Cumu mettere una password in un laptop

Se vulete proteggere u vostru laptop da accessi senza autorizazione, allora hè pussibule chì vorresti messe una password nantu à questu, senza a cunniscenza di a quale nimu ùn pò accede à u sistema. Questu pò esse fattu in parechji maneri, di cui u più cumunu hè di definisce una password per entrà in Windows o di mette una password in un laptop in BIOS. Vede ancu: Cumu definisce una password in un computer.

In questu manuale, entrambi questi metudi saranu cunsiderati, è breve informazioni nantu à l'utili addiziunali per a prutezzione di un laptop cun una password, s'ellu contiene dati veramente impurtanti è si necessita di sfrutte a possibilità di avè accesso.

Impostà una password d'accesso di Windows

Un di i modi più faciule per definisce una password in un laptop hè di stallà u sistema operativu Windows. Questu metudu ùn hè micca u più affidabile (hè abbastanza faciule da resettà o scopre a password in Windows), ma hè bè si vole solu chì nisunu per aduprà u vostru dispositivo quandu hè andatu per un mumentu.

Aggiornamentu 2017: Installazione separata per a configurazione di una password per a registrazione in Windows 10.

Windows 7

Per definisce una password in Windows 7, andate in u pannellu di cuntrollu, accende u "Icone" di a visione è aprite l'elemento "Account di l'utente".

Dopu, fate un clic su "Crea una password per u vostru contu" è setate una password, cunverete a password è un suggerimentu per questu, è poi applicate e cambiamenti.

Hè tuttu. Oghji, ogni volta chì accende u laptop, dighjerà intrà una password prima di entrà in Windows. Inoltre, pudete preme e chjavi di Windows + L in a tastiera per bluccà u laptop in prima à entrà a password, senza smettila.

Windows 8.1 è 8

In Windows 8, pudete fà u listinu per i seguenti modi:

  1. Andate ancu à u pannellu di cuntrollu - account di l'utente è cliccate nantu à l'elementu "Modifica account in a finestra di configurazione di u Computer", vai à u passu 3.
  2. Aprite u pannellu dirittu di Windows 8, cliccate nantu à "Opzioni" - "Modifica l'impostazioni di l'ordinatore". Dopu à ciò, andate à "Cumuli".
  3. In a gestione di l'account, pudete piazzà una password, è micca solu una parola d'accessu di testu, ma ancu una password grafica o un semplice codinu di pinu.

Salvà e impostazioni, a seconda di elli, bisognu inserisce una password (testu o grafica) per logà in Windows. Simile à Windows 7, pudete blocà u sistema in qualunque tempu senza spegnere u laptop, premendu u tascu Win + L in a tastiera per quessa.

Cumu mettere a password in u BIOS di u laptop (modu più affidabile)

Se ponete una password in u BIOS di laptop, sarà più affidabile, poichè pudete ripresentà a password in stu casu solu sguendu a batteria da a scheda madre di u portatili (cun ​​rari eccezioni). Hè cusì, à preoccupà per u fattu chì quellu chì in tò assenza pò accende è u travagliu dietro u dispositivu hà in una misura minore.

Per mette a parola in u laptop in u BIOS, hè necessaria per andà in. Sì ùn avete micca u laptop più novu, poi di solitu entrà in BIOS, devi pressà a chjave F2 quandu hè acceso (quest'informazione hè di solitu visualizzata in fondo à u schermu quandu hè acceso). Se avete un mudellu più novu è un sistema operativu, allora l'articolo Cù entrà in u BIOS in Windows 8 è 8.1 ti puderà esse uti, cum'è u consu sfericazione di solitu non funziona.

U passu chì avete bisognu à truvà in a sezione BIOS duve pudete piazzà a Parola di l'Utente (Password dimentu) è a Parola di u Supervisore (password dimentu). È basta per definisce a Parola di l'Utere, in questu casu a password sarà dumandata di accende u computer (avvicinà u OS) è di entrà in a configurazione di u BIOS. Nant'à a maiò parte di l'ordinatori, questu hè fattu in circa u listessu modu, I forneraghju parechje screenshots in modo da pudete vedi esattamente cumu.

Dopu chì a password hè stata piazzata, andate in Esci è selezziunate "Salvà è Sceglite a Parità".

Altri modi di prutezzione di u vostru laptop cù una password

U prublema cù i metudi descritti sopra hè chì una tale password in u laptop sia pruteggia solu da u vostru parente o collega - ùn puderanu micca mettere, ghjucà o guardà in Internet senza entrà in a.

Tuttavia, i vostri dati, in u stissu tempu, ùn sò micca custoditi: per esempiu, se sguate u discu duru è li si connette à un altru computer, tutti saranu accessibili senza parole. Se site interessatu à a sicurezza di i dati, i prugrammi per cifrà i dati aiuteranu, per esempio, VeraCrypt o Windows Bitlocker - a funzione di criptografia di Windows. Ma questu hè un topic per un articulu separatu.