Cumu trovà i dughjetti duplicati in un computer?

A maiò parte di i computer moderni sò dotati di un dischi rigidi abbastanza capaci: più di 100 GB. È cum'è a pratica mostra, a maiò parte di i utilizatori s'accumulanu, in u passatu di u tempu, nantu à u discu parechje fucate identiche è duie. Ebbè, per esempiu, scarichi vari culezziuli di quadri, musica, ecc. - trà diverse collezioni ci sò parechji file dughjetti chì forse avete dighjà. Dunque, un locu chì ùn hè mai superfluu hè sprittatu.

A ricerca manuale di tali file ripetuti hè una tortura, ancu i più pazienti in un'ora o due abbanduneghja semplicemente stu casu. Ci hè una utilità piccula è interessante per questo: Auslogics Duplicate Find Finder (//www.auslogics.com/en/software/duplicate-file-finder/download/).

Passu 1

A prima cosa chì fate hè di spiegà in a colonna à a destra, nantu chì una unità cercamu per i file identichi. Più spessu - si tratta di drive D, perchè in u discu C u più utenti anu un OS.

In u centru di u schermu, pudete piazzassi e casute di tippu chì tippi file da cercà. Per esempiu, pudete concentrà nantu à e foto, ma pudete marcà tutti i tipi di file.

Passu 2

In u secondu passaghju, specificemu a dimensione di i file chì ci cammineremo. Di solitu, i luggeri cù una dimensione assai piccola ùn ponu micca esse appesi ...

Passu 3

Ricercheremo i file senza confrontà e so date è nomi. Infatti, paragunendu i stessi schedari solu per u so nome - u significatu hè chjucu ...

Passu 4

Pudete lassà u default.

Poi inizià u prucessu di ricerca di file. A regula, a so durata dipende da a taglia di u vostru discu duru è da u gradu di a so pienità. Dopu l'analisi, u prugramma vi sarà capace di mostrà duvule duplicate; pudete marcà quelli chì volete cancellà.

Dopu, u prugramma vi darà un rapportu nantu à quantu spaziu pò liberà se si sbarrazzi i schedari. Avete basta accettà o micca ...