U surriscaldamentu è e so conseguenze sò u sempiternu problema di l'utenti di u laptop. E temperature elevate portanu à un travagliu instabile di u sistema interu, chì di solitu hè espressu in frequenze di utruu più bassi, ghiaccii è ancu disconnessioni spontanee di u dispositivo. In questu articulu parleremu nantu à cume si riduce u calore sustituendu a pasta termica nantu à u sistema di raffreddamentu di u laptop.
Sostituzione di a pasta termica nantu à un laptop
Da solu, u prucessu di rimpiazzamentu a pasta nantu à i portatili ùn hè micca qualcosa di difficiule, ma hè preceduta da smuntà u dispositivo è smuntà u sistema di raffreddamentu. Hè ciò chì causa qualchì difficoltà, in particulare per l'utrani inesperti. Qui di sguardo vedemu un paìculu di opzioni per sta operazione nantu à l'esempiu di dui portatili. Ogni ghjornu di a nostra prova sarà u Samsung NP35 è l'Acer Aspire 5253 NPX. U travagliu cù altri portatarii serà un pocu diversu, ma i principii di basa restanu uguali, dunque se avete mani dirette pudete affrontà ogni mudellu.
Per piacè, avverate chì tutte le azioni da viulà a integrità di u corpu portanu necessariu à l'impussibilità di ottenimentu un serviziu di garanzia. Se u vostru laptop sia sempre sottu garanzia, allora questu travagliu deve esse fattu esclusivamente à un centru di servizii autorizatu.
Vede ancu:
Smuntà u laptop in a casa
Smassamentu u laptop Lenovo G500
Risolvemu u prublema cù surkundimentu di u laptop
Esempiu 1
- Sconnessione di a batteria hè un'azione obbligatoria per assicurà a sicurezza di i componenti.
- Rimuete a copertura per u modulu Wi-Fi. Questu hè fattu smussandu una sola vite.
- Svuotu un'altra vite chì fighjisce a copertura chì copre u discu rigiu è a striscia di memoria. A copertura necessita di esse spostata in direzzione opposta à a batteria.
- Sconnetti u discu duru da u connettore.
- Smuntà u modulu Wi-Fi. Per fà ciò, disconnette attentamente i dui cablaggi è sguardi da a vite.
- Sotto u modulu hè un cavu chì si connette à a tastiera. Ci hè bisognu di sfercelu cù una serratura di plastica, chì deve esse trascinata da u connettore. Dopu à questu, u cavu pò fà fà uscisce da u socket.
- Spegni a vittura mostrata in u screenshot, è poi rimuete u CD.
- Poi, alluntanate tutte e viti di a cassa. In u nostru esempiu, ci sò solu 11 di elli - 8 intornu à u perimetro, 2 in u compartimentu di u discu duru è 1 in u mezu (vedi a screenshot).
- Ci rivolgemu u laptop è accussì, cù l'aiutu di qualchi dispositivi, levate u pannellu frontale. Per fà questu azzione, hè megliu à sceglie un attrezzu non metallicu o un oggettu, per esempiu una carta di plastica.
- Alza u pannellu frontale è rimuova a tastiera. Tene à mente chì u "clave" hè ancu abbastanza strettamente tenuta in u so segnu, dunque avete bisognu di cogliela cù un strumentu.
- Disattivà i cicli chì si trovanu in un postu vacanti lasciannu a tastiera.
- Spegghje avè le viti rimanenti, ma da stu latu di u laptop. Rimuovi tutti i dispunibuli, in quantu l'altre ferma ùn sò più là.
- Rimuete a parte superiore di u corpu. Pudete mette in ligna tuttu cù a stessa carta di plastica.
- Disabilite un pocu più cavi nantu à a scheda madre.
- Spiegà a sola vite rimanente tenendu "a scheda madre". Ci sò ancu più viti in u vostru casu, fate a cura.
- Poi, smassà a prugna di tensione, sviteghju una coppia di viti è liberendu u tappu. Questu hè una caratteristica di smassamentu di stu mudellu - in altri laptops un elementu simili pò ùn interferisce micca cù smassamentu. Ora pudete sguassà a scheda madre da u casu.
- U prossimu passu hè di smuntà u sistema di raffreddamentu. Quì avete bisognu di scaricà qualchi viti. In diversi portatili, u so numeru pò cambià.
- Ora caccià u vecchia grassa termica da e chips di u processore è di u chipset, è da e di e suie nantu à u canicu di ghjustu chì ghjustu rimuatu. Si pò fà cun un calatu di cotone imbibente in alcool.
- Aghjunghje una nova pasta nantu à i dui cristalli.
Vede ancu:
Cume sceglite una pasta termica per un laptop
Cumu applicà grasso termicu à u processore - Installate u radiatore in u locu. Quì ci hè una sfumata: i viti sò stretti in una certa sequenza. Per eliminà l'errore, un numericu di serie hè indicatu vicinu à ogni fastener. Per principiu, noi “esca” tutte le viti, li seriamo leggermente, e solu poi li stremu, osservendu a sequenza.
- L'assemblea di u laptop hè fatta in ordine inversu.
Esempiu 2
- Rimuovere a batteria.
- Svuotu le viti chì tenenu u copertinu di u compartimentu di discu, RAM è l'adattatore Wi-Fi.
- Rimuete a copertura da prying cù un strumentu adeguatu.
- Scuscite u discu duru, per chì avemu tiratu versu a sinistra. Se u HDD hè originale, allora per praticità ci hè una lingua particulare.
- Disattivà u cablu da l'adaptatore Wi-FI.
- Smuntemu u discu vindendu la vite è trascialu fora di u casu.
- Ora smirghje tutti i fasteners, chì si vene in a screenshot.
- Viremu u laptop è liberamu a tastiera, pieghjendu dolenti i latch.
- Scumparemu a "chiave" da u compartimentu.
- Spegneru u cavu allentendu u fermu di plastica. Cumu si ricorda, in l'esempiu precedente avemu disconnessu stu filamentu dopu a rimossa a copertura è u modulu Wi-Fi da u duminiu di u cascu.
- In a nicchia stavamo aspettendu parechje viti più.
è piumini.
- Rimuete a copertura superiore di u portatile è disabilite i cavi rimanenti indichi in u screenshot.
- Smuntemu a scheda madre è u ventilatore di u sistema di raffredamentu. Per fà quessa, avete bisognu di rimuovere, in questu casu, quattru viti invece di una per u mudellu precedente.
- Dopu avete bisognu di disconnuattà cù cura u cavumacce "madre", chì si trova trà lu è a copertura di fondu. Questu arrangimentu di stu cavu pò esse osservatu in altri portatili, dunque fate attenzione, ùn danneghji micca u filu è u pad.
- Rimuete u radiatore da svitavanu i quattru viti di montage chì Samsung avia cinque.
- Allora tuttu si deve fà ind'u spaziu di solitu: si smetta di a vecchia pasta, mettenu una nova è mette u radiatore in ostru, osservendu l'ordine di stringendu i fermi.
- Mette u laptop in ordine inversu.
Conclusione
In st'articulu, avemu solu fattu dui esempi di smassamentu è di sostitu di a pasta termica. L'obiettivo hè di trasmettere à i principii di base, postu chì ci hè un granni mudelli di urdinatori è ùn puderete micca parlà di tuttu. A regula principale quì hè a nittness, cum'è tanti di l'elementi chì devi affrontà sò assai picculi o so dibili chì hè assai faciule di dàie. À u secondu postu, hè l'attenziazione, postu chì a ferma dimenticata pò purtà à ruppi parti di plastica di u casu, ruppi di i cicli o danneghji à i so connettori.