Cumu scurdà cache in u navigatore Mozilla Firefox


Mozilla Firefox hè un grande, navigatore stabile chì raramente falla. Tuttavia, se ùn ne scebbini micca duveramente a cache, Firefox pò travaglia assai più lente.

Cancellà a cache in Mozilla Firefox

A cache hè l'infurmazioni salvate da u navigatore nantu à tutte e l'imagini scaricate nantu à i siti chì sò mai avutu aperti in u navigatore. Se rientra in una pagina, si carica più veloce, perchè per lei, a cache hè già stata salvata nantu à u computer.

L'utenti pò cancellà a cache in una varietà di modi. In un casu, avianu bisognu di aduprà e impostazioni di u navigatore; in l'altru, mancu manceranu micca di aprirle. L'ultima opzione hè pertinente si u navigatore web ùn funziona nè correttu o rallenta.

Metudu 1: Impostazioni di Navigatore

Per scurdà a cache in Mozilla, vi tuccherà di fà i seguenti passi semplici:

  1. Appughjà u pulsante di menu è selezziunà "Impostazioni".
  2. Passa à la tabulazione cu l'icona di serratura ("Privacy and Protection") è truvate a sezione Cache Web Content. Cliccate u pulsante "Cancella avà".
  3. Questu purifica e mostra a nova dimensione di cache.

Dopu, pudete fermà e configurazione è cuntene l'usu di u navigatore senza riavvi.

Metudu 2: Utilità di terze parti

Un browser chiusu pò esse pulitu cun una varietà di utilità destinate à pulisce u vostru PC. Considereremu stu prucessu nantu à l'esempiu di u CCleaner più famoso. Prima di iniziare l'azione, chiudite u navigatore.

  1. Open CCleaner and, being in the section "Pulizia"cambia à tab "Applicazioni".
  2. Firefox hè u primu in a lista - rimuovi i caselli in più, lascendu solu l'elemento attivu "Cache Internet"è cliccate nantu à u pulsante "Pulizia".
  3. Aferite l'azione selezionata cù u bottinu "OK".

Ora pudete aprite u navigatore è cumincià ad aduprà u.

Fatto, pudete cancellà a cache di Firefox. Ùn vi scurdate di fà sta procedura à u minimu una volta ogni sei mesi, per mantenendu sempre a migliore prestazione di u navigatore.