Cumu aduprà VirtualBox

Per evità a ricerca di un situ specificu in un futuru, pudete aghjaghju in Yandex Browser. Ulteriori in l'articolo considereremo diverse opzioni per salvà a pagina per a prossima visita.

Addemu i segnalatori in Yandex Browser

Ci hè parechje manere per aghjuntu una pagina di interesse. Amparemu nantu à ognunu di elli in più dettu.

Metudu 1: Pulsu nantu à u pannellu di cuntrollu

A barra di strumentu ci hè un bottinu separatu cun chì pudete salvà una pagina utile in un pocu di passi.

  1. Andà à u situ chì ti interessa. In u angulu in dirittu superiore, truvà u pulsante in forma di un asteriscu è cliccate nantu à ellu.
  2. Dopu à quessa, una finestra si vede nantu à u locu dove duvete specificà u nome di u segnalibru è selezziunate a cartella da salvà. Dopu, cliccate nantu à u bottinu. "Fatti".

Cusì pudete salvà rapidamente qualunque pagina in Internet.

Metudu 2: Menu di navigatore

Questu metudu hè notabile per u fattu chì ùn necessita di una cunnessione Internet attiva.

  1. Andà à "Menu", indichiatu cù un bottinu cù trè rigule orizzontali, allora passa u mouse sopra a linea "Segnalibri" è andate à "Signature Manager".
  2. Dopu à questu, una finestra apparirà duve avete bisognu di specificà a cartella in cui vulete salvà. Dopu, in un spaziu vacante, fate un clic-clic per visualizà i parametri, è sceglite "Add page".
  3. Sottu i ligami precedenti, apparteranu duie righe in cui dite ch'ellu inseriscu u nome di u segnalibru è un link direttu à u situ. Dopu avete riempitu i campi, premete a chjama nantu à a tastiera per finì "Enter".

Cusì, ancu senza avè accesso à Internet in u vostru computer, pudete salvà ogni ligame in i segnalibri.

Metudu 3: Importa i Favoriti

U Yandex.Browser hà ancu una funzione di trasferimentu di segnalibri. Se cambiate da qualunque browser in cui avete un gran numeru di pagine salvate in Yandex, pudete spostà rapidu.

  1. Com'è u prucedimentu di nanzu, fate u primu passu, solu sta volta sceglite l'elemento "Importa i Segui".
  2. Sù a pagina successiva, selezziunu u prugramma da cui vulete copiare i ligami salvati da i siti, rimuovi e caselle di partenza da l'elementi importati è cliccate nantu à u pulsante "Sposta".

Dopu à ciò, tutte e pagine salvate da un navigatore passanu à un altru.

Ora sapete cume aghjunghje i segnalatori à u navigatore Yandex. Salvà e pagine interessanti per tornà à u so cuntenutu à qualunque tempu pràticu.