VeryPDF PDF Editor 4.1

Comu sapete, u formatu PDF ùn hè micca supportatu da l'utili di u sistema operativu standard di Windows. Tuttavia, ci sò parechji prugrammi chì permettenu di edità è l'apertura di i file di stu furmatu. Unu di quelli hè l'Editor VeryPDF PDF.

VeryPDF PDF Editor hè un software faciule da aduprà chì era sviluppatu per a edizione di documenti PDF. In più di a funzione primaria, pudete creà i da i file in u vostru computer, è fate molte altre azzioni cù l'aiutu di strumenti più. Ognunu di elli hè presentatu cum'è una finestra separata è hè solu responsabile per una funzione specifica.

Apertu un documentu

Pudete aprite un file creatu in precedenza in dui maneri. U primu hè directu da u prugramma, cù u pulsante "Apertu", è u secondu metru hè dispunibule da u menù contestuale di u sistema operativu. Inoltre, se specificate VeryPDF PDF Editor cum'è prugramma predefinita per stu tipu di file, tutti i file PDF saranu aperti da ella.

A creazione di PDF

Purtroppu, a creazione di PDF ùn hè micca cunsiderata cum'è i analoghi di stu software. Quì ùn pudete micca basta creà un documentu vuoto è riempe di cuntenutu in un successu, hè solu pussibile piglià un file prontu, per esempiu una immagine, è aprite in u prugramma. Stu principiu di operazione hè un pocu simile à un convertitore PDF. Pudete ancu creà un novu PDF da parechji già creati o scansionu qualcosa nant'à u scanner.

Mostra Modi

Quandu sì aprite PDF, solu a modalità di lettura standard sarà dispunibule, ma u prugramma hà altri modi, ognunu chì hè pratice à a so manera. Per esempiu, navigazione cuntenutu o pagine in miniatura hè dispunibule. In più, i cumenti sò vistu in u documentu, s'ellu ci hè.

Emailing

Se avete bisognu urgentemente di mandà u schedariu creatu cum'è un aghjunghju per posta, in l'Editor VeryPDF PDF pudete fà quessa pè appicinà solu un bottinu. Dighjà chì si l'applicazione standard ùn specifia micca l'applicazione per posta, allora sta funzione ùn hè micca pussibule.

U editing

Per impostazione predefinita, quandu aprite un documentu, a funzione di edizione hè disattivata in modu cusì ùn eliminate micca o cambiate qualcosa in più. Ma pudete cambià i file in u prugramma cambendu à unu di i modi corrispondenti. In u modu di edizione di cumenti, aghjunghje marcature direttamente à u documentu hè dispunibule, è in a mudificazione di u cuntenutu hè pussibule di cambià u cuntenutu stessu: blocchi di testu, immagini, e sì.

Descrizione

Quandu scrive un documentu o libru impurtante, pudete dà bisognu di aghjunghje infurmazioni nantu à l'autore o u schedariu stesso. Per questo, l'Editor VeryPDF PDF hà una funzione "Description"chì ti permette di aghjunghje tutti l'attributi necessarii.

Rinnimandà

Questu strumentu hè utili s'è vo vulete cambià a taglia di i fogli in u vostru documentu, per esempiu, per a replica in diversi formati. Quì micca solu e dimensioni di e pagine cambianu, ma ancu l'angulu di a so rotazione o a dimensione di u cuntenutu in queste pagine.

Ottimizazione

I documenti PDF anu assai vantaghji nantu à l'altri formati, ma ci sò dinò svinate. Per esempiu, a so dimensione hè da a so eccessione di cuntenutu. Quandu scarichi un libru di 400 pagine, pò pesà finu à 100 megabyte. U sfruttamentu di l'ottimizazione hè facili da riparà rimuovendu cumunamenti inutili, script, segnalibri, etc.

Compressione

Pudete riduce a taglia senza eliminà dati inutili, sì ùn ci hè nè. Questu hè fattu cù un attrezzu di compressione di file. Quì, ancu, ci hè una scelta è disattivazione di certi parametri per cambià u livellu di compressione, chì influirà in a dimensione di u schedariu cumpressu. Questa funzione funziona cum'è in tutti i archivers cunnisciuti.

Sicurezza

Per assicurà a riservatezza di e informazioni personali contenute in u documentu, pudete aduprà sta sezione. È basta per definisce una password per u schedariu PDF, criptografia è selezziunà a so modalità.

Annotazioni

L'annotazioni ti permetteranu di sovrapponite e immagini di mudellu nantu à u documentu. Fondamentalmente, e foto sò abbastanza primitive, ma questu hè megliu di megliu so disegnà.

Filigrana

Sò facili salvà u vostru documentu da furto di pruprietà intellettuale ponendu una password. Tuttavia, se vulete chì u lima sia aperta, ma ùn pudete micca aduprà testu o immagini da quellu, allora stu metudu ùn funziona. In stu casu, a filigrana aiutera, chì hè sovrapposta in a pagina in qualunque locu praticu.

Salvà l'image

Comu era digià scrittu in precedenza, un novu documentu in u prugramma hè creatu solu da un file di testu esistente o da una immagine. Tuttavia, questu hè un plus di u prugramma, perchè pudete salvà i file PDF in u formatu di l'immagine, chì hè utile in quelli casi in chì vulete convertì PDF in immagine.

Virtues

  • Parechji strumenti di travagliu;
  • Fighjate a prutezzione in molti modi;
  • Conversione di documenti.

Inconvenienti

  • Filigrana in ogni documentu in a versione free;
  • Ùn ci hè lingua Rusa;
  • Ùn ci hè funzione per creà una tela bianca.

U prugramma sarà assai utile se sapete quale strumentu hè adatta per a vostra situazione particulare. Ci sò parechje caratteristiche addizionali in u, ma cun a funzionalità di basa, ci ha lasciatu calà. Ùn tutti ponu piaceru a strada per creà i nuovi file PDF convertendu, ma ciò chì hè un minus per una persona serà un plus per l'altru.

Scaricate VeryPDF PDF Editor gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Editore di ghjocu PDF Editor Fotobook Editor Swifturn Free Audio Editor

Share l'articolo in reti sociali:
VeryPDF PDF Editor hè un editor di file PDF cù strumenti pocu ma utili.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: VeryPDF.com
Costu: Free
Dimensioni: 55.2 MB
Lingua: inglese
Versione: 4.1