Come disattivà l'attaccamentu di Windows Windows 10

Per impostazione predefinita, Windows 10 hà una funzione utile serviziale - attaccà e finestra quandu le trascina finu à l'estremità di u schermu: quandu arristà una finestra aperta per u luntanu di dirittu sinu o dirittu di u schermu, si appoghja à questu, occupendu a metà di u desktop, è l'altra metà si propone di installà ogni altra finestra Se traghjate a finestra à qualcunu di l'anguli cume, ci vole un quartu di u schermu.

In generale, sta caratteristica hè pratiziale se lavori cun documentu nantu à un schermu largu, ma in certi casi, quandu questu ùn hè micca richiestu, l'utente hà da desiderà di disattivà u snappingu di e Windows 10 (o di cambià e so impostazioni), chì serà discusu in sta breve istruzzione . Materiali nantu à un argumu simile ponu esse utule: Cumu disattivà a timeline di Windows 10, Deskt virtuali di Windows 10.

Disattivà è cunfigura l'attaccamentu di a finestra

Pudete cambià i parametri di attaccazione (aderenza) di Windows à i bordi di u schermu in l'impostazioni di Windows 10.

  1. Aprite le opzioni (Start - l'icona di l'engine o i tasti Win + I).
  2. Vai à Sistema - Multitasking.
  3. Hè quì chì pudete disattivà o personalizà u comportamentu di a aderenza di a finestra. Per spegneru, spighjate solu l'elemento in cima - "Dispone automaticamente e finestre trascendu li à i lati o in i spighjini di u schermu."

Se ùn avete micca bisognu di disattivà completamente a funzione, ma ùn amate micca alcuni aspetti di u travagliu, pudete ancu configurarli quì:

  • disabilite u ridimensionamentu di una finestra automatica
  • disattivà a visualizzazione di tutte l'altre finestre chì ponu esse messe in u locu liberatu,
  • disabilite u ridimensionamentu di parechje finestre attaccate subitu quandu si cambia una di e à mute.

Per quessa, in u mo travagliu mi piaciia aduprà "Attaching Windows", eccettu chì mi aghje l'opzione "Quandu hè attaccante una finestra per mostrà ciò chì pò esse attaccatu à fianco" - sta opzione ùn hè micca cunsunata per mè.