PDF Pro 10.9.0.480

Ora in Internet ci sò parechji editori di video da e cumpagnie cunnisciute è micca so. Ognunu di elli hè simile à l'unu l'altru, ma à u listessu tempu hà e so proprie caratteristiche uniche e capacità. A maiò parte di i rappresentanti di stu software ponu aghjunghje u filmi. In questu articulu avemu sceltu parechji prugrammi chì sò ideali per stu prucessu.

Movavi Video Editor

Movavi, una sucetà cunnisciuta da parechji, hà u so editor, adattu per amatori è prufessiunali. Ci sò assai differenti effetti, filtri, transizioni è stili di testu. In quantu à l'accelulazione video, questu hè fattu cù l'aiutu di un strumentu speciale, in cui oltre à stu prucessu sò fatti altre azzioni utili. Un periodu di prova di u mese hè abbastanza per studiare Movavi Video Editor in dettu.

Scaricate Movavi Video Editor

Wondershare filmora

U prossimu rapprisintore sarà l'editor, chì hè più adattu per e travaglii semplici. In Filmora ci hè un set di base di attrezzi è funzioni necessarie, mudelli integrati è un editor multi-tracce. Merita di fà attenti à u modalità dettagliata di salvamentu, in cui l'utente pò specificà u dispositiu desideratu o a risorsa Internet da chì u video sarà carregatu.

Scaricate Wondershare Filmora

Adobe Premiere Pro

Adobe Premiere Pro hè unu di i rappresentanti popolari di stu software, pensatu per e travagliu prufessiunale è di montage video. Sarà difficiule per i principianti ad abituzati à Premiere, chì offre una gamma assai larga di funzionalità è capacità, chì spessu confundenu à l'utenti. Tuttavia, u sviluppu ùn hà tantu tempu. Stu prugramma hè ideali per agilità un fragmentu o una voce tutta.

Scaricate Adobe Premiere Pro

Adobe After Effects

After Effects hè dinò sviluppatu da Adobe, è a funzionalità principale hè focalizzata più nantu à post-trattatu chè l'edizione. Ma l'utenti chì sò dispunibuli aiutanu l'uterni à fà edità semplici, cum'è l'accelerazione video. Adobe After Effects hè distribuitu per un dirittu, ma ci hè una versione di prova cù un periodu di prova di 30 ghjorni.

Scaricate Adobe After Effects

Sony vegas pro

A maiò parte di i prufessiunali usanu stu pruternu prugramma per a montà di video. Si adatta perfettamente à questi scopi. In presenza di un gran numeru di strumenti utili è funzioni, chì includenu a mudificazione di a registrazione, cumpresu l'accelerazione di a riproduzione.

Scaricà Sony Vegas Pro

Studio Pinnacle

L'utenti truveranu ancu di più funzioni uniche in un software prufessiunale chjamatu Pinnacle Studio. Hà tuttu ciò chì pudete avà bisognu durante a mudificazione video. Supporta l'editor di più tracce cù un numeru illimitato di righe. Ci hè una registrazione di DVD è una configurazione audio dettagliata.

Scaricate Pinnacle Studio

EDIUS Pro

EDIUS Pro offre un'interfaccia riflessiva è semplice cù a personalizzazione di a palette di culori, un gran numeruu di mudelli di effetti, transizioni e stili di testu. I tasti caldi sò supportati è ci hè una funzione per catturà e immagini da u schermu di u desktop. U prugramma hè distribuitu per un tariffa, è una versione di prova hè dispunibule da scaricà nantu à u situ ufficiale.

Scaricate EDIUS Pro

In questu rapprisentore, finemu a nostra lista, ancu s'ellu pò esse continuatu per un tempu assai lungu. Ci sò parechji prughjetti simuli nantu à u marcatu, certi di elli sò distribuiti gratuitamente è sò copie barate di u lugiziale chì hè tantu populare oghje, certi furniscenu funzioni uniche. In ogni casu, a scelta dipende solu da i bisogni di l'utente.