Facebook hè a rete sociale più popolari in u mondu. U numeru di utilizatori hà avutu 2 miliardi di persone. Di recente, un interessu crescente per lei è per i residenti di l'antica Unione Sovietica. Molti di elli avianu dighjà sperimentu di aduprà reti sociali naziunali, cum'è Odnoklassniki è VKontakte. Allora, l'utenti sò spessu interessati à sì Facebook hà una funzionalità simile à elli. In particulare, anu pussutu sapenu chì visitavanu a so pagina nantu à u social network, accussì cume hè implementatu in Odnoklassniki. Cumu questu pò esse fattu in Facebook sarà discusso in l'articolo.
Vede i vostri ospiti di a pagina Facebook
Per difettu, Facebook ùn hà nant'à a funzione di navigazione di i clienti. Ùn significa micca chì a reta sia più avanzata tecnicamente cà autru risorse simili. Questu hè solu a politica di i proprietari di Facebook. Ma ciò chì ùn hè dispunibule per l'utente direttamente, si pò truvà in un altru modu. Più nantu à questu dopu.
Metudu 1: Lista di e cunniscute possibili
Avendu aperto a so pagina in Facebook, l'utente può vede a sezione. "Li pò cunnoscite". Pò esse visualizatu cum'è un nasu orizzontale, o cum'è una lista nantu à a parte diritta di a pagina.
Cumu si forma u sistema per listessa lista? Dopu avè analizzatu, si pò capisce ciò chì ghjunghje quì:
- Amici d'amichi;
- Quelli chì studiavanu cun l'utente in evee scole;
- I colleghi à u travagliu.
Sicuru chì pudete truvà qualchi altri criteri chì uniscenu l'utente cun tale populu. Ma dopu avè lettu a lista più strettamente, pudete truvà quì è quelli chì ùn avè micca stabilisce nisunzi di intersezioni. Sta situazione hà davighjà à l'opinione diffusa chì a listessa lista ne includenu micca amichi cumuni, ma ancu quiddi chì visitavanu di novu a pagina. Perciò, u sistema conclude chì si pò cunnosce cun u utente, è li dà.
Hè impussibile à ghjudicà quant'e efficace questu metudu hè cun assoluta certezza. Inoltre, se unu di un amicu visita a pagina, ùn serà visualizatu nant'à a lista di e cunniscite possibili. Ma cum'è una di e chjassie più faciule per soddisfà a vostra curiosità, pò esse considerata.
Metudu 2: Vede u codice sorgente di a pagina
A mancanza di opportunità di vede l'ospiti di a vostra pagina Facebook ùn significa micca chì u sistema ùn scrive micca tali visite in alcun modu. Ma cumu uttene queste informazioni? Un modu hè di vede u codice sorgente di a vostra pagina di profilo. Parechji utilizatori chì sò luntani da a sfera di tecnulugia di l'infurmazione ponu esse spaventatu da a chjesa veramente "coda", ma questu ùn hè nisunu cusì difficiule cum'è chì mi pari à u prima vista. Per scopre chi hà visitatu a pagina, devi fà u seguitu:
- Vede u codice sorgente di a vostra pagina di profilo. Per fà ciò, avete bisognu di entrà in cliccendu nantu à u vostru nome, cliccate à dirittu cliccate nantu à u spaziu vuotu per chjamà u menù contestuale è selezziunate l'elementu rispettu.
U proprie azzione pò esse effettuata cù a scelta di tastiera Ctrl + U. - In a finestra chì si apre cù u tastu di scelta rapida Ctrl + F chjamate a casella di ricerca è entrate in essa Chatfriendslist. A frase desiderata sarà immediatamente truvata in a pagina è evidenziata cù un marcatu aranciu.
- Esaminà u còdice dopu Chatfriendslist A combinazione di numeri evidenziata in u screenshot hè giallu, è ci sò identificatori unici per utenti di Facebook chì anu visitatu a vostra pagina.
In casu chì ci sò assai, saranu raggruppati in colonne, chì saranu chiaramente visibili trà u restu di u codice. - Selezziunate un identificatore è incollateli in a barra di indirizzu di u navigatore nantu à a pagina di u profilu, rimpiazziannu per a vostra.
Cuncretendu i passi sopra ripresentatu è premendu a chjave Enter, pudete aprite u prufessu di l'utente chì hà visitatu a vostra pagina. Avendu fattu tali manipolazioni cù tutti gli identificatori, pudete avè una lista di tutti l'ospiti.
U svantaghju di stu metanu hè chì hè efficace solu in relazione à quelli utenti chì sò in a lista di amici. I visitatori rimanenti di a pagina rimarranno micca rilevati. Inoltre, hè impossibile aduprà stu metudu nantu à un dispositivo mobile.
Metudu 3: Usa una ricerca interna
Un altru modu pudete provà à cunniscà i vostri ospiti in Facebook hè aduprà a funzione di ricerca. Per aduprà tuttu, hè basta à arricrà solu una lettera. Cusì, u sistema mostrerà una lista di utenti chì i nomi principianu per sta lettera.
U fattu di primu puntu hè chì u primu in a listessa saranu e persone à chì voi sò venutu à a pagina o chì eranu interessatu à u vostru profilo. Eliminendu u primu, pudete avè un'idea di i vostri ospiti.
Naturalmente, stu metudu dà un risultatu assai approssimatu. Inoltre, hè necessariu à pruvà l'alfabetu tuttu. Ma ancu in stu modu ci hè una occasione di almenu soddisfà a vostra curiosità.
À a fine di u giudiziu, vulemu notate chì i sviluppatori di Facebook neganu categoricamente ogni possibilità di visualizzare l'elenco di l'ospite in a pagina di l'utente. Allora, l'artìculu ùn hà cunsideratu deliberatamente metudi chì sò diverse applicazioni trappule, estensioni di browser chì complementanu l'interfaccia di Facebook è altri trucchi simili. Usendu elli, l'utente rischia micca micca di guadagnà u risultatu desideratu, ma dinò ponendu u so computer in risicu di esse infettatu cù malware o perde di un accessu in a so pagina di u social network.