I motivi per i quali Windows 10 ùn hè micca installatu in u SSD


I SSD sò sempre più bèstuli ogni annu, è l'utenti cambianu gradualmente à elli. Spessu adupratu in forma di un mossu di SSD cume un discu sistema, è HDD - per tuttu u restu. Tuttu u più fastidiosu quandu u SO sò improvvisamente si rifiuta di stallà nantu à a memoria di u statu solidu. Oghjevemu di presentà voi e le cause di stu prublema in Windows 10, cume i metodi per risolve u.

Perchè Windows 10 ùn hè micca installatu in SSD

I prublemi cù l'installazione di "decine" in SSD si presentanu per una varietà di motivi, sia software sia hardware. Fighjula in l'ordine di a frequenza.

Reason 1: Wrong file system di u drive flash d'installazione

A grande maggioranza di l'utenti stalla a "top ten" da u drive flash. Un di i punti principali di tutte e istruzzioni per creà tali media hè a scelta di u sistema di file FAT32. Di conseguenza, se questu articulu ùn hè micca cumpletu, durante l'installazione di Windows 10 chì in u SSD, chì l'HDD hà problemi. U modu di eliminazione di stu prublema hè ovvi - avete bisognu di creà una nova unità USB flash, ma sta volta sceglite FAT32 in u stadiu di furmazione.

Ulteriori: Istruzioni per a creazione di un drive flash aviabile Windows 10

Reason 2: Incorrect partition table

A "dieci" pò ricusà di esse installatu nantu à u SSD, nantu à chì Windows 7 era in precedenza installatu. U casu hè in diversi formati di a tavula di partizione d'impulsione: "sette" è versioni anziane travagliavanu cù MBR, mentre per Windows 10 avete bisognu di GPT. Eliminate a fonte di u prublema in questo casu avissi da esse à a tappa di l'installazione - Chjamate "Linea di cumandamentu", è cù u so aiutu convertite a partizione primaria in u furmatu desideratu.

Lezione: Converti MBR in GPT

Reason 3: Incorrect BIOS

Hè impussibile escludere dinò u fallimentu in quelli o in altri parametri impurtanti di u BIOS. Prima di tutti, riguarda l'azionamentu stessu - pudete provà a cambià u modu di cunnessione AHCI-SSD: forse à causa di alcune caratteristiche di u dispositivo in sè o di a scheda madre, è un prublemu simile si faci.

Per di più: cumu cambia manera AHCI

Merita ancu di verificate e impostazioni per l'avvio da un media di fora - forse l'unità flash USB hè prubettu per travaglià in modalità UEFI, chì ùn funzeghja micca correttamente in modo Legacy.

Lezione: U computer ùn vede micca l'invenzione di l'installazione

Reason 4: Problems Hardware

A fonte più disgrazzata di u prublema hè i difetti di l'hardware - sia cù u SSD è per una scheda madre. A prima cosa da verificà hè a cunnessione tra a scheda è u drive: u cuntattu trà i perni pò esse rotatu. Allora pudete provà à rimpiazzà u cavumu SATA, se un prublemu si trova in un laptop. In listessu tempu, verificate u socket di cunnessione - certi schede madri richiedenu chì u discu sistema sia conectatu à u connettore Primariu. Tutti i risultati di SATA in u bordu sò firmati, perciò hè faciule per determinà ciò chì avete bisognu.

In u peggiu casu, stu cumpurtamentu significa un prublema cù una unità di statu solidu - i moduli di memoria o un controller di chip ùn sò micca cagiunati. Per sicuru, merita di fà una diagnosi, chì ci hè ancu nantu à un altru computer.

Lezione: Veritu di u Operazione SSD

Conclusione

Ci hè parechje ragioni perchè Windows 10 ùn hè micca installatu in u SSD. A maiò parte di elli sò software, ma ùn pudemu micca scurdà un prublemu hardware trà l'umore solu è a scheda madre.