Incolla a faccia in mudellu PNG


L'unità interna di i telefunini moderni hà cresciutu significativamente in u volume, ma l'opzione di l'espansione di a memoria cù e carte microSD hè sempre richiesta. Ci sò parechje schede di memoria nantu à u mercatu, è sceglie a scelta curretta hè più difficiule di quellu chì pare à u prima vista. Vedemu chì sò più adatte per un smartphone.

Cume sceglie una micro SD per telefonu

Per sceglie a carta di memoria curretta, avete da fighjà e seguenti caratteristiche:

  • Manufacturer;
  • Volume;
  • Standard;
  • A classe.

In più, e tecnulugia chì u vostru smartphone suppone dinò: micca tutti i dispositivi puderanu riconoscere è aduprà l'uso di micro SD di 64 GB è superiore. Considerà queste caratteristiche in più dettu.

Vede ancu: Ciò da fà se u smartphone ùn vede a carta SD

Produttori di schede di memoria

A regula "costosa ùn significa micca sempre a qualità" hè valida per e carte di memoria. Tuttavia, cum'è mostra di pratica, l'acquisto di una carta SD da una marca benesciata riduce a probabilità di scappà cù un matrimoniu o tutti i generi di prublemi di compatibilità. I principali protagonisti in stu mercatu sò Samsung, SanDisk, Kingston è Transcend. Un breve sintesi di e so caratteristiche.

Samsung
A corporazione coreana produce vari tipi d'elettronica di cunsumatori, inclusi e carte di memoria. Pò esse chjamatu principiante in stu mercatu (hà fattu carta di SD da u 2014), ma malgradu ciò, i prudutti sò cuncepti per a so fiabilità è a qualità.

I microSD di Samsung sò dispunibuli in serie Standard, Evo è Pro (Nelle ultime dui sò opzioni migliorate cun un indice "+"), per a praticità di l'utenti contr'à u culori diversi. Ineseasse, opzioni sò dispunibuli per diverse classi, capacità è standard. E caratteristiche sò esse trovate nantu à u situ ufficiale.

Andate à u situ ufficiale di Samsung

Ci era ancu qualchi difetti, è u principale hè u prezzu. E carte di memoria fatte da Samsung sò 1,5, o ancu 2 volte più costose cà a concorrenti. In più, qualchì volta e carte di l'impresa coreana ùn sò micca ricunnisciuti da alcuni smartphone.

SanDisk
Questa impresa hà fundatu i standard SD è microSD, dunque tutti l'ultimi sviluppi in questu spaziu - a paternità di i so impiegati. SanDisk oghje hè u capimachja in termini di pruduzzioni è di scelte accessibili di carte.

A gamma di SanDisk è veramente vasta - da a capacità di cartula di memoria già cununzione di 32 GB per e carte apparentemente incredibili di 400 GB. Naturalmente, ci sò specifiche differenti per e necessità diverse.

Web site ufficiale di SanDisk

Com'è u casu di Samsung, e carte di SanDisk pò sembà troppu costose per un utilizatore media. Tuttavia, stu fabbricante si hè stabilitu per ellu chì hè u più cunfidenziale di tutti.

Kingston
Questa impresa Americana (nome piena Kingston Technology) hè a seconda di u mondu in a pruduzzioni di unità USB, è a terza - in e carte di memoria. I prudutti di Kingston sò solitamente vistu cum'è una alternativa più accessibile à e soluzioni SanDisk, è in certi casi anu ancu superà l'ultimu.

A gamma di schede di memoria Kingston hè costantemente à ghjornu, offrendu nuovi standard è volumi.

Prufettu fabbricante Kingston

Tecnicamente, Kingston hè in una situazione accattivante, dunque questu pò esse attribuitu à i mancanze di e carte di sta cumpagnia.

Transcend
U gigante taiwanese fabbrica assai soluzioni di storage di dati digitali è hè unu di i primi pruduttori asiatici à ammaistrà u mercatu di e carte di memoria. Inoltre, in a CIS, microSD di stu fabbricante hè assai populu per a so politica di preziosi leali.

E curiosità, Transcend furnisce una garanzia per a vita nantu à i so prudutti (cun ​​riserve, naturalmente). A scelta di stu pruduttu hè assai, assai ricca.

Transcend u situ ufficiale

Hè, u svantaggiu principale di e carte di memoria da stu fabbricante hè bassi affidabilità paragunatu à e marche citate sopra.

Nota ancu chì ci sò molte altre cumpagnie chì vendenu micro SD, tuttavia quandu si sceglie i so prudutti, avete da allatà: ci hè u risicu di scappa un produttu di qualità dubbia, chì ùn funziona micca per una settimana.

Capacità di carta di memoria

I volumi più cumuni di e schede di memoria di oggi sò 16, 32 è 64 GB. Benintesa, e carte di capacità di più piccola sò ancu presenti, cume sò incredibili à u prima vista microSD per 1 TB, parechji, i primi anu da fà perdenu a so pertinenza, è i secondi sò troppu cari è compatibili solu cù certi dispositivi.

  • A carta di 16 GB hè adatta per l'utenti chì sò fatti una grande memoria interna, è micca necessariu microSD solu cume un supplemento per i file importanti.
  • A carta di memoria di 32 GB hè abbastanza per tutte e necessità: si pò adattà à i dui film, una biblioteca di musica in qualità perdente è a fotografia, è cache da ghjochi o applicazioni spostate.
  • MicroSD cù una capacità di 64 GB o superiore è di sceglie i fan per ascoltà musica in formati senza perdita o registra un video widescreen.

Fate attenzione! L'azionamenti di alta capacità anu ancu bisognu di supportu da u vostru smartphone, allora assicuratevi di rinvitarà e specifiche di e dispositivi prima di cumprà!

Card di memoria standard

A maiò parte di e schede di memoria moderni funziunano secondu e standard SDHC è SDXC, chì significheghja SD High Capacity è SD Capacity Extended, rispettivamente. In u primu standard, a quantità massima di carte hè di 32 GB, in u secondu - 2 TB. Scopri ciò chì standard microSD hè assai semplice - hè marcatu per u so casu.

U standard SDHC hè statu è rimane u dominante per a maggior parte di i telefoni intelligenti. SDXC hè ora supportatu da dispositivi emblematici assai cari, ancu se ci hè una tendenza à chì questu tecnulugia sia apparsa nantu à i dispositivi di u mezu à u rigru di prezzo inferiore.

Comu avemu dighjà menzionatu, 32 GB di carte sò ottimali per l'usu moderna, chì currisponde à u limite superiore di SDHC. In casu chì vulete acquistà una unità di capacità superiore, assicuratevi chì u vostru dispositivo hè compatibile cù SDXC.

Classe di carta di memoria

Da a classe di a carta di memoria dipende da a velocità di dispunibilità di lettura è di scrittura di dati. Come u standard, a classe di carta SD hè indicata nantu à u casu.

L'attuale oghje trà esse:

  • Classe 4 (4 Mb / s);
  • Classe 6 (6 Mb / s);
  • Classe 10 (10 Mb / s);
  • Classe 16 (16 MB / s).

L'ultime classi, UHS 1 è 3, si distinguenu, ma finu à esse solu i telefunini unici li supportanu, è ùn invichemu micca nantu à elli in dettu.

In pratica, stu parametru significa a adeguatezza di a scheda di memoria per a registrazione di dati rapida - per esempiu, quandu si scatta video in risoluzione FullHD o in più. A classe di a carta di memoria hè ancu impurtante per quelli chì vogliono espansa a RAM di u so smartphone - Classe 10 hè preferita cun u scopu.

Conclusioni

U riassuntu di quì, si pò trà a conclusione seguente. A scelta migliore per aduprà ogni ghjornu oghje hè un microSD di 16 o 32 GB di standard SDHC Class 10, preferibilmente da un grandi produttore cù una bona reputazione. In casu di travagliu specifichi, selezzi lite di dimensione adatta o velocità di trasmissione di dati.