Yula o Avito: nantu à quale situ hè megliu per cumprà è vendere

Da tempi antichi, e persone cumparate è vendute, a circolazione senza fine di u scambiu di merci ùn si ferma micca à questu ghjornu. Ma a vita cambia, u mondu cambia, è i piani di cummercializazioni cambianu. E, ancu prima se era di tutti i tipi di mercati di pulce è annunci in cunsiglii di cità o in ghjurnali, ora siti di Internet cum'è Avito è Yule guadagnanu sempre più popularità. Sapemu chì hè megliu.

Avito è Yula - una storia di successu

Unu di i primi siti di negoziazione in linea cunnisciutu da i Russi, naturalmente, hè Avito. A storia di a cumpagnia principia in l'autunno di u 2007, quandu svedesi imprisarii, Philip Engelbert è Jonas Nordlander piglianu decisione di lanciare a so propria impresa basata nantu à u marcatu Internet. Hè vittutu grandi prospettive in l'audizione russa, per chì a piattaforma Internet hè stata creata. Un situ duve persone di diverse parti di u paese pudianu publicà publicità per a vendita di certe cose, è l'infurmazioni nantu à l'asta, diventavanu megapopulari è ... naturalmente, avia i concurrenti. Unu di sti competitori era u situ di Yul. Ma chì hè a differenza?

-

Tabella: paragunà e piattaforme di trading online

ParametriAvitoYula
MerciA gamma più larga di scelte, cumincendu da i prupietà di a realtà, finendu cù oggetti di piacè.A gamma simile.
SpettaculuAvitu chì Avito hà avutu a so strada di sviluppu in precedenza, a spezialità di u situ hè più grande.U situ hè appena cuminciò à guadagnà popularità.
PrestazioneAlta.Mediu.
PrumuzioneCi hè parechje maniere di pagà annunci.Come Avito, ci sò servizii di prumuzione annunci pagati, mentri l'usu riceve bonifici, chì ponu ancu usà per prumove merci.
Moderazione annunciÙn vogliu micca tantu tempu.Certi utenti si lagnanu di u riggiu irrazionalu di publicità per un certu numaru di motivi.
Servizi supplementariCi hè un serviziu di ricunniscenza foto chì identifica automaticamente a sezione per a vendita di merci.No
Applicazione mobileFree, per Android è iOS.Free, per Android è iOS.

Avito è Yula sò duie lochi duvuti, è a maggior parte di l'usini d'Internet ùn truvanu micca differenze trà elli, ancu se sò. Dunque, Yula hè solu un'applicazione mobile è à dispusizione di Avito. Bè, chì serviziu per a vendita o l'acquistu à sceglie - solu voi decide.