Ubuntu Server Installation Guide

L'installazione di u Server Ubuntu ùn hè micca diversa da l'installazione di a versione desktop di stu sistema operativu, ma parechji utenti anu timore di installà di modu indipendente a versione server di u sistema operativo nantu à u discu rigiu. Questu hè in parte ghjustificatu, ma u prucessu di stallazione ùn causa micca alcuna difficoltà se usate i nostri istruzzioni.

Installate u servitore Ubuntu

U Server Ubuntu pò esse installatu nantu à a maiò parte di i computer, in quantu l'OS supporta l'architettura di i processori più popolari:

  • AMD64;
  • Intel x86;
  • ARM.

Sebbene a versione server di l'OS impiega un minimu di potenza di PC, i requisiti di sistema ùn ponu micca dimenticà:

  • RAM - 128 MB;
  • Frequenza processore - 300 MHz;
  • A capacità di memoria occupata hè di 500 MB cun una installazione di basa o 1 GB cù una completa.

Se i carattere di u vostru dispositivo risponde à i requisiti, pudete procedere direttamente à stallà u servitore Ubuntu.

Passu 1: Scaricate u Servitore di Ubuntu

Prima di tutto, avete bisognu di carregà a maghjina di u servitore di Ubuntu stessa per ghjunghjela in un drive flash. U download deve esse fattu esclusivamente da u situ ufficiale di u sistema operativu, perchè in questo modu ricevi un assemblea senza mudificà, senza errori critichi è cù l'ultimi aggiornamenti.

Scaricate u Ubuntu Server da u situ ufficiale

Solu nantu à u situ, pudete scaricà duie versioni di l'OS (16.04 è 14.04) cun profondee di bit diverse (64-bit è 32-bit) cliccendu in u link corrispondente.

Passu 2: Creà un drive flash di boot

Dopu avè scaricatu una di e versioni di u Servitore Ubuntu in u vostru computer, avete bisognu di creà una unità flash USB di boot. Stu prucessu piglia minimu di tempu. Se ùn avete micca avutu prima una immagine ISO in una unità flash USB, allora nantu à u nostru situ web ci hè un articulu curretta, chì cuntene istruzioni dettagliate.

Leggi ancu: Cumu creà un drive flash USB di avviatura cù una distribuzione Linux

Passu 3: Avvio di u PC da un drive flash

Quandu hè installatu un qualunque sistema operativu, hè imperativu di lanciare u computer da u drive nantu à u quale si chjava l'imagine di u sistema. Questa tappa hè à volte a più problematica per un utilizatore senza esperienza, à causa di e differenze trà e diverse versione di BIOS. Avemu tutte e materiale necessarie nantu à u nostru situ, cù una descrizione dettagliata di u prucedimentu di l'inizialisazione di un computer da un drive flash.

Ulteriori dettagli:
Cume cunfigurà diverse versioni di BIOS per l'inizializazione da un drive flash
Cumu scopre a versione BIOS

Passu 4: Configurate u sistema futuru

Subitu dopu avè cuminciatu u computer da una unità flash, vedi un listinu da u quali avete bisognu di selezzià a lingua di l'installatore:

In u nostru esempiu, a lingua russa sarà scelta, ma pudete definisce un altru per voi.

Nota: quandu installa u OS, tutte e azzioni sò effettuate esclusivamente da a tastiera, dunque, per interagisce cù i elementi di l'interfaccia, aduprà i seguenti tasti: frecce, TAB è Enter.

Dopu avè selezionatu a lingua, u menu di installatore vi apparirà davanti, induve hà da cliccà "Installu u servitore Ubuntu".

Da quellu passatu, pre-accordu di u futuru sistema cumincerà, durante chì voi determinate i parametri di base è inserisci tutti i dati necessarii.

  1. In a prima finestra vi sarà dumandatu di specificà u paese di residenza. Questu permette à u sistema di definisce automaticamente l'ora nantu à u computer, è a localizazione adatta. Se u vostru paese ùn hè micca in a lista, cliccate nantu à u bottinu. "altro" - vedite una lista di paesi in u mondu.
  2. U passu chì seguitu hè a scelta di a disposizione di a tastiera. Hè cunsigliatu di determinà a disposizione manualmente, cliccendu "No" e selezzione da a lista.
  3. Dopu, avete bisognu di determinà a combinazione di tasti, dopu cliccatu chì cambierà a disposizione di a tastiera. In l'esempiu, a combinazione sarà selezionata. "Alt + Shift", pudete sceglie un'altra.
  4. Dopu à a selezzione, scarichi abbastanza longi seguiranu, durante i quali i cumponni addizionali saranu scaricati è installati:

    L'attrezzatura di rete sarà definita:

    è site cunnessu à l'internet:

  5. In a finestra di configurazione di u cuntu, inserite u nome di u novu utente. Se state pensendu di aduprà u servitore in casa, pudete inserire un nome arbitrariu, s'è installassi in una organizzazione, consulta cun amministratore.
  6. Avà vi hà bisognu di inserite un nome di cuntu è setate una password. Per u nome, aduprate minuscole, è a parola hè megliu impostata cù caratteri speciali.
  7. In a prossima finestra, cliccate "Sì"sì u servitore hè pianu di esse adupratu per scopi commerciali, s'ellu ùn ci hè micca dubbi in quantu a integrità di tutti i dati, cliccate nant'à "No".
  8. L'ultimu passu in u preset hè determinà u fuso horariu (torna). Più precisamente, u sistema hà pruvatu à determinà automaticamente u vostru tempu, ma hè spessu spessu male per lei, cusì in a prima finestra cliccate "No", è in u secondu, determinate a vostra località.

Dopu tutti i passaggi, u sistema scansionerà u vostru computer per hardware è, se hè necessariu, scarica i componenti necessarii per questu, è poi carregate l'utilità di layout di discu.

Passu 5: Partizionazione di u discu

In stu stadiu, pudete andà duie manere: fà partizii automaticu di dischi o fà tuttu manualmente. Allora, s'è installendu u servitore Ubuntu in un discu in grancassa o avete a cura di l'infurmazioni, vi pudete sceglie sicuramente "Auto - aduprà tuttu u discu". Quandu ci hè informazione impurtante nantu à u discu o ancu un altru sistema operativu hè installatu, per esempio, Windows, hè megliu à selezzione "Manuale".

Partiziunazione automatica di u discu

Per spartendu automaticamente u discu, avete bisognu:

  1. Sceglite un metudiu di marcatu "Auto - aduprà tuttu u discu".
  2. Determinate u discu chì hà avete installatu u sistema operativu.

    In questo casu hè solu un discu.

  3. Attendere finu chì u prucessu hè finitu è ​​cunfirmà u layout di u discu propositu, cliccendu nantu à "Finisci u marcatu è scrivite cambiamenti à u discu".

Ci vole à avà chì u marcatu automaticu offre di creà solu due parti: a partizione root è swap. Se queste impostazioni ùn seranu micca adatte, allora cliccate "Undo Section Changes" è aduprà u metodo chì seguita.

Disposizione manuale di u discu

Medendu l'inserimentu nant'à u spaziu nant'à u discu, pudete creà parechje sezioni chì svoleranu certi funzioni. Questu articulu offre una migliore marcatura per Ubuntu Server, chì implica un livello mediu di sicurezza di sistema.

In a finestra di selezzione di metò, hè necessariu cliccà "Manuale". Dopu, apparirà una finestra in listinu tutti i dischi installati in u computer è e so partizioni. In st'esempiu, u discu hè unicu è ùn ci sò micca spartite, perchè ghjè completamente vuoto. Allora selezziutu è cliccate Enter.

Dopu à quessa, a quistione di rializà una nova tabella di partizioni hè risposata "Sì".

Nota: se si partisce un dischettu cù partizioni annantu à questu, allora sta finestra ùn serà.

Oghje, cù u nome di u discu duru, apparve "FREE PLACE". Hè cun ellu chì lavemu. Prima ci vole à creà una directory radice:

  1. Cliccate Enter in puntu "FREE PLACE".
  2. Selezziunu "Crea una nova sezione".
  3. Specifichi a quantità di spaziu allocatu per a partizione root. Ricurdate chì u minimu ammissibile - 500 MB. Dopu avè accettatu a stampa "Continue".
  4. Ora vi vole à sceglie u tipu di nova sezione. Tuttu dipende da quantu previsto di creà elli. U fattu hè chì u numeru massimu hè quattru, ma sta restrizzione pò esse eludita creendu partizioni logiche, ma ùn primarie. Perciò, se pensate di installà solu un Ubuntu Server nantu à u vostru discu duru, selezziunate "Primaria" (4 partizioni saranu abbastanza), se un altru sistema operativu hè installatu vicinu - "Logica".
  5. Quandu sceglite un locu, sì guidatu da e vostre preferenze, in particulare ùn hà nè affecchendu nunda.
  6. In a tappa finale di a creazione, avete bisognu di specificà i parametri più impurtanti: sistema di file, puntu di montu, opzioni di montu è altre opzioni. Quandu si crea a partizione root, si consiglia di aduprà e impostazioni mostrate in l'immagine sottu.
  7. Dopu avè inseritu tutte e variabili cliccate "A tramuntana da a partizione hè finita".

Ora u vostru spaziu nant'à u discu hà da fà:

Ma ciò chì ùn hè micca abbastanza, affinchì u sistema funzi di normalmente, ancu bisognu à creà una partizione di swap. Questu hè fattu solu:

  1. Averete a creazione di una nova sezione facendu i primi dui elementi in u listinu precedente.
  2. Determinate a quantità di spaziu discu allargatu uguale a quantità di a vostra RAM, è cliccate "Continue".
  3. Selezziunate u tipu di nova sezione.
  4. Specifichi a so posizione.
  5. Dopu, cliccate nantu à l'elemento "Usu cum'è"

    ... è selezziunate "divisione di swap".

  6. Cliccate "A tramuntana da a partizione hè finita".

A visione generale di u layout di u discu sarà simu questu:

Ùn ci hè solu chì allà u spaziu libaru sottu à a sezione di casa:

  1. Seguite i primi dui passi per creà una partizione di radice.
  2. In a finestra per determinà a taglia di a partizione, specificate u massimu pussibile è cliccate "Continue".

    Nota: u spaziu discu rimanente si trova in a prima linea di a stessa finestra.

  3. Determinate u tipu di partizione.
  4. Piazzà tutti i parametri rimanenti in a figura sottu.
  5. Cliccate "A tramuntana da a partizione hè finita".

Ora a disposizione di u discu pienu cum'è questo:

Comu pudete vede, ùn ci hè più spaziu di discu libaru, ma pudete aduprà micca tutti i spazi per installà un altru sistema operativu accantu à u servitore Ubuntu.

Se tutte e azzioni avete effettuatu sò state veramente corrette è sì soddisfatti di u risultatu, allora preme "Finisci u marcatu è scrivite cambiamenti à u discu".

Prima di l'iniziu di u prucessu, un rapportu vi sarà furnitu listendu tutti i cambiamenti chì saranu scritti in discu. Ancu una volta, se tuttu questu ti toccu, presse "Sì".

In stu stadiu, a disposizione di u discu pò esse considerata cumpleta.

Passu 6: Complete l'installazione

Dopu avè partiziunatu u discu, avete bisognu di fà qualchì altre impostazioni per fà una installazione cumpleta di u sistema operativu di u Ubuntu Server.

  1. In a finestra "Impostà un gestore di pacchetti" specificate u servitore proxy è cliccate "Continue". Se ùn avete micca un servitore, cliccate nant'à "Continue", lascendu u campu vacante.
  2. Aspettate chì u installatore di u OS scarichi è installate i pacchetti necessarii da a rete.
  3. Selezziunu u metodo di aggiornamentu di Ubuntu Server.

    Nota: per aghjunghje a sicurezza di u sistema, vale a so pussibbilità l'aggiornamentu automaticu, è cunduce questu operazione manualmente.

  4. Da a lista, selezziunate i prugrammi chì sò preinstallati in u sistema, è cliccate "Continue".

    Da a lista cumpleta vi hè dumandà a nota "Utilità di sistema standard" è "Servitore OpenSSH", in ogni casu, si pò installà dopu l'installazione di l'OS hè stata cumpleta.

  5. Aspettate u prucessu di download è l'installazione di u prugrammu selezionatu in precedenza.
  6. Installate u caricatore di avvicinamentu Grub. Notate chì quandu installate u Servitore Ubuntu in un discu in livellu, vi sarà dumandatu di stallà lu in u record di boot maestro. In stu casu, sceglite "Sì".

    Se u secondu sistema operativu hè nantu à u discu duru, è chì questu finestra hè apparsa, selezziunà "No" e determinate u discu in i prumetti.

  7. À l'ultima tappa in a finestra "Finisce l'installazione", ci vole à sguassà u drive flash cù u quale l'installazione hè stata fatta è preme u pulsante "Continue".

Conclusione

Dopu à l'infurmazione, u computer si riavanu è u menu principale di u sistema operativu di u Ubuntu apparirà nantu à u schermu, induve avete bisognu di entrà u login è a password specificata durante l'installazione. Per piacè, avà a nota chì a password ùn hè micca visualizzata à l'entrata.