Determinate a frequenza di RAM in Windows 7


A RAM hè unu di i componenti principali di l'hardware di u computer. I so funzioni includenu a conservazione è a preparazione di dati, chì sò poi traslocati à l'elaborazione di u processore centrale. A più alta è a frequenza di RAM, più u più ghjovente questu proceda. Dopu, parlemu cumu per scopre cù chì velocità i moduli di memoria installati in u PC funzionanu.

Determinazione di a frequenza di RAM

A frequenza di a RAM hè misurata in megahertz (MHz o MHz) è indica u numeru di trasferimenti di dati per secunu. Per esempiu, un modulu cun una velocità dichjarata di 2400 MHz hè capace di trasmette è riceve informazioni 24 miliardi di volte durante stu periodu di tempu. Quì ci vò da sottumà chì u valore attuale in questo casu sarà 1200 megathertz, è a figura risultata hè u doppiu di a frequenza effettiva. Questu hè cunsideratu perchè chips pò fà duie azzioni simultaneamente in un ciccu di un ghjornu.

Ci sò solu dui modi per determinà stu parametru di RAM: l'usu di prugrammi di terze parti chì ti permettenu di avè l'infurmazioni necessarie nantu à u sistema, o di un uttenzu integratu in Windows. Dopu, prendemu in considerazione i software pagati è liberi, è travaglià in "Linea di cumannu".

Metudu 1: Prugrammi di Terza Parte

Comu anu dettu sopra, ci hè sia un software pagatu è un liberu per determinà a frequenza di a memoria. U primu gruppu oghje sarà rappresentatu da AIDA64, è u secondu - da CPU-Z.

AIDA64

Stu prugramma hè una vera combinazione per l'upplicazione di dati di sistema - hardware è software. Include utilità per testà vari cumpiuli, cumprese RAM, chì ci sarà ancu utile. Ci sò parechje opzioni per a verifica.

Scaricate AIDA64

  • Run u prugramma, aprite u ramo "Computer" è cliccate nantu à a sezione "DMI". Nantu à u latu dirittu circà un bloccu "Dispositivi di memoria" è ancu rivela. Tutti i moduli installati in a scheda madre sò listati quì. Sè cliccate nantu à unu di elli, allora Aida vi darà l'infurmazioni chì avemu bisognu.

  • In u stissu rughjonu, pudete andà à la tabulazione "Overclocking" è ottene di i dati da quì. Eccu a frequenza effettiva (800 MHz).

  • L'opzione successiva hè una ramo. "Cunsigliu di sistema" è a sezione "SPD".

Tutti i metudi di sopra mostranu a frequenza nominale di i moduli. S'ellu hà fattu l'overclock, pudete determinà accuratamente u valore di stu parametru cù l'utilità di test di cache è RAM.

  1. Vai à u menù "Servizio" è selezziunate a prova adatta.

  2. Pressu "Start Benchmark" è aspettate chì u prugramma ne furnisca risultati. Questu mostra a larghezza di banda di a memoria è a cache di u processore, è dinò i dati di interesse per noi. U numeru chì vedite deve esse moltiplicatu per 2 per avè a frequenza effettiva.

CPU-Z

Questu prugramma hè diversu da u precedente in quantu si hè distribuitu gratuitamente, puru avendu solu a funzionalità più necessaria. In generale, CPU-Z hè prughjetta per uttene l'infurmazioni nantu à u processore centrale, ma hà ancu una scheda separata per a RAM.

Scaricate CPU-Z

Dopu avè principiatu u prugramma, andate in tab "Memoria" o in localizazione russa "Memoria" è guardate u campu "Frequenza di DRAM". U valore specificatu ci sarà a frequenza di a RAM. L'indicatore efficace hè ottenutu multiplicendu per 2.

Metudu 2: Strumenti di sistema

Ci hè una utilità di sistema in Windows WMIC.EXEtravagliu esclusivamente in "Linea di cumannu". Hè un strumentu per gestisce u sistema operativu è permette, trà altre cose, di vene informazioni nantu à i componenti hardware.

  1. Avviciniamo a console nant'à u contu di l'administratore. Pudete fà sta in u menù "Start".

  2. Più: Chjamà a "Linea di Commandu" in Windows 7

  3. Chiama l'utilità è "dumandà" di mostra a frequenza di RAM. U comandu hè cumpratu:

    Wmic memorychip ottenere velocità

    Dopu cliccatu ENTER L'uternità ci mostrerà a frequenza di i moduli individuali. Hè cusì, in u nostru casu, sò duie di esse, ciascuna à 800 MHz.

  4. Se site avete bisognu di sistematizà l'infurmazioni, per esempiu, per scopre in quale slot si trova a barra cù questi parametri, pudete aghjunghje à u comando "devicelocator" (virgula è senza spaziu):

    Wmic memorychip get speed, devicelocator

Conclusione

Cumu si pudete vede, determinà a frequenza di i moduli di RAM hè abbastanza facilu, postu chì i sviluppatori anu creatu tutti i strumenti necessari per stu. Rapidamente è gratuitamente si pò fà da a "Linea di Commandu", è u software pagatu hà da fornisce infurmazioni più cumplette.