Configurazione di e cunnessioni VPN in i dispositivi Android

Ogni annu prugrammi di più in più diagnostichi in computer sò liberati. Ma ancu di più hè u numeru di utilizatori chì acquistanu Pc per se soi è vogliu assicurà chì i componenti, scrupolosamente truvati nant'à e scaffali polverosi di negozii in ligna, soddisfanu pienu tutte e so esigenze. Ùn hè micca difficiule senza tali prugrammi da fà in u travagliu ogni ghjornu di u computer. Molti di elli ti permettenu di micca solu diagnosticà i prublemi, ma ancu di tene a salute sottu PC.

Ci hè una serie di prugrammi chì si espandenu di l'annu in l'annu, mentri u prugettu per un utente inesperto si face difficile è chì u prezzu aumenta parechje volte. Ci hè prugrami simili chì anu un arsenale di possibilità leggermente menu scarparu, ma inutile. Cù i più polari tra l'utenti di i rappresentanti di entrambe e categorie, noi rincugleremu in sta recensione.

AIDA64

AIDA64, senza esagerazione, hè u pruduttu più popularu per rivisce è diagnosticà un computer in generale. U prugramma pò furnisce l'infurmazione più cumpleta nantu à qualunque componente di a macchina di travagliu: componenti, prugrammi, sistema operativu, cunnessioni di rete è dispositivi esterni. Per parechji anni di eccellenza in u mercatu, aghju acquistatu AIDA64 è un assai gamma di utilità per diagnosticà a stabilità di un PC è testendu a so prestazione. Facile da imparà cù una interfaccia simplici è amichevole.

Scaricate AIDA64

Everest

U pruduttu Everest era una volta un analizzatore assai popu in i componenti hardware è software di un computer. Permette di truvà i dati cumpleti nantu à u sistema, chì saranu assai difficiuli da ottenere in qualchì altro modu. Sviluppatu da Lavalys, u prugramma era un seguitu di AIDA32. In u 2010, i diritti di sviluppà stu pruduttu sò stati acquistati da un'altra impresa. Sò quellu annu, l'Everest stissu era stallatu, è AIDA64 fu infine intrudutu nantu à a so basa. Ma ancu dopu tanti anni, l'Everest hè sempre pertinente è amatu da assai utilizatori di u pruduttu.

Scaricate l'Everest

SIW

L'informazione di u sistema per Windows hè un'utile chì dà à l'utente un utaculu facili da usà è facili da usà chì permette di visualizzare dati dettagliati in a configurazione di l'hardware è l'hardware di u PC, di u lugiziale installatu, di i componenti di u sistema è di l'elementi di rete. Cù a so funzionalità, u pruduttu SIW hè una dura competizione per AIDA64. Tuttavia, ci sò e differenze. Info Sistema per Windows, ancu s'ellu ùn pò vantà risorse tali putente per a diagnostica PC, hà una numerosa di i so attrezzi ugualmente utili.

Scaricate SIW

Esploratore di sistema

L'utilità di System Explorer hè cumplettamente libare è simile à a so aspettu di u classicu Task Manager di Windows. Aiuta in tempo reale à monitorà u funziunamentu di u computer è gestisce i so processi. Una basa di dati essenziale hè stata integrata in l'utilità chì vi permette di verificà tutti i prucessi chì esistenu nantu à u computer di l'utente per u cuntenutu di l'infurmazioni malevule. L'interfaccia hè tradutta bè in russe, hè divisa in tabs, ciascuna di i quali hè responsabile per e task specifiche. Capisce u travagliu di l'utilità System Explorer ùn hè micca difficiule, ancu per un utilizatore senza esperienza.

Scaricate System Explorer

PC Wizard

PC Wizard hè un potente prugramma chì furnisce informazioni nantu à u funziunamentu di a scheda madre, processore, scheda video è parechji altri componenti di u computer. Una caratteristica di stu pruduttu da un numeru di persone cum'è essa hè una serie di testu chì vi permettenu di determinà a prestazione è e prestazioni cumunali di u sistema. L'interfaccia di Wizard PC hè minimalisticu, è hè faciule per capisce u travagliu. U prugramma hè largamente cunnisciutu per l'utenti per a so distribuzione libera. È ancu da u 2014, u sviluppatore hà fermatu u so supportu, ancu oghje pò diventà un bon assistente in a valutazione di u potenziale di u PC.

Scaricate PC Wizard

Sissoftware sandra

SisSoftware Sandra hè una collezione di utilità utili chì aiutanu à a diagnosi di u sistema, i prugrammi installati, i codecs è i driver. Sandra hà ancu a funzionalità di furnisce l'infurmazioni nantu à i vari componenti di u sistema. Pudete ancu fà operazioni di diagnosticu cù dispositivi à distanza. Cù una tali funziunale larga, u pruduttu software hè abbastanza simile à u travagliu, chì hè statu pigliatu per mezu di una interfaccia intuitiva, è di una traduzione in lingua russa di alta qualità. SisSoftware Sandra hè distribuitu nantu à un mudellu pagatu, tuttavia, pudete valutà tutti i so vantaggi durante u periodu di prova.

Scaricà SisSoftware Sandra

3dmark

U pruduttu 3DMark hè di pruprietà Futuremark, chì hè unu di i principali attori di u mercatu in i pacchetti pruvemi. Eranu micca solu visivamente assai carusu è diversu, ma daghianu sempre un risicu stabile, ripetibile. A stretta cooperazione di a cumpagnia cù i pruduttori globali di processori è carte di grafica vi permette di migliorà in modo currettu u vostru pruduttu. I test presenti in u pacchetto 3DMark sò aduprati sia per testà a forza di e macchine debule, cume i portatarii, è per i PC più avanzati è putenti. Ci hè una serie di test per e piattaforme mobili, per esempiu, Android è iOS, chì ti permette di confrontà a grafica attuale o a potenza di computazione di un smartphone.

Scaricate 3DMark

Speedfan

No importa quantu putente è perfettu i cumpunenti di i computer moderni sò, i so amanti tentanu ancu di megliu, rinforzà o sparge qualcosa. U prugramma SpeedFan, chì oltre à furnisce l'infurmazioni nantu à u sistema interu, ti permetterà ancu di edità alcune delle caratteristiche chì sarà un bon aiutore per elli. Medianamente usando u pruduttu, pudete adeguà in modo ottimale u funziunamentu di i coolers, s'ellu ùn affranchi micca u so compitu di raffreddà u processore è a scheda madre o, anzi, cumincianu à travaglià activamente quandu a temperatura di i cumpunenti sia sempre in condizioni ottimali. Operà cumplettamente cù u prugramma ponu solu utilizatori sperimentati.

Scaricate SpeedFan

Occt

Ancu un utilizatore Windows esperienza pò avè un prublema impurtatu prima o dopu, causendu u computer à difettu. A causa di u prublema pò esse surriscaldamentu, sovraccaricata o micca u sparghjiu trà i componenti. Per identificarli, avete bisognu di aduprà software specializatu. Hè precisamente per a categoria di tali prudutti è OCCT. Grazie à una serie di test di PC componenti, u prugramma pò rilevà fonti di difetti o impedisce a so situazione. Ci hè ancu a possibilità di monitorà u sistema in tempo reale. L'interfaccia hè micca standard, ma cunsideratu, inoltre, Russified.

Scaricate OCCT

S & M

Un prugrammu picculu è cumpletamente libaru di un sviluppatore naziunale hè un set di testi per a carica di i componenti di l'ordinatore. A capacità di monitorà u prucessu di teste permette di tracce in tempo reale di possibili prublemi in termini di surriscaldamentu o mancu di un'alimentazione insufficiente, è determinà e prestazioni cumunali di u processore, a RAM è a velocità di i dischi rigidi. Una interfaccia di prugramma semplici è una descrizione dettagliata di l'impostazioni di test permetteranu ancu à un principiante di testà u PC per durabilità.

Scaricate S & M

Perchè u computer sia di funziunate in modu affidabile è senza intoppi, hè necessariu diagnosticà à tempu tutti i falliti è difettu di u funziunamentu in u so operazione. Aiutu in questu pò esse presentatu in l'insignamentu di u prugramma. Hè difficiule di sceglie per un pruduttu, ancu unu chì cerca di esse più versatile chì pudete. Ogni strumentu hà i so vantaggi è svantaghji, ma tutti ghjucanu à e so priorità à parolla bè.