L'aggiunta di tabulette à OpenOffice Writer.

Predictite hè un elementu assai impurtante in quasi tutti i campi di attività, da u prufessiunale à l'ingegneria. Ci hè un gran nùmeru di software piu specializatu in sta zona. Sfortunatamente, ùn tutti i utilizatori sà chì u solitu processore di fogli di calculu Excel hà in i so arsenali strumenti per fà una previsione, chì in a so efficacia ùn sò micca assai inferiori à i prugrammi professionali. Scopri ciò chì sò sti strumenti è cume di fà una previsione in pratica.

Pruduzione di prognosi

L'obbiettivo di ogni previzione hè di identificà a tendenza attuale, è di determinà u risultatu attendu in relazione à l'oggetto studiatu à un certu momentu in futuro.

Metudu 1: linea di tendenza

Un di i tippi più popolari di prognosi grafica in Excel hè un'extrapolazione fatta da costruendu una linea di tendenza.

Prova a prognede a quantità di prufessu di l'impresa in 3 anni basata nantu à i dati nantu à st'indicatore di i 12 anni precedenti.

  1. Custruisce un grafico di dipendenza basatu nantu à dati tabulati consistenti in l'argumenta è i valori di a funzione. Per fà quessa, selezziunu u spaziu di tavulu, è tandu, esse in la tabulazione "Inserisci", cliccate nantu à l'icona di u tippu desideratu di schema chì si trova in u blocu "Grafici". Poi selezziunu u tippu adupratu per a situazione specifica. Hè megliu à sceglie un grafico spargitu. Pudete sceglie una vista diversa, ma allora, per chì i dati venenu affissati correttamente, dovete edità, in particulare, rimuete a linea di argumentu è selezziunate una scala diversa da l'asse orizzontale.
  2. Ora ci vole à custruisce una linea di tendenza. Facendu cliccate à dirittu à bisognu nantu à qualsiasi di i punti di u diagramma. In u menù contestuale attivatu, smetti di selezzione nantu à l'elemento "Add linea di tendenza".
  3. A finestra di furmazione di furmazione si apre. Hè pussibule di sceglie unu di i sei tipi di approssimazione:
    • Linear;
    • Logaritmicu;
    • Esponenziale;
    • Potenza;
    • Polinome;
    • Filtraggio lineare.

    Iniziamo cù una approssimazione lineare.

    In a scatula di l'impostazioni "Predictia" in u campu "Avanti" seted u numeru "3,0", perchè avemu bisognu di fà una previsione per trè anni in avanti. In più, pudete verificà e caselli "Mostra equazione nant'à u grafico" è "Mette in u grafico u valore di l'accuratezza di l'approssimazione (R ^ 2)". L'ultimu indicatore mostra a qualità di a linea di tendenza. Dopu avè fattu i parametri, cliccate nantu à u bottinu. "Chiudi".

  4. A linea di tendenza hè custrutta è pudemu aduprale per determinà a quantità approssimativa di prufitti dopu trè anni. Comu pudete vede, à quellu tempu deve passà per 4.500 mila rubli. Coefficiente R2, cume aghju sopra, mostra a qualità di a linea di tendenza. In u nostru casu, u valore R2 hè up 0,89. A più alta u coefficientu, maggiore hè a fiducia di a linea. U so valore massimu pò esse uguale 1. Hè cunsideratu chì quandu u rapportu hè finitu 0,85 a linea di tendenza hè affidabile.
  5. Sì ùn hè micca soddisfatta di u livellu di cunfidenza, allora pudete tornà à a finestra di u formatu di a linea di tendenza è selezziunate ogni altro tipu di approssimazione. Pudete pruvà tutte e opzioni pussibule per truvà u più precisu.

    Da rimarcà chì a previsione effettiva chì utilizza l'estrapolazione per mezu di a linea di tendenza pò esse se u periodu di previsione ùn supera micca u 30% di a basa di u periodu analatu. Hè cusì, in l'analisi di u periodu di 12 anni, ùn pudemu micca fà una previsione efficace di più di 3-4 anni. Ma ancu in stu casu, sarà relativamente fiduciale, se durante stu tempu ùn ci sarà più forza, o à poche, circostanze estremamente favuribili, chì ùn sò micca in periodi precedenti.

Lezione: Cumu custruisce una linea di tendenza in Excel

Metudu 2: operatore PREVISIONI

L'estrapolazione per i dati tabulari pò esse fatta cù a funzione di Excel standard. PREVIA. Questu argumentu hè di a categoria di strumenti di statistica è hà una sintassi seguente:

= PREDICT (x; known_y_y; valori cunnisciuti_x)

"X" hè un argumentu, u valore di a funzione per chì vulete determinà. In u nostru casu, l'argumentu sarà l'annu per chì a previsione deve esse fatta.

"Valori Cunnisciuti Y" - basa di i valori cunnisciuti di a funzione. In u nostru casu, u so rolu è a quantità di prufitti di periodi precedenti.

"Cunnisciuta x" - Quessi sò l'argumentazioni chì risponde à i valori cunnisciuti di a funzione. In u so rolu, avemu a numerazione di l'anni per i quali hè stata raccolta informazioni nantu à i profitti di l'anni precedenti.

Naturalmente, l'argumentazione ùn deve micca necessariamente esse un periodu di tempu. Per esempiu, pò esse a temperatura, è u valore di a funzione pò esse u livellu di espansione di l'acqua quandu hè scaldatu.

Quandu sì u calculu di stu metudiziu utilizza u metodo di regressione lineare.

Dai un ochju à e sfumature di l'operatore PREVIA in un esempiu specificu. Pigliate tutte e listessa tavola. Avemu bisognu di sapè u previsionu di prufittu per u 2018.

  1. Selezziunate a cella piena nantu à u fogliu in u mezu chì vorresti visualizzare u risultatu di a trasfurmazione. Pressu u pulsante "Inserisci funzione".
  2. Apre Wizard di Funzione. In a categoria "Statistica" selezziunate u nome "Predict"è poi cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. A finestra d'argumentu inizia. In u campu "X" specificate u valore di l'argumentu à chì vulete truvà u valore di a funzione. In u nostru casu, hè 2018. Allora facemu un record "2018". Ma hè megliu à spiegà stu indicatore in a cella in u stru è in u campu "X" basta dare un ligame per essa. Questu permetterà di automatizà i calculi in futuru è di cambià facilmente l'annu, se ne hè bisognu.

    In u campu "Valori Cunnisciuti Y" specificate e coordinate di a colonna "Prufittu di l'imprese". Questu pò esse fattu ponendu u cursore in u campu, è dopu tenendu u bottinu sinu di u mouse è sceglie a colonna corrispondente nantu à u fogliu.

    Simile in u campu "Cunnisciuta x" inseremu l'indirizzu di colonna "Anu" cun i dati per u periodu passatu.

    Quandu tutte e informazioni sò inserite, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

  4. L'operatore calcula nantu à a basa di i dati entrati è mostra u risultu in u schermu. Per u 2018, u prufittu hè prughjettu in l'àtulu di 4564,7 mila rubli. Basatu annantu à a tavula risultante, pudemu custruisce un graficu aduprendu l'utenti di creazione di u graficu, chì sò stati discusse in precedenza.
  5. Se cambiate l'annu in a cella chì era usata per entrà l'argumentu, u risultatu cambierà in modu respectu, è u graficu aghjurnerà automaticamente. Per esempiu, cun previazzioni in u 2019, a quantità di prufitti sarà 4637,8 mila rubli.

Ma ùn vi scurdate chì, cum'è in a custruzzioni di a linea di tendenza, a durata di u ante prima u mumentu di prognosi ùn deve supè 30% di u periodu sanu per cui era accumulata a basa di dati.

Lezione: Extrapolazione Excel

Metudu 3: TENDENCY di l'operatore

Per a previsione, pudete aduprà un'altra funzione - TREND. Sò ancu à a categoria di operatori statistichi. A so sintassi hè assai cum'è a sintassi di u strumentu. PREVIA e sembra quellu:

= TREND (Known values_y; known values_x; new_values_x; [const])

Comu pudete vede, l'argumentazioni "Valori Cunnisciuti Y" è "Cunnisciuta x" correspondenu cumplettamente à i stessi elementi di l'operatore PREVIAè l'argumentu "Nuovi x valori" abbini u argumentu "X" strumentu di nanzu. In più, TREND Ci hè un argumentu supplementare "Constant"ma ùn hè micca obbligatoria è hè usata solu s'ellu ci hè fatturi constanti.

Stu operatore hè più efficace adupratu in presenza di una dependenza lineare di a funzione.

Vedemu chì questu strumentu travaglia cun u listinu di matrice di dati. Per confrontà i risultati ottenuti, definiamo u puntu di previsione in 2019.

  1. Facemu una designazione di cellula per visualizà u risultatu è currisce Wizard di Funzione da u solitu modu. In a categoria "Statistica" truvate è selezziunate u nome "TREND". Pressu u pulsante "OK".
  2. A finestra di l'argumentu di l'operatore si apre TREND. In u campu "Valori Cunnisciuti Y" già descrittu in sopra, inserite e coordinate di a colonna "Prufittu di l'imprese". In u campu "Cunnisciuta x" inserite l'indirizzu di a colonna "Anu". In u campu "Nuovi x valori" inserite a riferenza à a cella induve u situ di l'annu per cui hè prevista l'indicazione hè situatu. In u nostru casu, hè 2019. Campo "Constant" lasciate in bianco. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. L'operatore elabora i dati è visualizza u risultatu in u schermu. Comu pudete vede, a quantità di u prughjettu proiettu per 2019, calculatu da u metodo di a dipendenza lineare, sarà, cum'è a metà di calculu precedente, 4637,8 mila rubli.

Metudu 4: operatore di GROWTH

Un'altra funzione chì pò esse aduprata per prognede in Excel hè l'operatore di GROWTH. Hè appartenutu à u gruppu statisticu di l'utelli, ma à differenza di i precedenti, ùn utilizza micca u metudu di a dipendenza lineare, ma u metodo esponenziale per u calculu. A sintassi di questu strumentu pari à quessu:

= CRESCITA (Values ​​cunnisciuti_e; Values ​​cunnisciuti_x; New_values_x; [const])

Comu pudete vede, l'argumenti di sta funzione ripetenu esattamente l'argumentu di l'operatore TRENDaffinchemu ùn abitamu micca nantu à a so descrizione una seconda volta, ma torneremo immediatamente à l'applicazione di stu strumentu in pratica.

  1. Selezziunate a cella di uscita di risultatu è chjamatu in u modu usuale. Wizard di Funzione. In a lista di l'operatori statistichi circà l'articolo "GROWTH"selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "OK".
  2. L'attivazione di a finestra d'argumentazione di a funzione sopra ripresenta. Immettite i dati in i campi di sta finestra hè cum'è quellu ne hè entratu in a finestra d'argumentu di l'operatore TREND. Dopu l'entrata di l'infurmazioni, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. U risultatu di u prucessu di i dati hè affissatu in u monitor in a cella anzianu specificata. Comu pudete vede, sta volta u risultatu hè 4682.1 milla rubli. Differenze da l'elaborazione di dati di l'operatore TREND insignificanti, ma sò dispunibili. Ciò hè da u fattu chì sti strumenti uttenenu diversi metudi di calculu: u metudu di a dipendenza lineare è u metodo di a dependenza esponenziale.

Metudu 5: operatore LINEST

Operatore LINE in calculu utilizza u metodo di approssimazione lineare. Ùn deve micca esse cunfusu cù u metudu linziale adupratu da l'attellu. TREND. A so sintassi hè:

= LINEST (Valute Conoscute_y; Valori Cunsulati_x; New_values_x; [const]; [Statistiche])

I dui ultimi argomenti sò opzionali. Avemu familiarità cù i primi dui da i metodi antichi. Ma probabilmente avete notatu chì in sta funzione ùn ci hè nisun argumentu chì si punta à i nuovi valori. U fattu hè chì questu strumentu determina solu a cambiamentu di fatturazione per una unità di periodu, chì in u nostru casu hè di un annu, ma avemu da calculà u risultatu totale separatamente, aghjunghendu à l'ultimu valore di prufessu reale u risultatu di u calculatore LINEmultiplicatu per u numaru di l'anni.

  1. Fate una selezzione di a cella in cui u calciu sarà fattu è lanciatu u Maestru di Funzioni. Selezziunu u nome "LINEYN" in categoria "Statistica" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  2. In u campu "Valori Cunnisciuti Y"di a finestra d'argumentu chì si apre, inserisci e coordinate di a colonna "Prufittu di l'imprese". In u campu "Cunnisciuta x" inserite l'indirizzu di a colonna "Anu". I campi rimanenti sò lasciati vacanti. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. U prugramma calcula è mostra in a cellula selezionata u valore di a tendenza lineare.
  4. Avemu da truvà u valore di u prugettu proiettu per u 2019. Piazzà u segnu "=" à ogni cella piena nantu à u strettu. Cliccate nantu à a cella chì cuntene a quantità effettiva di prufitti di l'ultimu annu studiatu (2016). Avemu messu un segnu "+". Dopu, cliccate nantu à a cella chì cuntene a tendenza lineare calculata in precedenza. Avemu messu un segnu "*". Cum'è trà l'ultimu annu di u periodu di studiu (2016) è l'annu per cui hè prevista a prumuzione (2019), u mumentu di trè anni si trova, ponemu u numeru in a cella "3". Per calculà, cliccate nantu à u bottinu. Enter.

Cumu si pudete vede, u valore progniatu di prufessione, calculatu da u metodo di approssimazione lineare, in 2019 sarà 4614,9 mila rubli.

Metudu 6: Operatore LOGEST

L'ultimu strumentu chì avemu da considerà LGGRPRIBL. Stu operatore effettua i calcoli basati nantu à u metodo di approssimazione esponenziale. A so sintassi aghjuntu una struttura seguente:

= LOGPLPR (I valori cunnisciuti; i valori cunnisciuti; x new_values_x; [const]; [statistiche])

Comu pudete vede, tutti l'argumenti ripetenu completamente l'elementi currelanti di a funzione precedente. L'algoritimu per u calculu di a previsione cambierà leggermente. A funzione calcula a tendenza esponenziale, chì mostrerà quante volte a quantità di fatturazione cambierà in un periodu, cioè in un annu. Avemu bisognu di truvà a differenza di prufittimentu trà l'ultimu periodo attuale è u primu pianificatu, e moltiplichi per u numaru di periodi previsti. (3) è aghjunghje à u risultatu a summa di l'ultimu ghjornu attuale.

  1. In a lista di operatori di l'Assistente di Funzione, selezziunu u nome LGRFPRIBL. Cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  2. A finestra d'argumentu inizia. In i noi entremu i dati esattamente cum'è fattu, cù a funzione LINE. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. U risultatu di a tendenza esponenziale hè calculatu è visualizatu in a cella indicata.
  4. Avemu messu un segnu "=" in una cella piena. Aprite i parentesi è selezziunate a cella chì cuntene u valore di entrata per l'ultimu periodu chì hà fattu. Avemu messu un segnu "*" è selezziunate a cellula chì cuntene a tendenza esponenziale. Avemu messu un segnu di minus e torna cliccà nantu à l'elemento in cui hè a quantità di redditu per l'ultimu periodu. Chiudite u supportu è guidate i caratteri. "*3+" senza quotazione. Ancu una volta, cliccate nantu à a stessa cella chì hè stata selezionata l'ultima volta. Per u calculu cliccate nantu à u bottinu Enter.

U prughjettu di prufessione previsto in 2019, chì hè statu calcolatu da u metodo di approssimazione esponenziale, sarà 4,639,2 mila rublu, chì ùn differisce micca assai di i risultati ottenuti in u calculu da i metudi precedenti.

Lezione: Altre funzioni statistiche in Excel

Avemu scupatu cumu fà una previsione in u prugramma Excel. Graficamente, si pò fà per mezu di l'applicazione di a linea di tendenza, è analiticu, cù una serie di funzioni statistiche integrate. Cume a causa di l'elucidazione di dati identichi da questi operatori, ci pò esse un risultatu diversu. Ma questu ùn hè micca sorprendente, postu chì tutti utranu diversi metudi di calculu. Se a fluttuazione hè chjuca, allora tutte queste opzioni applicabili à un casu particulare ponu esse considerate relativamente fidate.