuale, è scopre chì nunda vi sarà di vene, perchè u prugramma ùn semplicemente vede u drive.

Per travaglià cun unità amovibili, avete da sceglie un strumentu per u travagliu cù HDD, chì si trova in l'elemento menu "Bootstrapping".

Sì scegli "Bruciare immagine di u discu duru" invece di "Burn Burn image", allora si capiscu chì l'unità flash si vede di modu normali.

Metudu 2: formattazione in FAT32

Sè u primu metudu ùn hà solu risolvitu u prublema, allora, prubabilmente, a questione hè in u dispositivu di stoccaggio. Per risolve stu prublema, avete bisognu di formattà u discu, è in u sistema di luggeri currettu, cioè in FAT32.

Se a unità hè visualizzata in u exploratore, è cuntene i file impurtanti, allora li copia in u vostru HDD per evità perdita di dati.

Per formattà u discu, bisogna aprà "U me computer" è cliccate nantu à u discu cù u bottinu direttu di u mouse, è dopu scegliete l'elemento "Format".

Ora vole à specificà, in a finestra apparsa, u sistema di schedari FAT32, se ci hè un altru, è sceglite a marcata "Veloce (indici liberi)"per finalizà a formattazione di u drive. Dopu à chì cliccate "Start".

Ora si ferma solu aspittà finu chì a formattazione sia finita. A durata di a formattazione completa hè di solitu molte volte più veloce è dipende da a pienezza di u drive è quandu hà fattu l'ultima furmazione completa.

Metudu 3: currite cum'è amministratore

Alcune attività in UltraISO chì esiste in un drive USB necessitanu diritti di Amministratore. Aduprendu stu metudu, pruvaremu di lancià u prugramma cù a so participazione.

  1. Per fà quessa, cliccate nantu à a scorciatura UltraISO cù u bottinu di dirittu di u mouse è in u menu di u contesto di a finestra di menu popup selezziunate l'elemento "Run as administrator".
  2. Se aduprate attualmente un account cù privilegi di amministratore, hè bisognu di risponde "Sì". In casu chì ùn l'avete micca, Windows vi chiede di a password d'amministratore. A puntazione hè correttamente, u prugramma sarà lanciatu in u prossimu istanti.

Metudu 4: Formattate NTFS

NTFS hè un sistema di lìbbule popu per conservà grandi quantità di dati, chì oghje hè cunsideratu u più adupratu per i dispositivi di archiviazione. Cum'è una opzione - pruvaremu di formattà l'unità USB in NTFS.

  1. Per fà quessa, aprite l'Esploratore di Windows in a sezione "Questu computer"è dopu cliccate cù u clicciu nantu à u vostru discorsu è in u menù contestuale visualizatu selezziunate l'elemento "Format".
  2. In blocu "File System" selezzione articulu "NTFS" è assicuratevi chì avete ticchitu da u casu "Quick Format". Cumprà u prucessu cliccendu u pulsante. "Start".

Metudu 5: Reinstallare UltraISO

Se state cunsiderendu un prublema in UltraISO, ancu se u drive hè visualizatu in tutte e parti, si pò pensà chì era u prugramma chì hà fattu u prublema. Allora avemu provatu à reinstallarli.

Per cumincià, avete bisognu di smarrà u prugramma da u computer, è questu deve esse fattu cumpletamente. In u nostru compitu, u prugramma Revo Uninstaller hè perfettu.

  1. Eseguite u prugramma Revo Uninstaller. Per piacè, avà a nota chì impone diritti amministrativi per eseguirzi. A schermata hà a carica a lista di prugrammi installati nantu à u vostru computer. Truvate UltraISO in mezu à elli, cliccate puru nant'à u sceltu è selezziunate "Elimina".
  2. Inizialmente, u prugrammu crearà una creazione di un puntu di ripristinamentu in casu chì cum'è si parte di a disinstallazione incontrate prublemi cù u funziunamentu di u sistema è dopu avè esecitu u disinstallatore integratu in u prugettu UltraISO. Completarà a rimozione di u lugiziale cù u vostru metudu di solitu.
  3. Quandu a rimozione hè stata cumpleta, Revo Uninstaller ti chiede di fà una scansione per truvà i file rimanenti in u casu di UltraISO. Opzione Tick "Avanzate" (desiderabile), è cliccate nantu à u bottinu Scansione.
  4. Appena Revo Uninstaller finisce di scansione, vi mostrerà i risultati. Prima di tutti, sarà i risultati di a ricerca in relazione à u registro. In questu casu, u prugramma in grassu mette in evidenza quelle chjavi chì sò relative à UltraISO. Verificate i caselli accanto à i tasti marcati in grassettu (questu impurtante), è cliccate nantu à u pulsante "Elimina". Continua.
  5. In seguitu di Revo Uninstaller si vederà tutte e cartelle è i file lasciati da u prugramma. Quì, ùn hè micca bisognu di monitorà soprattuttu ciò chì si sceglie, cusì premete subitu u pulsante. "Selezzi tutti"è dopu "Elimina".
  6. Chiudite Revo Uninstaller. Per u sistema di accettà finalmente i cambiamenti, ripartite u computer. Dopu, pudete cuminciare à scaricà a nova distribuzione UltraISO.
  7. Dopu avè scaricatu u schedariu di installazione, installate u prugramma in u vostru computer, è dopu verificà u so operazione cù u vostru discussione.

Metru 6: Cambia a lettera

Luntanu da u fattu chì stu metudu ti aiutera, ma sempre vale a pena di pruvà. U metudu hè chì cambiate a lettera di unità à ogni altru.

  1. Per fà quessa, aprite u menu "Pannello di cuntrollu"è poi andate in sezione "Amministrazione".
  2. Fate un dopu cliccate nantu à a scelta. "Gestione Computer".
  3. In u riquadro di sinistra, selezziunate una sezione. "Gestione di dischi". Truvate u vostru discu USB à u fondu di a finestra, fate un clic destro è andate à "Cambia a lettera di l'unità o u parcorsu di l'unità".
  4. In a nova finestra, cliccate nantu à u pulsante. "Cambia".
  5. In u rule di destra di a finestra, ampliate a lista è selezziunate una lettera liberta adatta, per esempio, in u nostru casu, a lettera di l'unità attuale "G"ma l'avemu rimpiazzatu "K".
  6. Un avvertimentu apparirà nantu à u schermu. Sunsidumu cun ellu.
  7. Chiudite a finestra di gestione di u discu, è allora lanciate UltraISO è verificate a presenza di un dispositivo di archiviazione in essa.

Metudu 7: pulizia di l'unità

Aduprendu stu metu, pruvaremu à pulì u drive cù l'utilità DISKPART, è poi formattallu cù unu di i metudi descritti sopra.

  1. Avete bisognu di lanciate un prompt di comando per nome di l'amministratore. Per fà quessa, aprite a barra di ricerca è inserisci a queryCmd.

    Fate un clic destro in u risultatu è selezziunate l'elemento in u menù contestuale "Run as administrator".

  2. In a finestra chì compare, avviate l'utilità DISKPART cù u comando:
  3. diskpart

  4. Dopu avemu bisognu di visualizà una lista di dischi, cumpresu amovibile. Pudete fà sta cù u cumandatu:
  5. lista di discu

  6. Avete bisognu di determinà quale di i dispositivi di conservazione presentati hè u vostru drive flash. U modu più faciule per fà ciò hè basatu nantu à a so dimensione. Per esempiu, u nostru discu hà una dimensione di 16 GB, è in a riga di cumannu pudete vede un discu cun un spaziu dispunibule di 14 GB, chì significa chì questu hè. Pudete selezziunu cù u cumandatu:
  7. selezziunu u discu = [numero di disk]dove [numero_discus] - u numeru indicatu vicinu à u drive.

    Per esempiu, in u nostru casu, u cumandamentu assornisce questu:

    selezziunu u disc = 1

  8. Cancellate u dispositivu di memorizazione selezionatu cù u comando:
  9. pulizia

  10. Ora pudete fermà a finestra di comando. U passu chì avemu da fà hè di fà a formattazione. Per fà ciò, fate una finestra "Gestione di dischi" (Cumu fare) hè cliccatu nantu à l'unità flash USB in fondo à a finestra, è sceglite "Crea un volume serenu".
  11. Sarà salutu "Statu di creazione di u volumu", dopu allora vi sarà dumandatu di specificà a dimensione di u volumu. Stu valore hè lasciatu per difettu, è dopu procedi più avanti.
  12. S'ellu ci vole, attribuisce un'altra lettera à u dispositivo di archiviazione, è cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu".
  13. Formate u discu, lassà e figure originali.
  14. S'ellu hè necessariu, u dispositiu pò esse trasferitu in NTFS, cum'è descrittu in u quattru metudu.

È infine

Questu hè u numeru massimu di raccomandazioni chì ponu aiutà ad eliminà u prublema in questu. Purtroppu, cum'è l'utenti si nota, u prublema pò esse ancu causatu da u sistema operativu stessa, perchè se nessunu di i metudi di l'articolo ti hà aiutatu, in u casu più estreme, pudete provà a reinstallà Windows.

Vede ancu: Guida di Installazione di Windows da USB Flash Drive

Hè tuttu per oghje.