Quandu elaboranu disegni di vari oggetti, l'ingineu incù spessu chì di parechji elementi di u disegnu si ripetenu cù e variazioni chì pò cambià in futuro. Questi elementi ponu esse cumpressi in blocchi, è a mudificazione hà da influenzà tutti l'oggetti in esse.
Avviemu a studiu di blocchi dinamichi in più dettu.
Usendu Blocchi Dinamichi in AutoCAD
I blocchi dinamichi si riferiscono à oggetti parametrichi. L'utente pò programmà u so comportamentu operendu e dipendenze trà e righe, bloccendu e dimensioni è mettevule e possibilità di trasformazione.
Creamo un blocu è cunsiderà e so proprietà dinamiche in più dettu.
Cumu creà un blocu in Avtokad
1. Tratta i prughjetti chì rializanu u blocu. Selezziuneli è nantu à la scheda "Duca" in a sezione "Sferica" selezziunate "Crea".
2. Impostate un nome per u blocu è selezziunate a casella “Specify on the screen” in u campu “Base point”. Cliccate "OK". Dopu cliccate in u locu di u blocu chì sarà u so puntu di basa. U blocu hè pronta. Mettila in u campu di travagliu cliccendu "Inserisci" in a sezione "Blocca" è selezziunu u blocu desideratu in a lista.
3. Selezziunate "Edit" in a "Home" tab in a "Block" sezione. Selezziunate u blocu dighjà da a lista è cliccate "OK". A finestra di edizione di blocchi aprirà.
Vedi ancu: Viewport in AutoCAD
Parametri di blocchi dinamichi
Quandu edite un blocu, a paleta di variazioni di blocchi deve esse aperta. Pò esse attivatu in a "Gestisci" tab. Questa palette contiene tutte l'azzioni necessarie chì ponu esse applicate à l'elementi di i blocchi.
Imagine chì vulemu chì u nostru blocu sia stralzatu in a lunghezza. Per fà quessa, deve avè parametri speciali di u stretching è anu avè una maniglia, chì pudemu tirà.
1. In a palette di variazioni, aprite a scheda Parametri è sceglite Linear. Specifichi i punti estremi di u latu da esse allungatu.
2. Sceglite a scheda "Operazioni" in a palette è cliccate "Stretch". Cliccate nantu à u parametru lineare messu in u passu precedente.
3. Allora specifichi u puntu à cui verrà attaccatu u parametru. In stu locu ci sarà una maniglia per u cuntrollu di u stretching.
4. Piazzate u cornellu, nantu à u rughjone chì hà da influenzà u stretching. Dopu à quì, selezziunate l'oggetti di blocchi chì si allungeranu.
5. Chiudite a finestra di edizione di blocchi.
In u nostru campu di travagliu, un blocu cù una maniglia appena apparutu hè mostra. Tirà nant'à. Tutti l'elementi di blocchi selettuti in l'editor allungeranu ancu.
Vede ancu: Cumu creà una cornice in AutoCAD
Dependenze in blocchi dinamichi
In stu esempiu, cunsideremu un attrezzi di muvimentazione di blocchi più avanzatu - dipendenze. Quessi sò i parametri chì furnizanu e pruprietà set di l'oggetto quandu cambia. E dipendenze sò applicate in blocchi dinamichi. Considerà un esempiu di dipendenza da l'esempiu di segmenti paralleli.
1. Aprite l'editoru di blocchi è in u pannellu di e variazioni selezziunate a scheda "Dipendenze".
2. Fate un clic nantu à u pulsante "Parallelism". Selezziunu dui segmenti chì devianu mantene una posizione parallela relativu à a l'altru.
3. Selezziunu unu di l'oggetti è u girate. Vedite chì u secondu oghjettu rotà dinò, mantenendu a posizione parallela di i segmenti selezionati.
Altre lezioni: Cumu aduprà AutoCAD
Questu hè solu una piccula parte di l'operazioni chì blocchi dinamichi travaglia per Avtokad. Questu strumentu pò accelerà significativamente l'esecuzione di u disegnu, mentre aumenta a so accuratezza.