Buona sera In l'articulu di oghje parramu nantu à cume installà Windows 8 da una unità flash, ciò chì emerge è cume per risolverle. Se davanti à sta procedura ùn avete micca ancora salvatu i lìcci importanti da u vostru discu rigiu, vi pruponi di fà quellu.
È cusì, andemu ...
U cuntenutu
- 1. Cree un Windows drive / disk di avviatore Windows 8
- 2. Impostà Bios per avellu da un drive flash
- 3. Cumu installà Windows 8 da un drive flash: una guida passo-passo
1. Cree un Windows drive / disk di avviatore Windows 8
Per questu avemu bisognu di una utilità simpatica: Windows 7 USB / DVD tool di scarica. Malgradu u nomu, pò dumandà ancu e immagini da Win 8. Dopu installazione è lanciu, videte qualcosa cum'è u seguitu.
U primu passu hè di sceglie una immagine iso catturata da Windows 8.
U secondu passu hè di sceglie un locu per circà, sia nantu à una unità flash USB o un discu DVD.
Selezziunate u discu chì sarà registratu. In stu casu, un drive flash USB di avviatore sarà creatu. À propositu, u drive flash hà bisognu 4GB à u minimu!
U prugramma avverteghja chì tutti i dati da una unità flash USB durante a registrazione saranu cancellati.
Dopu avè accettatu e cliccatu OK - si crea a creazione di un drive flash aviabile. U prucessu dura circa 5-10 minuti.
Messaghju nantu à a fine di u prucessu. Altrimenti, l'installazione di Windows ùn hè micca raccomandata di iniziare!
Hè personalmente veramente piace, per a registrazione di dischi di boot, u prugramma UltraISO. Cumu si brusgi un discu in esse, era dighjà un articulu prima. A propiu cun amparà.
2. Impostà Bios per avellu da un drive flash
U più spessu, per difettu, l'iniziu da un drive flash in Bios hè disattivatu. Ma per includere ùn hè micca difficiule, ancu s'ellu spaventa u novitariu.
In generale, dopu à accende u PC, prima di tutto, u Bios hè carregatu, chì esegue una prova iniziale di l'apparecchiatura, poi u sistema operativo hè carregatu, è allora tutti l'altri prugrammi. Allora, s'è premete una chjave di Suppurtà parechje volte dopu avè accumatu u computer in sè (à volte F2, dipende da u mudellu PC), vi sarete tolti in l'impostazioni di Bios.
Un testu russu chì ùn vedite micca quì!
Ma tuttu hè intuitivu. Per abilità l'iniziu da un drive flash, avete bisognu di fà solu 2 cose:
1) Verificate se e porte USB sò abilitate.
Avete bisognu di truvà a scheda di configurazione USB, o qualcosa di assai simile à sta. In e varie versioni di biografia ci pò esse una lieve differenza in i nomi. Avete bisognu di assicurà chì in ogni locu hè Enabled!
2) Cambia l'ordine di a carica. Di solitu u primu hè di verificà a presenza di un CD / DVD aviabile, allora verificate u discu duru (HDD). Avete bisognu in questa coda, prima di scaricà da u HDD, aghjuntu una verifica per a presenza di un drive flash aviabile.
A screenshot mostra a sequenza di boot: prima USB, poi CD / DVD, dopu da u discu dur. Se ùn l'avete micca, cambiate affinchì a prima cosa sia iniziendu da USB (in casu d'installazione di l'OS da l'unità flash USB).
Iè, per effettu, dopu avè fattu tutte e impostazioni, avete bisognu di salvarle in Bios (u più spessu a chiave F10). Cercate l'articolo "Salvà è uscite".
3. Cumu installà Windows 8 da un drive flash: una guida passo-passo
L'installazione di questu sistema operativo ùn hè micca assai diversa da l'installazione di Win 7. L'unica, i più brillanti culori è, per mè mi pari, un prucessu più veloce. Forse dipende da e varie versioni di l'OS.
Dopu avè riavvicinatu u PC, se fassi tuttu correttamente, u scaricamentu deve cuminciare da u drive flash USB. Vedite u primu ottu salutu:
Prima di l'iniziu, dà u consentimentu. Nunda di u superu-originale ...
A seguitu, sceglite u tippu: aggiornate Windows 8 o fà una nova installazione. Se avete un discu novu o in bianco, o i dati nantu à u quale ùn hè micca necessariu - sceglite a seconda opzione, cum'è in a screenshot sottu.
Dopu avè un puntu abbastanza impurtante: partizioni di discu, formattazione, creazione è eliminazione. In generale, una partizione di u discu duru hè cum'è un discu duru separatu, almenu l'OS vene à sente per chì.
Se avete un HDD fisicu - hè consigliabile spartila in 2 parti: 1 partizione sottu Windows 8 (si consiglia di circa 50-60 GB), u restu deve esse datatu à a seconda partizione (discu D) - chì serà usata per i file di l'utente.
Forse ùn avete micca bisognu di creà partizioni C è D, ma sì u OS s'arrette, hè più difficiule recuperà i vostri dati ...
Dopu chì a struttura logica di u HDD hè stata configurata, a stallazione principia. Ora è megliu à ùn toccà nunda è stà tranquillamente aspettà chì l'invite à presentà u nome di u PC ...
U computer in questu tempu pò rializà parechje volte, vi salutu, visualisce u logo di Windows 8.
Dopu avè completatu u disimballu di tutti i file è l'installazione di u pacchjettu, u SO avverrà di configurà i programmi. Per cumincià, selezziunu un culore, date u nome di u PC, è pudete fà molte altre impostazioni.
Durante a fase di stallazione, hè megliu à sceglie i parametri standard. Dopu in u pannellu di cuntrollu si pò cambià tuttu à u desideratu.
Dopu sarete dumandatu di creà un login. Megliu ancu sceglite un account locale.
Dopu, inserisci tutte e linee chì sò visualizzate: u vostru nome, password, è un suggerimentu. Assai spessu, parechji ùn sanno micca chè chì intrattenu quandu u vostru prugrammu di Windows 8
Dunque quessi dati saranu aduprati per ogni boot di l'OS, ie. Questu hè i dati di l'administratore chì avè i diritti più vasti. In generali, allora, in u pannellu di cuntrollu, tuttu pò esse ripetutu, ma intornu à intrà è cliccate dopu.
Dopu, u SO finisce u prucessu di stallazione è in circa 2-3 minuti vi puderete ammirà u desktop.
Quì, cliccate pochi volte cù u mouse in diversi anguli di u monitor. Ùn cunniscu perchè hè statu custruitu ...
U protettore à vene prossimu di solitu dura circa 1-2 minuti. A stu mumentu, si propone di ùn premete micca chjude.
Congratulazioni! L'installazione di Windows 8 da un drive flash hè completa. À propiu sì, avà pudete pigliate e usate completamente per altri scopi.