Tutta a persona vogliono i so denti esse perfettamente bianchi, è solu cù un surridu può à tutti u pazzo. Tuttavia, micca tutti a causa di e caratteristiche individuale di l'organismu pò vantà di lu.
Se i vostri denti sò ancu ùn tiranu micca nantu à u culore di neve bianca, è li pulisci ogni ghjornu è fate altre manipolazioni necessarie, dopu aduprà e tecnulughe moderne è prugrammi, pudete sbianchje.
Si parla di u prugramma Photoshop. U culore giallu ùn pittura micca e vostre foto perfettamente fatti, disgraziatu per elli è u desideru di sguignarli da a memoria di a vostra fotocamera o di un altru dispositariu di un pianu simile.
Per sbiancà i denti in Photoshop CS6 ùn hè micca difficiule, per tali scopi ci sò parechje tecniche. In questu articulu hà pruvatu à capisce tutte e sfide è sfumature di sbiancamentu al computer di alta qualità. Cù l'aiutu di i nostri cunsiglii, puderete cambià radicalmente e vostre foto, felici da voi, i vostri amici è i vostri amati.
Utilizemu in a funzione "Hue / Saturation"
Prima di tutti, aprite a foto chì vulemu dughje sottu à a correzione. Come un campione, pigliemu i denti in una forma allargata di una donna cumuna. Tutte e azzioni preliminari (livello di cuntrastu o luminosità) duveranu esse fatti prima di u prucessu sbiancamentu in sè.
Dopu, fate un incremento in a foto, per chì avete bisognu di clicà e chjavi CTRL è + (plus). Facemu stu cun a voi finu quandu u tempu di travaglià cù a foto ùn hè micca pratticu.
U prossimu passu avemu bisognu di evidenziare i denti in a foto - "Lasso" o solu evidenziate. U cuttaddu dipende solu da i vostri desideri è capacità specifica. Avemu in u quadru di sta storia usanu "Lasso".
Avemu sceltu a parte desiderata di l'immagine, allora selezziunate "Selezzione" - Modificazione - Piuma "pò esse fattu diversamente - SHIFT + F6.
L'intervallo hè determinatu in una dimensione di un pixel per e fotografie di dimensioni chicchje, per quelli più grandi da dui pixel è altru. À a fine, cliccate "OK"in a curculazione di u risultatu è salvà u travagliu fattu.
U prucessu di blendamentu hè adupratu per sguillà i bordi trà parti di l'immagine chì sò selezionate è micca seleziate. Stu prucessu hè pussibule di fà u sfocu più credibile.
Next, cliccate nantu à "Strati di adeguamentu" e sceglite "Tonalità / Saturazione".
Dopu, per fà i denti bianchi in Photoshop, avemu sceltu giallu culurimentu cliccendu ALT + 4, è aumentate u livelli di luminosità muovendu u cursore à a destra.
Comu pudete vede, in i denti di u mudellu ci sò ancu spazii rossi.
Spingi ALT + 3chjamà u rossu culur, è trascina u cursore di luminosità à diritta finu chì e zone rosse scappanu.
Cusì avemu un risultatu bonu, ma i nostri denti diventaru grigi. Pè chì a tonalità innaturale a sparisce, hè necessariu aumentà a saturazione per giallu.
Allora hè diventatu assai più attraente, salvemu u nostru travagliu premendu "OK".
Per adattà è cambiare e voste foto è e vostre imagini, ci pò esse autri tecniche è metudi di vari gradi di complessità chè tu è aghju analizzatu in questu articulu.
Pudete studialli in un modu indipendente, "ghjucà" cù sti o altri settori è caratteristiche. Dopu un pocu di manipolazioni di prova è di cattivi risultati vi ghjunghjerai à a bona qualità di a riparazione di foto.
Allora pudete cuminciare à confrontà a maghjina originale prima di u regnu è u fattu chì, à a fine, dopu à azzioni semplici chì fici.
Cosa avemu finitu cù dopu travagliu è aduprendu Photoshop.
E avemu avutu risultati eccellenti, i denti gialli scumbiti completamente, cume si eranu mai. Cum'è avete notatu, guardendu dui foto completamente diversi, sicondu i risultati di u nostru travagliu è simuli manipolazioni, i denti acquistavanu u culore desideratu.
Solu per mezu di questa lezione è di cunsiglii, pudete editare tutte e immagini in cui e persone anu smellu scuri.