Scaricate è installate u driver per a scheda video di ATI Radeon HD 3600 Series

Ogni dispositiu installatu in un computer, da a tastiera à u processore, richiede un software speciale, senza chì l'apparecchiatura ùn funziuniscenu micca normalmente in l'ambiente di u sistema operativu. ATI grafica Radeon HD 3600 Series ùn face micca eccezione. In seguitu sò e modi per stallà u driver per stu dispositivo.

Metodi per l'installazione di u driver ATI Radeon HD 3600 Series

Cinque modi ponu esse distinti, chì differiscono à un gradu o à l'altru l'unu di l'altru, è ognunu di elli saranu spiegati ulteriormente in u testu.

Metudu 1: Scaricate da AMD

L'adattatore video ATI Radeon HD 3600 Series hè un pruduttu di AMD, chì supporta tutti i so dispositivi dà u so liberazione. Dunque, andendu à u situ in a sezione adatta, pudete scaricà u driver per e tutte e so schede video.

U situ ufficiale di AMD

  1. Seguitu u ligame sopra, andate in a pagina di selezzione di piloti.
  2. In a finestra "Selezzione di cuntrollu manuale" Specifichi i dati seguenti:
    • Passu 1. Da a lista, determinate u tipu di pruduttu. In u nostru casu, vi vole à sceglie "Grafici desktop", sì u driver hè installatu in un computer personale, o "Grafica di Notebook"sì in un laptop.
    • Passu 2. Specifichi a serie di adattatori video. Da u so nome pudete capisce ciò chì à sceglie "Radeon HD Series".
    • Passu 3. Sceglite u mudellu adattatore video. Per u Radeon HD 3600 sceglite "Radeon HD 3xxx Series PCIe".
    • Passu 4. Specifichi a versione è a bitezza di u vostru sistema operativu.

    Vede ancu: Cumu scopra a profondità di bit di u sistema operativu

  3. Cliccate "Mostra i risultati"per andà à a pagina di download.
  4. À u fondu ci sarà una tavula in cui hè necessariu cliccare "Download" in opposizione a versione preferita di driver.

    Nota: È consigliabile scaricà a versione di "Catalyst Software Suite", postu chì questu installatore ùn impone micca una cunnessione stabilita à a rete web in u computer. Ulteriormente in l'instrumentu sta versione sarà usata.

Dopo aver scaricatu u installatore in u vostru computer, avete bisognu di andà à a cartella cun ellu è vene esecutivu cum'è amministratore, allora fate i passi chì seguite:

  1. In a finestra chì si vede, selezziunu u cartulare per mette i file temporali di u installatore. Questu hè fattu di duie manere: pudete registrà manualmente inserendu u caminu in u campu, o appughjate "Sfoglia" è selezziunate u cartulare in a finestra chì si vede "Esploratore". Dopu avà eseguitu quessa azzione, bisogna cliccà "Install".

    Nota: se ùn avete micca e preferenze, in quale directory per spaccà e schedari, lasciate u percorso per difettu.

  2. Aspettate finu chì i file di installatore sò spaccati in u cartulare.
  3. Una finestra di installazione di u driver hè apparsa. In cusì avete bisognu di determinà a lingua di u testu. In l'esempiu, u russo hè selezionatu.
  4. Specifichi u tippu preferitu di installazione è a cartella in cui u software hè installatu. Sì ùn ci hè micca bisognu di selezziunate e cume per l'installazione, setate u switch à "Veloce" è cliccate "Prossimu". Per esempiu, se ùn vulete installà AMD Catalyst Control Center, allora sceglite u tipu d'installazione "Custom" è cliccate "Prossimu".

    È ancu pussibule di disattivà a visualizazione di i banners publicitarie in u prugrammu di installatore eliminendu a marcata da l'elemento corrispondente.

  5. L'analisi di u sistema cumincerà, avete bisognu di aspettà per u so cumplimentu.
  6. Selezziunate i componenti software chì volete installà cù u driver. "Driver di mostra AMD" deve esse lasciata marcata, ma "Centro di cuntrollu AMD Catalyst"pò esse eliminatu, ancu s'ellu ùn hè micca desideratu. Stu prugramma hè u responsabile di definisce i parametri di l'adattatore video. Una volta selezionatu i cumponenti da installà, cliccate "Prossimu".
  7. Una finestra si vede cù un contrattu di licenza chì avete bisognu à accettà per cuntinuà à l'installazione. Per fà quessa, cliccate "Accetta".
  8. L'installazione di u software parte. In u prucessu, certi utenti pò riceve una finestra "Sicurezza di Windows", hè necessariu premere u pulsante "Install"da permessu di stallà tutti i componenti eletti.
  9. Appena u prugramma hè installatu, una finestra di notificazioni apparirà nantu à u schermu. Bisognu à premere u pulsante "Fatti".

Benchè u sistema ùn hà bisognu di ciò, hè raccomandatu di ripartite per chì tutti i cumpi installati funzioni senza errori. In certi casi, puderebbenu prublemi durante l'installazione. Dopu u prugramma hà da staccà tutti in u log, chì pò esse aperto cun pressu di un bottinu. "Vede u log".

Metudu 2: software AMD

Oltre à esse capaci di sceglie tù el driver, pudete scaricà una applicazione nantu à u situ web di u fabbricante, chì determinerà automaticamente u mudellu di a carta di videò è installà u driver pertinente. Chistu si chjama u centru di cuntrollu di Catalyst AMD. In u so arsenale, ci sò strumenti per interagisce cù e proprietà di l'hardware di u dispositivo, è per l'aghjurnamentu.

Leggi ancu: Cumu installà un driver di scheda video in u prugramma AMD Catalyst Control Center

Metru 3: Applicazioni di terze parti

Ci hè un tippu speciale di software chì u so scopu principale hè di stallà i driver. Di conseguenza, esse pò esse adupratu per installà un software per ATI Radeon HD 3600 Series. Pudete truvà un elencu di tali soluzioni di software da u articulu currente in u nostru situ web.

Leggi ancu: software d'installazione di driver

Tutti i prugrammi listati in a lista funzionanu nantu à u listessu principiu - dopu u lancia, scansionanu u PC per a presenza di piloti mancanti o obsoleti, offrennu di stallà o aghjurnà li in seguitu. Per fà quessa, duverete cliccare nantu à u bottinu pertinente. Nantu à u nostru situ, pudete leghje l'istruzzioni per aduprà u prugramma DriverPack Solution.

Più: Cumu installà u driver in Soluzione DriverPack

Metudu 4: Ricercà per ID di a scheda video

In Internet ci sò i servizii in ligna chì furniscenu a capacità di truvà u driver cchestu per ID. Cusì, senza prublemi particulari, pudete truvà è installà un software per a scheda video in questione. U so ID hè cumpratu:

PCI VEN_1002 & DEV_9598

Ora, cunnuscendu u numeru di l'attrezzatura, pudete aprite a pagina di u serviziu in linea DevID o DriverPack è fate una query di ricerca cù u valore sopra riportatu. Di più nantu à questu hè descrittu in l'articolo corrispondente nantu à u nostru situ web.

Leggi più: Cercemu un driver à u so ID

Da dì ancu di dì chì u metudu presentatu implica spargi u installatore di u prugramma. Hè cusì, in un futu prughjettu si pò mettere nantu à i media esterni (Flash-drive o DVD / CD-ROM) è aduprala in momenti chì ùn ci sò micca cunnessione à Internet.

Metudu 5: Strumenti di sistema operativu standard

In u sistema operativu Windows ci hè una sezione "Manager di dispositivi", cù cui pudete ancu aggiornà u software ATI Radeon HD 3600 Series scheda grafica. Di e funzioni di stu metudu sò:

  • u driver hè scaricatu è installatu automaticamente;
  • L'accessu a rete hè necessariu per finalizà l'operazione d'aggiornamentu;
  • Ci hè una pussibilità chì ùn anu in u casu d'installazione di software addizionale, per esempio AMD Catalyst Control Center.

A usà "Manager di dispositivi" installà u driver hè assai sèmplice: bisogna entrà in questu, selezziunate una scheda video da tutti i componenti di u computer è selezziunate a scelta in u menù contestuale "Aggiorna Driver". Dopu à quessa, cumincerà a so ricerca in a rete. Per sapè di più nantu à stu perghjunu in u articulu cumportante nantu à u situ.

Per sapè di più: i Modi di mette à jour i piloti chì utilizanu Task Manager

Conclusione

Tutti i metodi sopra citati di l'aggiornamentu di u software di a scheda video sò adatti à ogni utilizatore, è hè a tente di decideru quale usale. Per esempiu, se ùn vulete usà prugrammi di terze parti, pudete scaricà u driver in diretta specificendu u mudellu di a carta di videò nant'à u situ di AMD o da scaricà un prugramma speciale da sta impresa chì esegue l'aghjurnamentu automaticu. In qualunque tempu, pudete scaricà ancu un installatore di driver in a quarta metà chì implica a ricerca di questu per ID hardware.