In cunfurmia di e statistiche, a maggior parte di l'utenti di Internet di u Russu indirizza spessu e ricerchje di ricerca à u sistema Yandex, chì, seguendu stu indicatore in a nostra paese, omette ancu u leader mondu - Google. Per quessa, ùn hè micca sorprendente chì parechji di i nostri cumpattruisti vanu à vede u situ di Yandex in a prima pagina di u so navigatore. Facemu capisce cumu da fà questa risorsa a pagina iniziale di u navigatore Opera.
Installà Yandex cum'è a prima pagina di l'Opera
Per designà u motore di ricerca Yandex quale a pagina iniziale di u navigatore Opera, andate in l'impostazioni di u navigatore Web. Per fà quessa, aprite u menu principale di l'Opera cliccando nantu à u logo di u prugramma situatu in u angulu in alto a destra di a finestra. Appa n'à una lista chì seleziona l'elemento "Impostazioni". Inoltre, l'impostazioni ponu esse accessu semplicemente digitendu Alt + P nantu à a tastiera.
Dopu avè cambiatu in u blocu di e configurazione, cerca una sezione in a pagina chjamata "À a partenza".
In essa cambiate u bottinu in a posizione "Apri una pagina specifica o parechji pagine".
Appena cliccate nantu à l'etichetta "Piazzate pagine".
In a finestra chì si apre, inserite l'indirizzu yandex.ru. Dopu à ciò, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Ora, quandu lancia u navigatore Opera, l'utente aprirà prima tuttu a pagina principale di u sistema di ricerca Yandex, induve puderà specificà qualsiasi richiesta, è in più puderà aduprà parechji servizii supplementari.
Comu pudete vede, hè assai faciule per definisce a pagina principale cù u portale web Yandex à Opera. Ma, infatti, ci hè solu una versione senza alternativa di sta procedura, chì era spiegatu sopra.