Cumu riduce l'oggetto in Photoshop


A ridimensionamentu di l'oggetti in Photoshop hè una di e più impurtanti abilità durante u travagliu in l'editore.
I sviluppatori ci hannu l'occasione di sceglie cumu di u dimensioni di l'oggetti. A funzione hè di primurale una, ma ci sò parechje opzioni per chjamarle.

Oghje avemu parlà cume di riduce a taglia di l'oggiu cut in Photoshop.

Supponemu chì taglemu un oggiu cum'è quì da qualchì immagine:

Avemu bisognu, cum'è accennatu sopra, di riduce a so dimensione.

Prima via

Andate à u menu in u pannellu di sopra chjamatu "Editing" è truvate u articulu "Trasforma". Quandu vi ponu u cursore nantu à questu articulu, un menu di cuntestu si apre cù opzioni per trasformà l'oggiu. Sì ne interessanu "Scaling".

Fate un clicu annantu à ella è vede chì a cornice hè apparsa nantu à l'oggetto cù i marcatori, tirendu chì pudete cambià a so dimensione. Tastu premutu mentre SHIFT tenerà proporzioni.

S'ellu hè necessariu riduce l'oggetto micca per ochju, ma per un certu nùmmiru di percentuali, allora i valori corrispondenti (larghezza è altezza) pò esse inseriti in i campi nantu à a barra di strumenti in cima di a barra di strumenti. Se u bottinu cù una catena hè attivatu, allora, quandu inserisce i dati in unu di i campi, un valore apparirà automaticamente in u vicinu à unu in cunfurmità cù a proporzioni di l'oggetto.

A seconda manera

U significatu di u secondu metududiu hè di accede à a funzione di zoom usando i tasti caldi CTRL + T. Hè pussibule di salvà assai tempu se ricurani spessu à a trasformazione. In più, a funzione chjamata da queste chiavi (chjamata "Trasformazione Libertà") hè capace non solu di riduce è di allargà oggetti, ma dinò rotà è ancu deformà è deformarli.

Tutte e impostazioni è a chjave SHIFT in u stessu tempu u travagliu, cume à a scala normale.

Queste duie manere semplici ponu riduce qualsiasi oggettu in Photoshop.