Calculate NPV in Microsoft Excel

Se provate à installà Windows 7 OS da una unità flash, una situazione hè pussibule quandu u sistema ùn principia da stu media. Ciò chì deve esse fattu in stu casu sarà discusso in stu materiale.

Vede ancu: Guida di l'installazione Step-by-step per Windows 7 da un drive flash

Cause di l'errore di avvio di Windows 7 da Flash Drive

Analizà e cause più cumuni chì cunducanu à prublemi di u sistema operativu da un dispositivo USB.

Motivu 1: Un'unità flash difettuosa

Verificate nantu à e prestazioni di u vostru drive flash. Aduprateci nantu à qualsiasi altru desktop o laptop, è verificate se u dispositivu esternu hè rilevatu in u sistema.

Hè pussibule chì un drive flash chì hà servitu per parechji anni à installà Windows falla completamente inaspettamente. Assicuratevi di verificà u discu esternu per serviceability per evitare sprecate una grande quantità di tempu circà per a causa di u prublema.

Causa 2: Distribuzione di l'OS cù un errore

Reinstallà u distribuzione di u sistema operativu. Pudete fà una unità flash USB usando soluzioni di software specializate. Cumu fà sta hè descritta in a lezione.

Lezione: Cumu creà un drive flash aviabile in Windows

Reason 3: Defected port

Pudete aver ruppatu unu di i porti USB. Aduprate un connettore diversu se avete un laptop è un computer desktop - installa un drive flash in u fondu di a cassa.

Se aduprate un cavu di extensione USB, allora verifica cun un altru discu esternu. Forse u prublema hè di u so malfunzionamentu.

Reason 4: Motherboard

In casi estremamente rari, hè possibile chì a scheda madre ùn sia capace di supportà u lance di u sistema da una unità USB. Per esempiu, u bordu di a sucietà Abit ùn sustene micca sta caratteristica. Cusì a stallazione nant'à tali macchine hà da fà da u discu di boot.

Reason 5: BIOS

Ci sò spessu casi chì a ragione sta in a disconnessione di u controllore USB in BIOS. Per activà u situ, truvamu l'oggetto "Controller USB" (possibilmente "USB Controller 2.0") è assicuratevi chì u valore sia impostatu "Enabled".

S'ellu era disattivu ("Disabled"), accende cun di cunfirmà u valore "Enabled". Sferite u BIOS, salvendu e cambiamenti.

Vede ancu: Ciò da fà se u BIOS ùn vede micca l'unità flash USB di boot

Avendu stabilitu a causa di a mancata avviare l'installazione di Windows 7 da un dispositivo USB esterno, pudete installà u sistema operativo da un drive flash cù una di i metudi descritti in stu articulu.