Andate in u menu di u navigatore Opera


Parechji di noi preferimenu ascultà a radio FM in u mio tempu libre, perchè questu hè una varietà di musica, ultime notizie, podcasti tematici, interviste è assai di più. Spessu, i utilizatori di l'iphone sò interessati à a domanda: hè pussibile ascultà a radio in i dispositivi di mela?

Ascoltà a radio FM in iPhone

Sò subitu esse avvisatu: ùn hè mai statu fattu un modulu FM nantu à l'iPhone finu à oghje. Di conseguenza, l'usu di smartphone di mela hà dui modi per risolve u prublema: aduprà gadget speciali FM o applicazioni per ascultà a radio.

Metudu 1: Dispositivi FM esterni

Per i utilizatori di iPhone chì vogliono ascultà a so radio senza a cunnessione internet, una soluzione hè stata truvata - si tratta di dispositivi esterni specializzati, chì sò un picculu ricevitore FM alimentatu da una batteria di iPhone.

Sfortunatamente, cù l'aiutu di tali dispositivi, u telefuninu aghjunghje u sensu di a dimensione, è aumenta ancu cusì u consumu di a batteria. Tuttavia, questu hè una grande soluzione in situazioni in cui ùn ci hè accesso à a cunnessione Internet.

Metudu 2: Applicazioni di Ascolta Radio

U modu più cumunu di ascoltà a radio in iPhone hè di aduprà applicazioni speciali. U svantaghju di stu metanu hè di abilità a cunnessione Internet, chì diventa particolarmente impurtante cù una quantità limitata di trafficu.

A App Store hà una grande selezione di applicazioni di stu tipu:

  • Radio. Una applicazione semplice è concisa per ascoltà un listinu enorme di stazioni radio di u mondu sanu. Inoltre, se una stazione di radio ùn hè micca in u directory di prugramma, pudete aghjunghje ellu stessu. A maiò parte di e funzioni sò dispunibule cume serebule, è ci sò innumerevoli stazioni, un timeru di sonnò, un sveglia, e più. Funzioni aggiuntive, cume a definizione di una canzone chì hè sunata, aperta dopu un pagamentu unicu.

    Scaricate Radio

  • Yandex.Radio. Ùn hè micca abbastanza una applicazione tipica di FM, postu chì ùn ci sò stazioni di radio cunsunate. U travagliu di u serviziu hè basatu annantu à a compilazione di e collezioni basata nantu à e preferenze di l'utente, tippu di attività, umore, etc. L'applicazione dà stazzioni à autori chì ùn riunite micca in frequenze FM. U prugramma Yandex.Radio hè bonu perchè permette di ascoltà e selezzioni di musica totalmente senza nunda, ma cù qualchì limitazione.

    Scaricate Yandex. Radio

  • Apple.Music. A soluzione standard per ascoltà e collezioni di musica è radio. Disponibile solu per abbonamentu, ma dopu a registrazione, l'utente quessa pussibule: ricercà, ascultà è scaricà musica da a raccolta multimillionale, radio integrata (esiste a selezzione musicale cumpilata è a generazione automatica in seguitu di e preferenze). è ancu di più. Se aghjive un abbonamentu di famiglia, u costu mensile per l'utente sarà assai inferiore.

Purtroppu, ùn ci sò micca altri modi per ascultà a radio in u iPhone. Inoltre, ùn si deve micca aspettà chì Apple hà da aggiungere un modulu FM in novu mudelli di telefoni intelligenti.