Cumu aghjunghje à i vostri amichi VKontakte


RPC permette à u sistema operativu di effettuà diverse azzioni nantu à i computer à distanza o dispositivi periferichi. Se u travagliu di RPC hè diminuitu, allora u sistema pò perde a capacità di aduprà e funzioni in cui sta tecnulugia hè applicata. Dopu, parlemu di e cause più cumuni è di soluzioni à i prublemi.

Errore servore RPC

Questu errore pò apparire in diverse situazioni - da l'installazione di driver per una scheda video è dispositivi periferichi per accede à l'uttrii di amministrazione, in particulare a gestione di u discu, è ancu quandu basta cunnessione à un account.

Reason 1: Services

Una di e ragioni di l'errore RPC hè di fermà i servizii incaricati di u distanza. Questu accade cum'è l'azione di l'utente, durante l'installazione di certi prugrammi, o per e azzioni "hooligan" di virus.

  1. L'accessu à a lista di servizii hè da "Pannello di cuntrollu"dove avete bisognu di truvà una categoria "Amministrazione".

  2. Dopu, andate à a sezione "Servizi".

  3. A prima cosa truvamu un serviziu cù u nomu "Esecuzione di processi di server DCOM". In a colonna "Condition" U statutu deve esse visualizatu "Works"è in "Startup Type" - "Auto". Tali parametri permettenu di cuminciare automaticamente u serviziu quandu u SO aviatura.

  4. Se vedi altri valori ("Disabled" o "Manuale"), allora fate u seguitu:
    • Cliccate PKM in un serviziu dedicatu è selezziunate "Pruprietà".

    • Modificare u tippu startup à "Auto" è cliccate "Applicà".

    • Ese stesse operazioni devenu esse ripetute cù i servizii. "Chjamà a procedura di partenza" è "Stampa di spooler". Dopu avè verificatu è configuratu, deve riavvià u sistema.

Se l'errore ùn hà micca sparitu, andate dopu à a seconda tappa di a configurazione di i servizii, sta volta aduprendu "Linea di cumannu". Bisognu à cambià u tipu di partenza per "DCOMLaunch", "SPOOFER" è "RpcSS"da attribuendu un valore "auto".

  1. Lancia "Linea di cumannu" realizatu in u menù "Start" da cartella "Standard".

  2. Prima ci verificà se u serviziu hè in esecuzione.

    net start dcomlaunch

    Stu cumandamentu mette in furia u serviziu s'ellu hè statu fermatu.

  3. Per fà u operazione chì seguita, avemu bisognu di u nome complete di u computer. Pudete vene ghjustu cliccendu PKM da l'icona "U me computer" in u desktop, selezzione "Pruprietà"

    è andà à la tabulazione cu u nome adeguatu.

  4. Per cambià u tipu di inizio di serviziu, inserisci u comando:

    sc thumpics-e8e55a9 config dcomlaunch start = auto

    Ùn vi scurdate chì avete u vostru nome di computer, chì hè ", t

  5. Dopu avè eseguitu queste azioni cù tutti i servizii elencati sopra, ripartemu u computer. Se l'errore continua à fà, bisogna verificate e fighjette. spoolsv.exe è spoolss.dll in u cartulare di sistema "system32" direttori "Windows".

In u casu di a so assenza, a soluzione più corretta hè di ripristinà u sistema, chì sarà discusu un pocu dopu.

Reason 2: Damage or absence of system files

A corruzzione di i sistemi di file pò e deve fà vene à vari tipi di errori, cum'è quellu chì si parla in st'articulu. L'assenza di certi schedari di sistema indica un malfunzionamentu seriu di l'OS. U lugiziale antivirus pò ancu eliminà alcuni file per pussibilità di dannosità. Questu accade à spessu quandu si utilizza Windows XP pirata si costruisce o l'azzioni di virus chì anu rimpiazzatu i documenti nativi cù a soia.

S'ellu accade, allora, prubabile, nè altra azzione chè u recuperu di sistema contribuirà à sbarazzà di l'errore. Hè veramente, se un antivirus hà travagliatu quì, pudete pruvà à sfrutterà i schedari da a quarantena è proibite ulteriore scansione di i, ma vale a pena di ricordà chì questi pudianu esse componenti maligno.

Per di più: Addendu un prugramma à l'esclusione di antivirus

Ci sò parechje opzioni per ripristinà u sistema operativu; a reinstallazione cù i paràmetri di l'utente e i documenti da fà per noi.

Per saperne di più: Modi per ripristinà Windows XP

Reason 3: Viruses

In casu chì ùn anu megliu altri metudi per eliminà l'errore di u servitore RPC, hè prubabile chì avete un organismu pestificiu in u vostru sistema è hè necessariu scansà è trattà una di e utilità anti-virus.

Per sapè di più: Scansiona u vostru computer per virus senza installà antivirus

Conclusione

L'errore di u servore RPC hè un prublema di sistema operativu seriu, spesso risoltu solu cù una reinstallazione piena. U recuperu ùn hà da aiutà, perchè ùn affetta micca i cartulari d'usu, è chì certi virusi sò "registrati" quì. Sì ùn ci hè micca scuppatu alcun malware, ma l'antivirus cuntene di sguassà i file di sistema, allora hè ora di pensà à a fiducia è a sicurezza, è installà un Windows cun licenza.