Cume crea una playlist in iTunes

Hè interessante sapè quantu energia assura un particulare dispositivu. Direttamente in st'articulu cunsiderà u situ, chì hè capace di calculà approssimativamente quantità di energia elettrica questu o quellu assimblamentu di computer impurtà, è un contatore di energia elettrica.

Cunsumu d'elettricità per computer

A maiò parte di l'utenti ùn sapenu micca ciò chì hè u cunsumu di l'alimentu di u so PC, chì pò causà operazioni di attrezzature errate per via di una unità di alimentazione scusata in modo aghjustata, chì ùn pò dà micca un'alimentazione adeguata, o perdite di soldi s'ellu hè troppu putente. Per scopre quantu watts u vostru o un altru, assemblatu figurativo di PC ne consumeranu, avete bisognu di aduprà un situ web speciale chì pò visualizzare l'indicatore di cunsumazione di l'energia elettrica dipende da i componenti specificati è i dispositivi periferici. Pudete ancu cumprà un dispositiu à bon pichju chjamatu wattimetro, chì dà dati precisi nantu à u cunsumu di energia è qualchì altra infurmazione - a seconda di a configurazione.

Metudu 1: Calculatrice di l'alimentu

coolermaster.com hè un situ web stranariu chì offre per calculà a quantità di energia cunsumata da un computer cun una sezione particulare. Hè chjamatu a "Calculatrice di l'alimentazione", chì pò esse tradotta cum'è "Calculatrice di u consumu di energia". Aghjungi da a pussibilità di sceglie da assai diversi componenti, a so frequenza, quantità è altre caratteristiche. Di seguito hè un link à sta risorsa è istruzioni per u so usu.

Andate à coolmaster.com

Andendu à stu situ, vedite un assai di nomi di componenti di l'ordinatore è campi per selezziunu un mudellu particulare. Iniziamo in ordine:

  1. "Motherboard" (scheda madre). Quì pudete sceglie u fattore di forma di a vostra scheda madre da trè opzioni possibili: Desktop (scheda madre in un computer personale), Server (scheda di servitore) Mini-ITX (dimensione di a borda da 170 à 170 mm).

  2. Eccu u graficu "CPU" (Unità prucessu centrali) Campo "Selezzi una marca" vi darà una scelta di due grandi fabricanti di processori (AMD è Intel). Premendu u pulsante "Selezzi u Socket", pudete sceglie u socket - socket nantu à a scheda madre, in cui hè installata a CPU (sì ùn sapete micca ciò chì hè, allora selezziunate l'opzione "Not Sure - Mostra tutte le CPU"). Dopu segue u campu "Selezzi una CPU" - Sarà pussibule di sceglie a CPU (l 'elenco di dispositivi dispunibili serà basatu nantu à i dati specificati in i campi di a marca di u fabbricante è u tippu di connettore per u processore nantu à a scheda madre. Se ùn sceglite micca un socket, tutti i prudutti da u fabbricante sò mostrati). Se avete parechji prucessori nantu à a scheda madre, dopu indicate u so numeru in a scatula accantu à questu (fisicamente pochi CPU, micca kernel o filetti).

    Due cursori - "Velocità CPU" è "CPU Vcore" - sò responsabili di a scelta di a frequenza à a quale u processore funziona, è a tensione applicata ad elli, rispettivamente.

    In a sezione "Utilizazione CPU" (Uu di a CPU) Si propone di sceglie u livellu TDP quandu operà a CPU.

  3. A prossima parte di sta calculatrice hè dedicata à RAM. Quì pudete sceglie u numaru di stive di RAM installatu in u computer, a quantità di chips saldati in elli, è u tipu di memoria DDR.

  4. Sezione "Videocards - Set 1" è "Videocards - Set 2" suggerisce di sceglie u nomu di u fabbricante di l'adattatore video, u mudellu di a scheda video, u so numeru è a frequenza nantu à a quale u processore graficu è a memoria video sò in esecuzione. Per l'ultimi dui parametri sò i cursori. "Core Clock" è "Clock Clock"

  5. In a sezione "Conservazione" (drive), pudete sceglie 4 tipi differenti di magazzini di dati è specificate quanti sò installati in u sistema.

  6. "Unità Optiche" (Unità ottiche) - quì ci hè pussibule di specificà finu à duie tippi diversi di tali dispositivi, è quantu di quantità sò installate in l'unità di sistema.

  7. "Carte PCI Express" (Carte PCI Express) - quì pudete sceglie finu à duie carte di espansione installate nantu à u bus PCI-E nantu à a scheda madre. Si pò esse un sintonizzatore TV, una scheda sana, un adattatore Ethernet, è più.

  8. "Carte PCI" (Carte PCI) - sceglite quì ciò chì avete installatu in u slot PCI - u set di dispositivi pussibbili chì travaglianu cun hè identicu à u PCI Express.

  9. "Moduli Minerinu Bitcoin" (Moduli binarii di Bitcoin) - Sì un mine di cryptocurrency, pudete specificà l'ASIC (circuitu integratu per u scopu speciale) chì fate.

  10. In a sezione "Altri Dispositivi" (altri dispositivi) pudete specificà quelli chì sò presentati in a lista di discesa. Questa categoria include i nastri LED, i controller più freschi di CPU, i dispositivi USB, e sì.

  11. Tastiera / Mouse (Tastatura è mouse) - quì ci hè una scelta di due variazioni di i dispositivi di entrata / uscita più richiesti - un mouse è a tastiera di u computer. Se avete una lampadina o un touchpad in unu di i dispositivi, o qualcosa diversu da i bottoni, sceglite "Gaming" (ghjocu). Altrò, cliccate nantu à l'opzione. "Standard" (standard) è tuttu.

  12. "Fan" (Ventilatori) - quì pudete sceglie a taglia di l'elica è u numeru di i cooler installati in u computer.

  13. "Kit di raffreddamentu liquidu" (Refrigerazione di liquidi) - quì pudete sceglie un sistema di raffreddamentu d'acqua, se dispunibule.

  14. "Utilizà u Computer" (usu in computer) - quì pudete dì specificà u tempu durante u quale u computer hè in continuu.

  15. A ultima sezione di stu situ hè cuntene di dui bottoni verdi. "Calcete" (calculà) è "Reset" (reset). Per uttene u consumu approssimativu di energia di i componenti di l'unità di sistema specificata, cliccate nantu à "Calculate", se sì incusati o semplicemente volete specificà nuovi parametri finu da u principiu, appughjate u second pulsante, ma fighjate chì tutti i dati specificati saranu resettati.

    Dopu avè premutu u bottu, un quadru cun 2 linee apparirà: "Carica Wattage" è "PSU Wattage consigliatu". A prima linea hè u valore di u cunsumu massimu di energia pussibile in watts, è u secondu - a alimentazione raccomandata di l'alimentu per una tale assemblea.

  16. Metudu 2: Wattmetru

    Cù questu apparecchiatura à bon bonu, pudete misurà a potenza di a corrente elettrica chì va à un PC o qualsiasi altru apparecchju elettricu. Sembra questu:

    Hè necessariu inserìu u wattimeteru in u sughjettu di u socket, è cunnessu u prugjulu da a surghjente, cum'è illustratu in l'immagine in alto. Poi accende u computer è fighjate u pannellu - dimostra u valore in watts, chì serà un indicatore di quanta energia usa u computer. In a maiò parte di i wattmetri, pudete cunnettà u prezzu per 1 watt d'elettività - cusì pudete calcà ancu quantu vi costa à travaglià un computer personale.

    In questo modu pudete scopre quantu watts cunsume un PC. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.