VKSaver per Yandex Browser: scarica audio è video da VKontakte

A rete sociale VKontakte hà un database enorme è unicu cù musica è video. Tuttavia, e capacità di u situ per scaricà stu cuntenutu, ahimè, hè impossibile. L'utenti sò autorizati à aghjunghje i so schedari è li conservanu in e pagine per ascoltà / visualizzare, senza scaricà nè u vostru computer.

Fortunatamente, sta situazione si hè risolta cun installazione di prugrammi è permessi addizionali. I sviluppatori propongu di installà sia i piccoli prugrammi nantu à u computer è l'extensioni di u navigatore. In questu articulu vulemu parlà di un praticu prugramma VKSaver.

Cosa hè VKSaver

VKSaver funziona in tutti i navigatori popolari, inclusi quelli cun Yandex Browser. U prugramma hè apparutu 3 anni fa (è a versione in linea era ancu prima), è hè stata creata per scaricà registrazioni audio è video da tuttu u social network VKontakte. A differenza di molti altri prugrammi è estensioni, VKSaver svolge esclusivamente a so funzione primaria è ùn hà micca funzioni supplementari.

I vantaggi di stu prugramma includenu:

  1. distribuzione libera;
  2. L'assenza di virus è malware avutu in u prugramma, chì i sviluppatori affaccanu nantu à u so situ ufficiali;
  3. basse u cunsumu di risorse informatiche;
  4. Scaricate e canzoni cù tituli normali.

Installate VKSaver

U più sicuru hè di stallà stu prugramma da u situ ufficiali creatu da i sviluppatori. Eccu un ligame per a pagina di download: //audiovkontakte.ru.

1. Cliccate nantu à u grande pulsante verde.Scaricate ora".

2. Prima di installà u prugramma, i sviluppatori ti cunsigliano sempre di chjappà tutte e windows. Una volta finu quì, lanciate u lima d'installazione. Leghje l'infurmazione è cliccate "Continuate":

3. In a finestra cù l'accordu di licenza, cliccate "Accugliu":

4. A prossima finestra si propone di installà un software addizionale. Attenti, è se ùn vulete installà un software addizionale da Yandex, deselezziunate tutte e caselle:

Aspettate finu chì l'installazione hè completa è cliccate "Ok".

Quandu l'installazione hè completa, una finestra di navigatore si aprirà cun una notificazione nantu à l'installazione avè pattu. Pure dinò truvate diverse informazioni utili. In particulare, u prugramma riporta u seguitu:

Comu sapete, si tratta di inconvenienze temporanee, è dopu un pocu di ghjornu, i sviluppatori puderanu correggere stu difettu combinendu VKSaver cù u protocolu https.

Ebbè, u travagliu principale hè finitu, avete avutu à godiri di scaricà musica è video da VK. Puderete leghje una recensione di stu prugramma in u nostru altru articulu:

Ulteriori: VKSaver - prugramma per scaricà audio è video da VK