Tonificendu una foto cù a carta di Gradient

U refrescamentu di u prucessore influisce nantu à e prestazioni è a stabilità di u computer. Ma hè sempre vene cù i carichi, perchè u sistema fallisce. L'efficacia di ancu i sistemi più chjuvuli di raffreddimentu ponu calà drammaticamente a causa di a culpa di l'utente - poca installazione di un ciameru, calere di vecchia grassa, cassa polverosa, ecc Per impedisce questu, hè necessariu per migliorà a qualità di u raffreddamentu.

Se u prucessore si surriscalda da l'accelerazione fatta in precedenza è / o carichi alti mentre u PC hè in carica, allora duverete o cambià u raffreddamentu à una qualità superiore o riduce a carica.

Lezione: Cumu riduce a temperatura di a CPU

Cunsiglii importanti

L'elementi principali chì producenu più calore sò u processore è a scheda video, à volte pò esse ancu l'alimentu, u chipset è u discu dur. In stu casu, solu i primi dui cumpunenti sò raffreddati. Scumidazione di u calore di i componenti rimanenti di u computer un pocu.

Se avete bisognu di una macchina di ghjocu, allora pensate, prima di u tuttu, à a dimensione di u casu - deve esse u più pussibule. Prima, più unità di sistema, più i componenti pudete installà in lu. Dopu, in un casu di grande parti ci hè più spaziu perchè l'aria dentro si scalda più lentamente è hà tempu per arricape. Facemu dinù una attenzione particulare à a ventilazione di u casu - ci vole esse fori di ventilazione in a forma chì l'aria calda ùn si ferma per un bellu pezzu (un'eccezione pò esse fatta s'ellu si intende installà u raffreddamentu di l'acqua).

Pruvate più spessu di monitorà gli indicatori di a temperatura di u processore è a scheda video. Se spessu a temperatura supera i valori permissibili di 60-70 gradi, in particulare in u modu inattività di u sistema (quandu i prugrammi pesanti ùn sò micca esecuzione), allora prende i passi attivi per riduce a temperatura.

Lezione: Cumu sapere a temperatura di u processore

Considerà diversi modi per migliorà a qualità di u raffreddamentu.

Metudu 1: Disposizione curretta

L'alloghju per i dispositivi produttivi deve esse sufficientemente dimensionale (di preferenza) è avè una bona ventilazione. Hè dinò bè appi bè chì sia fattu di metallo. In più, avete bisognu di cunsiderà a posizione di l'unità di sistema, perchè Certi oggetti ponu impedisce l'aria di entrà, cusì perturbatà a circolazione è aumentendu a temperatura ind'ì.

Aghjunghjate questi consigli à a posizione di l'unità di sistema:

  • Ùn installate micca vicinu à mobuli o altri componenti chì ponu impedisce l'intrusione di l'aria. Se u spaziu libbule hè fortamente limitatu da e dimensioni di u desktop (più spessu a unità di sistema hè piazzatu nantu à a tavula), poi preme u muru nantu à u quali ùn ci hè micca fori di ventilazione vicinu à a parete di a tavula, vincendu spaziu di più per a circolazione d'aria;
  • Ùn mettite micca u desktop nantu à un radiatore o batterie;
  • Hè desiderabile chì altre elettroniche (microonde, bollè elettricu, TV, router, cellulare) ùn anu da esse troppu vicinu à u cascu di u computer o esse vicinu per un pocu tempu;
  • Se l'upportunità permettenu, hè megliu à mette u specialista di sistema nantu à a tavula, è micca sottu;
  • Hè cunsigliatu di avè u vostru postu di lavoro vicinu à a finestra, chì pò esse aperta per a ventilazione.

Metudu 2: pulizia a polvere

E particule di polvere pussibanu digrà a circolazione di a aria, e prestazioni di ventu è di radiatori. Mantenenu dinò u calore assai bè, perchè hè necessariu pulizia regolarmente i "interiori" di u PC. A frequenza di e pulizie dipende da e caratteristiche individuali di ogni computer - a situazione, u numeru di pruiezioni (più quest'ultima, più bona hè a qualità di raffreddamentu, ma più veloce si accumula a polvere). Hè cunsigliatu di fà a pulizia almeno una volta l'annu.

Hè necessariu effettuà a pulizia cù l'aiutu di un spazzolu micca rigide, di stracci asciutti è di tovaglioli. In casi particulari, pudete aduprà un aspiratore, ma solu cù una putenza minima. Cunsiderà l'istruzzioni di fasi per pulizia di u cascu di u computer da a polvere:

  1. Scurdà u PC / laptop da l'alimentu. In i portatili, rimuovi a batteria. Rimuete a copertura svitandulu i bulloni o scivoli i fermu speciali.
  2. Inizialmente rimuova a polvere di e zone più inquinate. Spessu quessa hè u sistema di rinfrescamentu. Prima di tutti, pulizia accuratamente i tagli di ventu, cum'è A causa di a grande quantità di polvere ùn ponu micca u travagliu in piena capacità.
  3. Andà à u radiatore. U so design hè piaghie metalliche chì sò vicine una à l'altru, di perciò, per pulìghjallu cumpletamente, pudete dà bisognu di smuntà u frigorifero.
  4. Se u cooler avessi da smuntà, allora smarrà a polvere da e parti facilmente accessibili di a scheda madre.
  5. Pulite accuratamente u spaziu trà i piatti aduprendu spazzole non rigide, tamponi di cotone, se hè necessariu, un aspiratore. Installate u fresculu induve
  6. Ancu una volta, scorri tutti i componenti cù un panno asciutto, cagiunando a polvere rimanente.
  7. Assembli u computer ind'è u collega à a rete.

Metudu 3: metti un ventilatore in più

Cù l'aiutu di un ventilatore addizionale, chì hè attaccatu à u foru di ventilazione nantu à a parete di sinistra o di u postu di a cassa, hè pussibule di migliorà a circolazione d'aria in u casu.

Prima ci vole à sceglie un fan. A cosa principale hè di prestà attenzione à sì e caratteristiche di u casu è a scheda madre permettenu di stallà un dispositivu addizionale. Purtà preferenza in sta materia à ogni fabbricante ùn hè micca tuccata, perchè Questu hè un elementu di l'ordinatore abbastanza à bonu è durabile chì hè facile da rimpiazzà.

Se i carattere cumunali di u casu permettenu, allora pudete installà dui ventilatori in una volta - una à u spaziu è l'altru in a parte frontale. U primu elimina l'aria calda, a seconda succede u freddo.

Vede ancu: Cumu sceglie un cooler

Metudu 4: accelera a rotazione di i fan

Nantu à a maggior parte di i casi, e pale di ventellu giranu à una percentuale di solu 80% di u massimu pussibule. Alcuni sistemi di raffreddamentu "intelligenti" sò capaci di regulà in modo indipendente a velocità di rotazione di i ventilatori - se a temperatura hè à un livellu accettabile, poi riduce u, se ùn, aumenta. Sta funzione ùn funziona micca sempre correttamente (è in mudelli à bon marché ùn hè micca solu), perciò l'utente hà da fà in overclock manualmente u ventilatore.

Ùn aghju paura di overclocku u ventilatore troppu, perchè altrimenti, si rischia di aumentà leggermente u consumu di energia di u computer / laptop è u livellu di rumu. Per adeguà a velocità di rotazione di e pale, aduprà a soluzione software - SpeedFan. U lugiziale hè cumpletamente libaru, tradtu in u russo è hà una interfaccia chiara.

Lezione: Cumu aduprà SpeedFan

Metudu 5: sustituite a pasta termica

A sostituzione di a pasta termica ùn necessita di spese serii per soldi è tempu, ma quì ci vole à mostra una certa precisione. Avete ancu bisognu di cunsiderà una caratteristica cù un periodu di garanzia. Se u dispositiu hè ancu sottu garanzia, allora hè megliu per contattà u serviziu cun una richiesta di cambià a pasta termica, quessa deve esse fatta per liberu. Se provate à cambià a pasta, u computer hè rimucinatu da a garanzia.

Quandu cambiate di sè, avete bisognu di cunsiderà attentamente a scelta di a pasta termica. Dà preferenza à tubi più costosi è di qualità alta (idealmente quelli chì vene cun un spazzolu speciale per l'applicazione). Hè desiderabile chì a cumpusizione cuntene cumponitori d'argentu è quarzu.

Lezione: Cumu scambià a grassa termica nantu à u processore

Metru 6: Installà un novu frigoriferi

Se u cooler ùn affranchi cun a so missione, tandu vale a so rimpiazzamentu cù un analogu megliu è più adatto. E listessu vale per i sistemi di raffreddamentu obsoleti, chì a causa di un lungu periodu di operazione ùn ponu micca funziunà bè. Hè cunsigliatu, se e dimensioni di u casu permettenu, di sceglie un cooler cun tubuli speciali di rame di u sàvanu.

Lezione: cume sceglie un cooler per u processore

Aduprate e istruzioni passo-passo per sostituite u vechju cooler cù un novu:

  1. Spegnerete u computer è rimuete u coperu, chì blocca l'accessu à i cumpina interni.
  2. Rimuete u vechju più freddo. Certi mudelli necessitanu di smuntà in parti. Per esempiu, un ventilatore separatu, un radiatore separatu.
  3. Rimuete u vechju più freddo. Se tutti i fermori sò rimossi, allora deve allonà senza molta resistenza.
  4. Invece di u vechju sistema di raffreddamentu, metti una nova.
  5. Fighjate è sicure cù bulloni o fermagli speciali. Cunnessu à a putenza da a scheda madre cù un cavallu spiciali (s'ellu ci hè).
  6. Assembe u computer induve.

Vede ancu: Cumu rimuovere u vechju cooler

Metudu 7: unità di raffreddamentu d'acqua

Sta metudu ùn hè micca adatta per tutte e macchine, perchè hà parechji requisiti per a taglia è l'altre caratteristiche di u casu è a scheda madre. In più, hà bisognu di stallà solu se u vostru computer hà i componenti TOP chì scaldanu assai è ùn volete micca installà un sistema di raffreddamentu tradiziunale, da quì producerà troppu rumuri.

Per installà u sistema di raffreddamentu di l'acqua, avete bisognu di e parti seguenti:

  • Blocchi d'acqua. Queste sò picculi blocchi di rame, induve sò necessarie, in modalità automatica, si cundella u liquide di refrigerazione. Quandu sceglite, fighjate a qualità di u lucidamentu è u materiale da u quali sò fatti (si raccomanda di piglià cupru, cù una lucentezza liscia). I blocchi d'acqua sò divisi in mudelli per u processore è a scheda video;
  • Radiator speciale. In più, i ventilatori ponu esse installati nantu à sti per migliorà l'efficienza;
  • Pompa Hè necessariu in tempu per distillà u liquidu caldu torna in u tank, è in u so locu servite fredda. Pruduce u rumu, ma à volte micca menu di parechji fans;
  • Reservoir. Hà un volume differente, l'illuminazione (dipindendu u mudellu) è fori per u drenu è u riempimentu;
  • Tubi di connessione di fluidi;
  • Fan (opzionale).

L'istruzzioni d'installazione sò cumprate:

  1. Hè cunsigliatu à cumprà è installà una piastra di montaggio speciale nant'à a scheda madre, chì serve di serratura in più.
  2. Cunnessi i tubetti di u blocu d'acqua di u processore prima di muntallu à a scheda madre. Questu hè necessariu per ùn sottumettete u bordu à u stress inutile.
  3. Aduprendu i viti o i clip (dipindendu u mudellu), installate u blocu d'acqua per u processore. Attenti, perchè Pudete dannà facilamente a scheda madre.
  4. Installate u radiatore. In u casu di u raffreddamentu di l'acqua, hè prubettu sempre piazzatu sottu u coperinu superiore di l'unità di sistema, da quì troppu massiccia.
  5. Cunnessi i tubu per u radiatore. Se hè necessariu, pudete ancu aghjunghje i fan.
  6. Ora installate u cisterciu di u liquori di refrigerazione stessu Sicondu u mudellu di u casu è u seru, l'installazione hè fatta sia fora di l'unità di u sistema, sia internu. A fissazione, in a maiò parte di i casi, hè effettuata cù l'aiutu di viti.
  7. Installate a pompa. Muntatu à fianco à i dischi rigidi, a cunnessione à a scheda madre hè effettuata cù un connettore 2 o 4 pin. A pompa ùn hè micca troppu larga, perchè pò esse liberamente attaccata à i fermu o à u rubhju doppia faccia.
  8. Nutre i manichiula à a pompa è u reservimentu.
  9. Versate qualchì liquidu in u tank di prova è cumincià a pompa.
  10. Durante 10 minuti, monitorizà u funziunamentu di u sistema, sì qualchi cumpi non anu abbastanza liquidu, allora versu più in u tank.

Vede ancu: Cumu risolvi u prublemu di surriscaldamentu di CPU

Aduprendu questi metodi è consigli, si pò fà u raffreddamentu di alta qualità di u processore. Tuttavia, l'usu di certi di elli ùn hè micca raccomandatu per l'utenti senza pratiche di PC. In stu casu, vi propemu di uttene i servizii di servizii specializati.