Debut Video Capture 4.00

Se in Microsoft Word avete creatu una tavula grande chì occupa più di una pagina, per facilità di travaglià cun di questu, pudete dà bisognu di visualizzare un intestu in ogni pagina di u documentu. Per fà quessa, vi fate bisognu di configurà u trasferimentu automatu di u titulu (u listinu tittu) in e pagine successive.

Lezione: Cumu fà continuazione di a tavula in a Parola

Dunque, in u nostru documentu ci hè una grande tavula chì occupa gia a o occuparà solu più di una pagina. U nostru travagliu cun voi hè di fà stà sta tavula per chì a so intestazione sia automaticamente apparsa in a rima superiore di a tavula pù quessa. Puderete leghje su cume creà una tavula in u nostru articulu.

Lezione: Cumu fà una tavula in Word

Nota: Per trasferisce un intestu di tavula chì consiste in duie o più righe, hè necessariu selezzià a prima fila.

Trasferimentu automaticu di capu

1. Mette u cursore in a prima fila di l'intestazione (prima cellula) è selezziunate sta riga o righe di u liggulu di cui l'intestazione consiste.

2. Fate clic nantu a scheda "Layout"chì hè in a sezione principale "U travagliu cù e tabelle".

3. In a sezione di l'utili "Dati" selezziunu u parametru "Ripite e linee di cuntenutu".

Fatti! Cù l'addizioni di righe in u tavulu, chì li trasmettanu à a pagina successiva, un primu intestu sarà automaticamente aghjustatu prima, seguitu da e nuove righe.

Lezione: Addendu una riga à una tavula in Word

Trasferimentu automatica di ùn a prima rima di l'intestazione di a tavula

In certi casi, l'intestazione di a tavula pò esse cusì parechje righe, ma u trasferimentu automaticu hè necessariu solu per unu di elli. Questu, per esempiu, pò esse una riga cù numeri di colonne, situati sottu a riga o righe cù i dati principali.

Lezione: Cumu fà numerazione automatica di righe in una tavula in Word

In questu casu, primu bisognu di separà a tavula, ponendu a linea chì avemu bisognu di l'intestazione, chì sarà trasferita à tutte e pagine successive di u documentu. Solu dopu à chì per questa linea (giai già caps) hè pussibile attivà u parametru "Ripite e linee di cuntenutu".

1. Mette u cursore in a ultima fila di a tavula situata in a prima pagina di u documentu.

2. In a tabulazione "Layout" ("U travagliu cù e tabelle") è in un gruppu "Unione" selezziunu u parametru "Split Table".

Lezione: Cumu spartisce una tavula in a Parola

3. Copia quella riga da u "big", l'intestazione principale di a tabella, chì agisca cum'è un header in tutte e pagine successive (in u nostru esempio, hè una riga cun nomi di colonne).

    Tip: Per selezziunà una linea, aduprate u mouse, cunducendu da u principiu à a fine di a linea, per copià - e chiavi "CTRL + C".

4. Appiccate a fila copia in a prima fila di a tavula in a pagina successiva.

    Tip: Usate i tasti per inserisce "CTRL + V".

5. Selezziunu u novu cap capu.

6. In la tabulazione "Layout" preme u pulsante "Ripite e linee di cuntenutu"situatu in un gruppu "Dati".

Fatti! Ora, l'intestazione principale di a tavula, chì consiste di parechje righe, sarà visualizata solu in a prima pagina, è a linea che aghjuntive sarà trasferita automaticamente à tutte e pagine successive di u documentu, da a seconda.

Togliete l'intestazione nantu à ogni pagina

Se avete bisognu di rimuovere l'intestazione automatica di a tavula nantu à tutte e pagine di u documentu tranne chì u primu, fate u seguitu:

1. Selezziunate tutte e righe di l'intestazione di a tavula in a prima pagina di u documentu è andate in la tabulazione "Layout".

2. Fate un clic nantu à u pulsante "Ripite e linee di cuntenutu" (gruppo "Dati").

3. Dopu à quessa, l'intestazione hè visualizata solu in a prima pagina di u documentu.

Lezione: Cume convertite una tavula in testu in Word

Questu pò esse finitu; da questu articulu avete amparatu à fà un intestu di tavula in ogni pagina di u documentu di Word.