Convertite VOB in AVI


U format VOB hè adupratu in video chì sò codificati per esse messi in lettore DVD. I schedari cù stu furmatu ponu ancu aprire da i lettori multimedia à un PC, ma luntanu da tuttu. Cosa si deve fà se volete vede u vostru filmu preferitu, per esempiu, nantu à un smartphone? Per praticità, un film o un film in format VOB pò esse convertitu in un AVI assai più cumuna.

Convertite VOB in AVI

Per uttene AVI da una voce cù l'estensione VOB, avete bisognu di aduprà applicazioni speciali - cunvertitori di software. Rivedremu quelli più popolari.

Vede ancu: Conversione di WMV in AVI

Metudu 1: Video Converter di Freemake

Freemake Video Converter è un popularu è abbastanza facile da usà. Distribuita da mudellu shareware.

  1. Aprite u prugramma, dopu aduprà u menu "File"in chì articulu di selezzione "Add video ...".
  2. In u apertura "Esploratore" Passà à u cartulare duve si trova u clip, pronto per a cunversione. Selezziunu e apriselu cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  3. Quandu u schedariu video hè carregatu in u prugramma, selezziunu cù un clicse di mouse, allora trova u bottinu sottu "in avi" è cliccate nant'à.
  4. A finestra di opzioni di cunversione si aprirà. Sùtule u menu di menu à tendenza - seleziona a qualità di u profilo In u mezu - selezziunate a cartella induve u risultatu di cunversione sarà carregatu (a cambiamentu di u nomu di file hè ancu disponibile). Modificate sti parametri o lasci cum'è, dopu cliccate nantu à u pulsante "Conversu".
  5. A conversione di i file inizia. U progressu sarà visualizatu cum'è una finestra separata, in cui pudete vede ancu e impostazioni è proprietà di u schedariu.
  6. Dopu à a fine, u risultatu finitu pò esse visualizatu cliccendu nantu à l'elemento "Vede in cartella"situatu à a parte destra di a finestra di prugressu.

    In u cartulare aghjustatu in precedenza, u schedariu AVI convertitu apparirà.

Freemake Video Converter è senza dubbiu comodo è intuitivu, ma u mudellu di distribuzione freemium, oltre à una quantità di limitazioni in a versione gratuita, pò strughjì una bona impressione.

Metudu 2: Movavi Video Converter

Movavi Video Converter hè un altru membru di a famiglia di software di conversione video. A differenza di a soluzione di prima, hè pagatu, ma hà funzionalità addizionale (per esempio, un editor di video).

  1. Aprite u prugramma. Cliccate u pulsante "Add Files" è selezziunate "Add video ...".
  2. Via l'interfaccia di u navigatore di file, navigate finu à u cartulare di l'ogni e selezziunu u video chì avete bisognu.
  3. Quandu u clip vene apparatu in a finestra di travagliu, andate in tab "Video" è cliccate "AVI".

    In u menù di a finestra, selezziunate ogni qualità adatta, poi cliccate nantu à u pulsante. "Start".
  4. U prucessu di cunversione principia. U prughjettu sarà visualizatu sottu à a forma di una barra.
  5. À a fine di u travagliu, una finestra si aprirà automaticamente cù u cartulare chì cuntene u schedariu video convertitu in AVI.

Cù tutti i so vantaggi, Movavi Video Converter hà i so svantaghji: a versione di prova hè distribuita cù u pacchettu di applicazioni da Yandex, allora fate attenzione à a stallazione. Ié, è un periodu di prova di 7 ghjorni sembra frivoli.

Metru 3: Xilisoft Video Converter

Xilisoft Video Converter hè unu di i prugrammi più funzionali per convertisce i file video. Purtroppu, ùn hè micca una lingua russa in l'interfaccia.

  1. Fighjate l'applicazione. In a barra di strumentu situata in cima, cliccate nantu à u pulsante. "Add".
  2. Tramite "Esploratore" vai à u cartulare cun clip è aghjunghje à u prugramma cliccendu nantu à "Apertu".
  3. Quandu u video hè carregatu, procedi à u menù di u pop-up. "Profilu".

    In questu, fate u seguitu: selezziunu "Formati di video generale"dopu "AVI".
  4. Avendu fattu queste manipolazioni, truvà u pulsante in u pannellu superiore "Start" è cliccate pè quessa per cumincià u prucessu di conversione.
  5. U prughjettu sarà affissatu à fiancu à u film sceltu in a finestra di u prugramma principale, è à u fondu di a finestra.

    U cunvertitore informerà nantu à a fine di a cunversione cù un signale sonu. Pudete vede u lima cunvertita cliccendu nantu à u bottinu. "Apertu" accantu à a scelta di destinazione.

U prugramma hà dui svantaghji. U primu hè a limitazione di a versione di prova: pudete cunvertite truvite solu di 3 minuti. U secondu hè un algorittu di conversione stranu: u prugramma hà fattu un film di 147 MB ​​da un clip di 19 MB. Fighjate queste sfumature in mente.

Metudu 4: Fatturazione di Formatu

U Convertitore di File Universal Format estremamente cumuni pò ancu aiutà à trasformà VOB in AVI.

  1. Accuminà a Fabbrica di Formati è cliccate nantu à u bottinu. "-> AVI" in u blocu di sinistra di a finestra di travagliu.
  2. In l'interfaccia aghjunghje cliccate u pulsante "Add File".
  3. Quandu si apri "Esploratore", andate in a cartella cù u vostru file VOB, selezziunu cun un clicse di mouse è cliccate "Apertu".

    Tornà à u gestore di file, cliccate "OK".
  4. In u spaziu di travagliu di a finestra Fà formule, selezziunu u schedariu video scaricatu è usate u pulsante "Start".
  5. Quandu hè finitu, u prugramma vi avverrà cun un segnali sonale è u clip convertitu apparirà in a cartella prescelta.

    A Fatturazione di Formatu hè bonu per tutti - chjaru, cun localizazione russa è agile. Forse, pudemu raccomandarlo cum'è a megliu soluzione di tuttu descritta.

Opzioni per convertisce video da u formatu VOB in AVI sò abbastanza. Ognunu di elli hè bonu à a so manera, è pudete scegli di i più adatti per te. I servizii in ligna ponu dinò affrontà à questu travagliu, ma u volumu di certi file video ponu esse superiore à parechji gigabyte - cusì cunnessione di alta velocità è molta pazienza per aduprà cunvertitori online.