A cumpagnia ZyXEL sviluppa vari attrezzature di rete in a lista di i quali ci sò dinò router. Tutti sò configurati per mezu di un firmware quasi identicu, ma in stu articulu ùn tenemu micca una piena di dettu in u tuttu di u prucessu, ma ci pudaremo nantu à u travagliu di l'inoluzione di porti.
I porti aperti nantu à i router ZyXEL Keenetic
U lugiziale chì utilizza una cunnessione Internet per travaglià correttamente hà bisognu di aprite certe porte per chì una cunnessione esterna funziunisce correttamente. A metà di l'inolivazione hè eseguita da l'utente manualmente determinendu a porta stessa è di mudificà a configurazione di u dispositivo di rete. Togliamu tuttu passu.
Passu 1: Definizione di Portu
Di solitu, se u portu hè chjappu, u prugramma ti darà notifiche nantu à sta situazione è indettu chì unu deve esse inoltra. Tuttavia, questu ùn hè micca sempre u casu, dunque avete bisognu di truvà questu indirizzu solu. Questu hè fattu abbastanza semplicemente cun l'aiutu di un picculu prugramma ufficiale da Microsoft - TCPView.
Scaricate TCPView
- Aprite a pagina di download di l'applicazione sopra ripresentata, induve in a sezione "Download" Cliccate nantu à u ligame apposta per cumincià u download.
- Aspettate finu chì u scaricatu hè finitu è sfruttate u ZIP cù ogni archiveru praticu.
- Run u prugramu stessu dopu cliccendu dopu cliccendu nantu à u schedariu EXE appositu.
- A colonna à a sinistra mostra una lista di tutti i processi - questu hè u software installatu nantu à u vostru computer. Truvate u requisitu è anite a nota a colonna "Portu à distanza".
Vede ancu: Archivers for Windows
U portu truvatu sarà apertu in successu per mezu di manipulazioni in l'interfaccia web di u router, chì hè quellu chì si rivolgemu à a prossima.
Passu 2: Configurazione di u router
Questu stadiu hè u principale, perchè durante questu si esegue u prucessu principale - a configurazione di l'apparecchiatura di rete per a traduzione di indirizzi di rete hè definita. I pruprietari di ZyXEL i router Keenetic sò richiesti di fà e azzioni seguenti:
- In a barra di indirizzu di u navigatore, inserisci 192.168.1.1 è vene sopra.
- Quandu aghjusta per primu u router, l'utente hè urdinatu di cambià login è password. Se ùn avete micca cambiatu nunda, abbandunà u campu "Password" vuì ancu "Username" specificate
admin
dopu cliccate nantu à "Login". - Sù u pannellu inferiore, selezziunate una sezione. "Rete di casa"dopu aprite a prima tabulazione "Dispositivi" e in a lista, cliccate nantu à a linea di u vostru PC, hè sempre u primu.
- Verificate a casella "Indirizzu IP Permanente"copiate u so valore è applichi i cambiamenti.
- Avà avete bisognu di andà à a categoria "Sicurezza"dove in a sezione "Traduzione di a Indirizzu di Rete (NAT)" bisognu andà per aghjunghje una nova regula.
- In u campu "Interfaccia" specificate "Cunnessione à banda larga (ISP)"selezziunate "Protocollo" "TCP"è entrate unu di u vostru portu pre-copiatu. In linea "Redirect to address" Inserite l'indirizzu IP di u vostru computer chì avete ricevutu durante a quarta tappa. Salvà i cambiamenti.
- Crea un'altra regula cambendu u protocollo à "UDP", mentre l'altri elementi restanu à adeguà à l'impostazione precedente.
Questu completa u travagliu in u firmware, pudete procedere per verificà u portu è l'interazione in u software necessariu.
Passu 3: Verificate u portu aperto
Per assicurà chì u portu seleziunatu hè statu trasmissu cù successu, i servizii in ligna speciali aiutanu. Ci hè un numaru assai grande di elli, è per esempio avemu sceltu 2ip.ru. Duvete fà u seguitu:
Andate à u situ Web 2IP
- Aprite a pagina principale di u serviziu per mezu di un navigatore web.
- Andà à a prova "Verifica di u portu".
- In u campu "Portu" inserite u numeru desideratu è cliccate nantu à "Verificate".
- Dopu à qualchi secondi di attesa, l'infurmazioni in u quale si interessa per u statu di a portu sarà visualizata, è a verifica hè completa.
Se avete di fronte à u fattu chì u servitore virtuale ùn funziene micca in certi software, si consiglia di disattivà u software anti-virus installatu è Windows Defender. Dopu à ciò, ricontrattene a performance di u portu aperto.
Vede ancu:
Disattivà u firewall in Windows XP, Windows 7, Windows 8
Disabilite Antivirus
U nostru manuale hè ghjunghendu à una conclusione logica. Di sopra, ci hè statu introduttatu in e tre fasi principali di l'inoluzione di portu nantu à i router ZyXEL Keenetic. Speremu chì vi hà gestitu di fronte à u travagliu senza alcuna difficoltà è avà tutte e funzioni di software sò correttamente.
Vede ancu:
Programma Skype: numeri di portu per e cunnessioni in entrata
Porti Pro in uTorrent
Identificare è configurà l'inoluzione di portu in VirtualBox