ScanLite 1.1

U mercato di l'applicazioni mobili hà ancu i so marchi famosi, è ancu nantu à i sistemi di desktop. Hè sopratuttu vera in i navigatori Internet. Unu di i più antichi è i più famosi è u UC cinese, chì apparve nantu à u sistema operativo Symbian, è hè statu portatu in Android à l'alba di a so esistenza. Quantu custu hè bellu, ciò chì pò è ciò chì ùn hè - noi vi diremu in questu articulu.

Caratteristiche di a schermata iniziale

Nant'à a pagina iniziale di u Codulale Criminale di u Navigatore ci sò i segnalibri predefiniti, un ticker di notizie è selezioni di ghjochi, applicazioni, film, risorse di umore è tantu di più.

Ùn ci hè nunda chì questu pari à inutile. Sì appartenete à quest'ultima categoria, i sviluppatori di u Navigatore UC sò statu pussibuli di disattivà l'utili indipendenti.

Cambia temi è sfondi

Una bona opzione hè a capacità di personalizà l'apparenza di u visore web per voi.

Per impostazione predefinita, ci sò pochi sughjetti dispunibili, è sì a scelta ùn li serve micca, ci hè dui modi per risolve ciò. U primu hè per scaricà wallpaper da u centru di download.

U secondu hè di fà una vostra foto da a galleria.

Altri navigatori popolari per Android (per esempio, Dolphin è Firefox) ùn ponu micca vantà.

Impostazioni rapide

In u menù principale di l'applicazione, pudete truvà un numeru di configurazione di navigatore rapida.

Oltre à a capacità di entrà o di usciri in a schermata piena, ci sò scorciari per accede rapidamente à a modalità di risparmiu di trafficu (a seguitu), accende u modalità notte, cambia u sfondo di e pagine è a dimensione di u font, è dinò una opzione interessante chjamata "Strumenti".

Ci sò ancu chjamate scorciari in u accessu à un numeru di opzioni chì sò usate più raramente di quelli chì sò visu in a finestra principale. Purtroppu, ùn ci hè micca manera di spostarli "Strumenti" in cunfusioni rapidi.

Video Content Management

Browser UK daverà da Symbian è famosu per u so supportu per ghjucà video online. Ùn hè micca sorprendente chì in a versione per Android un vociu di a separazione hè dedicatu à stu.

A capacità di gestione di i cuntenuti hè vasta - in realtà, hè un lettore video separatu integratu in l'applicazione principale di u navigatore web.

Un grande aghjunghje à sta funzione hè l'uscita di riproduzione per un lettore esternu - MX Player, VLC o qualsiasi altru lettore chì supporta streaming di video.

Per praticità, sta pagina contiene ancu i siti di video più diffusi in hosting è streaming per guardà film è spettaculi TV.

Blocker di annunci

Questa caratteristica ùn stupirà chiunque, ma era in Android chì primu apparse in u Navigatore UC. Di conseguenza, oghje a blocca annunci di sta applicazione hè unu di i più putenti - solu solu soluzioni individuali (AdGuard o AdAway) è i plugins cumpresi per Firefox sò megliu.

Di e funzioni dispunibule valevule chì duveranu trà dui modi di funziunamentu - standard è "Potenti". U primu hè aduvatu se vulete lascià a publicità discreta in catinu. U secondu hè quandu vulete blocà annunci pienu. In listessu tempu, questu strumentu pruteghje u vostru dispositivo da i link maluviti.

Salvà u trafficu

Hè dinò assai una caratteristica popolare chì esiste in u Browser Code Criminale.

Funziona quasi secondu u principiu di Opera Mini - prima, u trafficu va in i servitori di l'applicazione, hè cumpressu, è hè cumparatu in un modu cumpressu nantu à u dispositiu. Funziona subitu, è, contru Opera, ùn sperghje micca a pagine.

Virtues

  • Interfaccia russificata;
  • A capacità di adattà l'apparenza;
  • Ampia funzionalità di travaglià cù video in linea;
  • Salvà u trafficu è blocà annunci.

Inconvenienti

  • Ci vole un assai spaziu di memoria;
  • Elevati requisiti hardware;
  • Mostly illogical interface.

U Navigatore UC hè unu di i più antichi visualizzatori di terze parti nantu à Android. Fà oghje oghje hè unu di i più popolari, micca duvutu per a so larga funzionalità è a velocità.

Scaricate u Navigatore UC gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da u Google Play Store