Firmware Samsung smartphone GT-I9300 Galaxy S III


A rete di sociali popolari Instagram offre à i so utenti cun opportunità abbastanza spartane, micca solu per publicà è trattà e foto è video, ma ancu per promuovere sè stessi o i so prudutti. Ma hà un fattu di difezzione, almenu, parechji anu u cunsideratu in quantu - l'instantanea caricata in l'applicazione ùn pò esse scaricata per mezu di i normali, senza parlà di l'interazione simile cu a publicazioni di l'altri utilizatori. Tuttavia, ci sò assai soluzioni da sviluppatori di terze parti chì permettenu di fà quellu, è oghje avemu da parlà di u so usu.

Scaricate e foto da Instagram

A cuntrastu à altre reti sociali, Instagram, prima di tuttu, hè prughjettu per aduprà nantu à i telefoni intelligenti è i tablet basatu annantu à Android è iOS. Ié, stu serviziu hà un situ ufficiale, ma in comparazione cù l'applicazioni a so funzionalità hè assai limitata, è cusì guarderemu solu cumu scaricà una foto in a memoria di u vostru dispositivo mobile.

Nota: Nisunu di i modi discussi in più, oltre à creà una screenshot, ùn furnisce micca a capacità di scaricà foto da conti chiusi in Instagram.

Soluzioni universali

Ci hè trè molto simplici è cumpletamente differente in a so implementazione di u metudu di salvà e fotografie da Instagram, chì ponu esse messe à tempu nant'à i dispositivi Apple è quelli chì sò in u controlu da un robot verde. U primu prevede di scaricate e immagini da e vostre publicazioni nantu à u social network, è a seconda è a terza - assolutamente qualsiasi.

Optionu 1: Impostazioni di l'applicazione

L'istantanee per l'invio in Instagram ponu esse impurtate non solu da a fotocamera standard di u telefunu, ma ancu per mezu di l'applicazione stessa, è l'editor di foto integratu ti permette di eseguire l'elaborazione dell'immagine originale abbastanza alta prima di publicarli in l'applicazione. Se vulete, pudete fà cusì chì micca solu l'originali, ma ancu e so copie elaborate sò salvate in a memoria di u dispositariu mobile.

  1. Aprite Instagram è andate à a vostra pagina di profilo, cliccendu nantu à l'icona più a destra nantu à a barra di navigazione (ci sarà una foto di l'icona di u profilo standard).
  2. Skip to section "Impostazioni". Per fà quessa, cliccate nantu à e tre bande orizzontali situate in u angulu in dirittu superiore, è dopu à u puntu indicu da a marcia.
  3. Prossima:

    Android: In u menu chì si apre, andate in sezione "Account"è in questu sceglite l'elemento "Publicazioni Originale".

    iPhone: In a lista principale "Impostazioni" vai à la sottosezione "Foto originale".

  4. In u persunu Android, attivate tutti e tri elementi di a presentazione in a sottusezzione, o solu quella ch'è tu cunsiderate necessariu - per esempio, u secondu, postu chì hè precisamente ciò chì risponde à a soluzione di a nostra missione attuale.
    • "Mantene pubblicazioni originali" - Permette di salvà in memoria di u vostru dispositivo mobile tutte quelle foto è video chì sò stati creati direttamente in l'applicazione Instagram.
    • "Salvà e foto publicate" - vi permette di salvà e immagini in forma chì sò publicate in l'applicazione, chì hè, dopu l'elaborazione.
    • "Salvà i Videos Publicati" - simile à u precedente, ma per video.

    Una sola opzione hè dispunibule in iPhone. "Salvà e Foto Originali". Permette di scaricà in memoria di u "apple" dispositivo quelle foto chì sò state pigliate direttamente in a app di Instagram. Sfortunatamente, u caricamentu di e immagini elaborate ùn hè micca pussibule.

  5. Da ora in poi, tutte e foto è video chì postanu à Instagram saranu automaticamente scaricati nantu à u vostru dispositivo mobile: in Android, in a stessa cartella creata in a unità interna è in iOS, à Film.

Opzione 2: Screenshot

U modu più simplici è più evidenti per salvà una foto da Instagram in u vostru smartphone o tablet è di prene una screenshot. Ié, pò influenzà negativamente a qualità di a maghjina, ma ùn hè tantu faciule per avà à l'ochju, soprattuttu chì un ulteriore osservazione sarà fatta nant'à u mo dispositivo.

A seconda di quale sistema operativu mobile esiste u vostru dispositivo, fate una di e cose chì seguite:

Android
Aprite u postu à Instagram chì avete intenzione di salvà, è tene simultaneamente u pulsu di u volumu in giù è accende / off. Dopu avè fattu una screenshot, taglià u editoru integratu o una applicazione di terze parti, lascendu sulu a foto.

Ulteriori dettagli:
Cumu fà un screenshot in Android
App di editing di fotore per Android

iphone
In i telefoni intelligenti di Apple, a cattura di schermi hè un pocu diversa da quella di Android. Inoltre, chì i pulsanti per questu bisognu di esse stretti depindunu di u mudellu di u dispositiu, o, piuttostu, a presenza o l'assenza di un bottinu meccanicu nantu à quellu "Casa".

In u iPhone 6S è i so modelli di predeessu, teninu simultaneamente i pulsanti "Cunsumante" è "Casa".

Nantu à l'iPhone 7 o altru, premete simultaneamente i tasti di bluccatura è di volume, allora li rilasciate subitu.

Tagliate a schermata risultata per mezu di queste azioni, cù u editor di fotorite standard o i soi parizii più avanzati da sviluppatori di terze parti.

Ulteriori dettagli:
Cumu fà una schermata in l'iPhone
Applicazioni di elaborazione foto in dispositivi iOS
Catturà screenshot in Instagram app mobile

Opzione 3: Telegram-bot

A cuntrastu à quelli discuvi supra, stu metudu ti permette di scaricà foto da Instagram per u vostru dispositivo mobile, invece di salvà i vostri messaghji è ùn fà micca scempje di altri. Tuttu ciò chì hè necessariu per a so implementazione hè a presenza di u messenger Telegram installatu è di u contu registratu in questu, è dopu truvemu solu un bot particulare è adupreremu per aiutà.

Vedi ancu: Cumu installà Telegram al telefonu

  1. Installate Telegrams da Google Play Store o App Store,


    Accedi è fate u primu stabilimentu s'ellu ùn hè micca fattu prima.

  2. Aprite Instagram è truvate u record chì avete una foto chì pudete scaricà nantu à u telefonu. Tocca nantu à i trè punti situati in u angulu in dirittu superiore è seleziona "Copia u Link", dopu chì li si pone in u clipboard.
  3. Ancora una volta, torna à u messaggero è aduprà a so casella di ricerca, chì si trova sopra a lista di chat. Inserite u nome di u bot in basso è cliccate nant'à i risultati di l'emissione per andà à a finestra di chat.

    @socialsaverbot

  4. Tapnite "Start" di pudè mandà i cumandamenti bot (o "Ripartisce", se avete annantu à l'accessu). Se ci vole, usate u bottinu "Russu" per cambià a lingua di "cumunicazione".

    Cliccate nantu à u campu "Messaghju" dighjà e tene quandu finisce un menu emergente. Sceglite un unicu articulu in esse Incolla e mandà u vostru missaghju.

  5. Dopu un mumentu, a foto da a publicazione sarà caricata in u chat. Tocca nantu à essa per vede, è dopu nantu à u trè-point in u angulu in dirittu superiore. In u menu chì si apre, selezziunu "Salva in Galleria" è, se necessariu, dà permessa à l'applicazione di accede à u repository.

  6. Com'è in i casi precedenti, l'immagine scaricata si pò truvà in una cartulina separata (Android) o in u Camera Roll (iPhone).

    Cusì pudete scaricà e fotografie da Instagram cù u popular messaggile di Telegram. U metudice funziunisce bè bè sia nantu à i dispositivi Android è iOS, chì sò l'iPhone è l'iPad, di qui allora chì l'abbiamo classificatu trà e soluzioni universale à a nostra missione attuale. Avà da passà à l'unicu per ogni piattaforma mobile è fornendu più opportunità.

Android

U modu più faciule per scaricà foto da Instagram nantu à un smartphone o tablet cu Android utilizza applicazioni specializzate di downloader. In u spazii aperti di Google Play Market, ci sò parechji di sti, ma cunsidereremo solu duie - quelli chì l'hanu raccomandati positivamente tra l'utenti.

Ognunu di i metudi di a so strada impone l'upplicazione di un link à una publicazione nantu à un social network, è cusì prima di tuttu scopre cumu hè fattu.

  1. Aprite Instagram è truvate u postu in esse, a foto da chì vulete scaricà.
  2. Tocca nantu à i trè punti situati in u angulu in dirittu superiore di l'entrata.
  3. Selezzi un item "Copia u Link".

Metudu 1: FastSave per Instagram

Una applicazione semplice è conveniente per scaricà foto è video da Instagram.

Scaricate FastSave per Instagram in Google Play Store

  1. Aduprendu u ligame sopra, "Install" app in u vostru dispositivo mobile è "Apertu" U so

    Leghje a guida passo-passo per aduprà.
  2. Spostate u passatu in una situazione attiva "Servizio FastSave"sì ancu prima hè statu disattivatu, cliccate nantu à u pulsante "Aprite Instagram".
  3. In l'applicazione di rete sociali aperta, andate à a pubblicazione chì vulete salvà l'imagine. Copiate u ligame per esse cum'è discu sopra.
  4. Ritornu à FastSave è cliccate nantu à a so schermata principale "I miei download" - A foto carica sarà in sta sezione.
  5. Pudete truvatu ancu in a cartella creata da l'applicazione, chì pò esse accessu da qualunqui gestore di file standard o terze parti.

Metudu 2: Instg Download

Un altru solu praticu à u nostru prublemu attuale, chì travaglia cun un principiu leggermente diversu è più cumunu in stu segmentu.

Scaricate Instg Download nantu à Google Play Store

  1. Installate l'applicazione, lancia u lanci è permessi di accede à e foto, multimediali è i file in i dispositivi, cliccendu "Permette" in una finestra popup.
  2. Incolla u ligame copiatu in precedenza da u Rete sociale è iniziate a so ricerca cliccendu nantu à u bottinu "CHECK URL", aspettate ch'ellu sia cumplitu a verifica.
  3. Appena l'imagine hè aperta per a previsione, pudete scaricarlo nant'à u vostru dispositivo mobile. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Salvà l'immagine"è dopu "DOWNLOAD" in una finestra popup. Se vulete, pudete cambià ancu a cartella per salvà a foto è dà un nome chì ùn sia micca u standard. Com'è u casu di u FastSave di sopra per Instagram, pudete avè accesso à publicazioni scaricate da Instg Download sia cù u so menù è cù u gestore di file.
  4. In più di e dui applicazioni chì avemu aduprate da esempiu, ci sò pochi d'altri in u Google Play Market chì travagliavanu in u listinu algoritmu, fornendu a capacità di scaricà foto da Instagram in smartphones è tablet cun Android.

iOS

In i dispositivi Apple, ci hè ancu a possibilità di scaricà foto da Instagram. Tuttavia, per via di a vicinanza di stu sistema operativu è di una regolazione stretta in l'App Store, ùn hè micca faciule per truvà una soluzione adatta, in particulari se parlemu di una applicazione mobile. È tuttavia, tale hè dispunibile, chì ci hè una opzione di salvezza, sicurezza, chì implichi l'accessu à u serviziu in linea.

Metudu 1: Applicazione InstaSave

Probabilmente l'applicazione più famosa per scaricà foto è video da Instagram, chì u so nome parla per se stessa. Installatu da l'App Store, è poi copia u ligame per a publicazione in u reta sociale chì avete intenzione di scaricà nantu à u vostru dispositivo iOS. Successivamente, lanciate InstaSave, incolla l'indirizzu URL contenu in u clipboard in a linea di ricerca situata in a schermata principale, usate u pulsante di previsione di l'immagine, e scaricatu. Per i particolari nantu à cumu si faci questa procedura, fate riferimento à l'articulu sottu. Inoltre, prupone dinù altri modi per risolve u nostru prublema, implementatu sia da l'iPhone sia da u computer.

Leggi più: Scaricate e foto da Instagram in iPhone cù InstaSave

Metudu 2: iGrab.ru servizio in linea

Stu situ funziona cù u listessu principiu cum'è l'applicazione per scaricà foto - basta copià u ligame versu u postu, aprite a pagina principale di u serviziu web in un navigatore mobile, incolla l'indirittu risultatu in u casu di ricerca è cliccate "Truvate". Una volta truvata a maghjina è si vene nantu à u schermu, pudete scaricà, per chì un bottinu separatu hè fornitu. Vogliu rimarcà chì iGrab.ru hè dispunibule non solu in dispositivi iOS, ma dinò in i computer cun Windows, Linux è macOS, è dinò nant'à i dispositivi cun Android. In più dettagliu l'algoritmu di u so usu da noi era cunsideratu in un materiale separatu, cù chì noi pruponemu di vene conoscenza.

Leggi più: Scaricà e foto di Instagram in iPhone cù un serviziu in linea

Conclusione

Comu pudete vede, pudete scaricà foto da Instagram in u vostru telefonu in diversi modi. Spetta à voi di decideru chì da sceghjite - universale o pensatu solu per una piattaforma mobile (iOS o Android).