Cumu rimuovere Windows 10 è restituite Windows 8.1 o 7 dopu à l'aggiornu

Se aggiornate à Windows 10 è truvate chì ùn funziona micca per voi o avete scontruutu ancu altri prublemi, i più frequenti sò attualmente relativi à i driver di schede video è l'altru hardware, pudete rimborsà a versione precedente di u sistema operativo è rimborsà da Windows 10. Questu pò esse fattu in parechji maneri.

Dopu l'aghjurnamentu, tutti i file di u vostru vecchio sistema operativu sò memorizati in a cartella Windows.old, chì avessi bisognu da eliminà manualmente prima, ma sta volta sarà cancellatu automaticamente dopu à un mese (vale à dì, se aghjurnà più di un mese fa, ùn puderete micca scecce Windows 10) . Inoltre, u sistema hà una funzione per u rollback dopu à l'aggiornu, facile da aduprà per ogni utilizatore principiante.

Ci vole à avverà chì, sguendu manualmente a cartella di sopra, u metudu descrittu di seguito per tornà à Windows 8.1 o 7 ùn funzionerà micca. Un eventuale corso di azzione in stu casu, se avete una immagine di recuperu di u fabbricante, hè di accumincià u computer in ritornu à u so statu originali (altre opzioni sò descritte in l'ultima sezione di u manuale).

Rollback da Windows 10 à u precedente sistema operativo

Per aduprà a funzione, cliccate nantu à l'icona di notificazioni nantu à a parte destra di a barra di task è cliccate "All options".

In a finestra di configurazione chì si apre, selezziunate "Aghjurnamentu è sicurezza", è dopu - "Riprova".

L'ultimu passu hè di cliccà u pulsante "Start" in a sezione "Ritornu à Windows 8.1" o "Ritornu à Windows 7". In listessu tempu, vi verrà dumandatu di specificà u mutivu di u rollback (selezziunu ogni), dopu chì Windows 10 sarà eliminatu, è torna à a versione anteriore di l'OS, cù tutti i prugrammi è i file utente (vale à dì, ùn ripresenta micca à l'immagine di recuperu di u fabbricante).

Rollback with Windows 10 Rollback Utility

Alcuni utenti chì dicinu di rimuovere Windows 10 è restituisce Windows 7 o 8 si sò confrontati à una situazione chì, malgradu a presenza di a cartella Windows.old, un rollback ancora ùn accade - qualchì volta ùn ci hè solu elementu in i Parametri, qualchì per certi raghjine si verificanu errori durante u rollback.

In stu casu, puderete pruvà l'Utilità di Rimborsu di Neosmart Windows 10, custruita annantu à u so propiu pruduttu Easy Recovery. L'utile hè un'impresa di stivu ISO (200 MB), quandu avvia da chì (avendu scrittu in un discu o un drive flash USB) vedete u menu di riparazione, in chì:

  1. A prima schermata, selezziunate Riparazione automatica.
  2. Nantu à u secondu, selezziunu u sistema chì vulete ritornà (sarà visualizatu, se possibile) è cliccate nantu à u pulsante RollBack.

Pudete brusgià una maghjina à un discu cun qualunque registratore di dischi, è per creà una unità flash USB di avviatore, u sviluppatore offre a so propria utilità Easy USB Creator Lite disponibile nantu à u so situ web. neosmart.net/UsbCreator/ tuttavia, in l'utilità VirusTotal dà dui avverteni (chì, in generale, ùn hè micca terribile, di solitu in tali quantità - falsi positivi). Tuttavia, se avete paura, pudete brucà a maghjina à l'unità flash USB usando UltraISO o WinSetupFromUSB (in questu ultimu casu, selezziete u campu per e immagini Grub4DOS).

Inoltre, quandu utilizanu l'utilità, crea una copia di backup di u sistema attuale di Windows 10. Allora, se qualcosa và male, pudete usarli per tornà "cum'è era".

Pudete scaricà Windows 10 Utilità Rollback da a pagina ufficiale //neosmart.net/Win10Rollback/ (quandu si carica, vi verrà dumandatu di inserisce u mail è nome, ma ùn ci hè verifica).

A reinizessione manuale di Windows 10 in Windows 7 è 8 (o 8.1)

Sì nessunu di i metudi ti aiutò, è dopu aghjurnà a Windows 10 sùbbenu passatu u 30 ghjorni, pudete fà i seguenti:

  1. Ripristina l'impostazioni di fabbrica cù a reinizizzione automatica di Windows 7 è Windows 8, se avete una immagine di recuperu nascosta nantu à u vostru computer o laptop. Per sapè di più: cumu resettà u laptop à l'impostazioni di a fabbrica (adatta ancu per i PC di marca è i PC all-in-one cun un sistema operativo preinstallatu).
  2. Eseguite nant'à una installazione pulita di u sistema, se cunnosci a so chiave o hè in UEFI (per dispositivi cun 8 è più). Pudete vede a chjave "cablata" in UEFI (BIOS) aduprendu u prugramma ShowKeyPlus in a sezione OEM-key (per più dettagli, vede cumu scopra u chiave di u Windows 10 installatu). Nantu à u tempu, se avete bisognu di scaricà l'imagine di Windows originali in a edizione richiesta (Casa, Prufessiunale, Per una lingua, etc.), pudete fà quì: Cumu scaricà l'imagine originale di qualsiasi versione di Windows.

Dopu à l'infurmazioni ufficiali di Microsoft, dopu à 30 ghjorni di aduprà i 10-s, e vostre licenze di Windows 7 è 8 sò infine assegnate à u novu OS. Hè dopu à 30 ghjorni, ùn anu micca attivatu. Ma: questu ùn hè micca verificatu da me personalmente (è à volte si verrà chì l'infurmazioni ufficiali ùn coincidentu micca cù a realtà). Sù un altru unu di i lettori hà avutu una spirienza, per piacè fà parte di i commenti.

In generali, aghju raccomandassi di stà nantu à Windows 10 - naturalmente, u sistema ùn hè micca perfettu, ma chiaramente megliu di 8 in u ghjornu di u so liberazione. È per risolve questi o altri prublemi chì si pò ghjunghjite à sta tappa, avete da cercà opzioni in Internet, è nant'à u tempu di andà à i siti ufficiali di i fabbricanti di computer è apparecchi per trovà i driver per Windows 10.