Spessu, soprattuttu in a correzzione d'impresa, à a scrittura di una lettera, hè necessariu indicà una firma, chì, cum'è in generale, cuntene informazioni nantu à a posizione è u nome di u mittente è e so informazioni di cuntattu. È sì avete bisognu à mandà parechje lettere, allora ogni volta chì scrive a stissa infurmazione hè abbastanza difficiule.
Fortunatamente, u client mail ùn hà una capacità di aghjunghje automaticamente una firma à a lettera. E se ùn sapete micca cume fà una firma in una prospettiva, allora quest'istruzione ti aiutera.
Cunsiderà definisce a vostra firma nantu à duie versioni di Outlook - 2003 è 2010.
A creazione di una firma elettronica in MS Outlook 2003
Prima di tutti, lanciamo u client mail è in u menu principale vene à a sezione "Strumenti", induve selezziunate l'elemento "Parametri".
In a finestra di parametri, andate à a scheda "Messaghju" è, in u fondu di sta finestra, in u campu "Selezzi firmamenti per l'account:", selezziunu u account richiestu da a lista. Ora premete u bottinu "Firme ..."
Avà avemu una finestra per creà una firma, induve prememu u pulsante "Crea ...".
Quì ci vole à specificà u nome di a nostra firma è cliccate nantu à u bottinu "Avanti".
Ora una nova firma compare in a lista. Per a creazione rapida, pudete inserì un testu di didicazione in u campu di sottu. Se avete bisognu di un modu particulare per organizà u testu, allora ghjustu cliccate "Modifica".
Una volta entratu u testu di l'altura, tutti i cambiamenti duveranu esse salvati. Per fà quessa, cliccate nantu à u "OK" è "Applica" in a finestra aperta.
A creazione di una firma elettronica in MS Outlook 2010
Ora vedemu cume fà una firma in e-mail di Outlook 2010.
Rispuntendu à Outlook 2003, u prucessu di creazione di una firma in a versione 2010 hè simplificatu leggermente è principia cù a creazione di una nova lettera.
Cusì, principiatu Outlook 2010 è creemu a nova lettera. Per praticità, ampliate a finestra di editor in u schermu pienu.
Ora, cliccate à u pulsante "Signatura" è in u menu apparutu selezziunate l'elemento "Firmi ...".
In questa finestra, cliccate "Crea", inserisci u nome di a nova firma è cunfirma a creazione premendu u pulsante "OK"
Ora andemu a finestra di edizione di testu di firma. Quì si pò intrà sia u testu necessariu è u furmatu à u vostru piacè. A differenza di e versioni precedenti, Outlook 2010 hà una funzionalità più avanzata.
Appena u testu hè entratu è formatatu, cliccemu "Ok" è avà, a nostra firma hè presente in ogni nova lettera.
Cusì, avemu discusso cun voi cume di aghjunghje una firma à Outlook. U risultatu di u travagliu fattu hà automaticamente aghjuntu una firma à a fine di a lettera. Cusì l'utente ùn hà micca più bisognu di invoglia u listessessuale firma sempre.