A variazzione di u account Skype

Oghje, MGTS fornisce una di e migliori condizioni per cunnessione di l'Internet casa cù a possibilità di aduprà parechji mudelli di router. Per fà fà andà u potenziale impurtante di l'attrezzatura in cunfrontu cù i piani tariffarii, avete bisognu di configurà in modo adeguatu. Eccu ciò chì discutemu in questu articulu.

Imposta i router MGTS

Tra i dispositivi attuali ci sò trè mudelli di router, per via u più differente l'una di l'altra in l'interfaccia web è alcune caratteristiche tecniche insignificanti. Avemu a cura di ogni mudellu cù u scopu di installà una cunnessione internet à a prima volta. Inoltre, pudete sempre leghje u manuale di l'utente, indipende di u dispositiu.

Opzione 1: SERCOMM RV6688BCM

U terminale di l'abbonatu RV6688BCM ùn hè micca assai diversu da l'altri mudelli di i router di i principali produttori, è cusì a so interfaccia web pò sembra molto familiare.

Cunnessione

  1. Cunnesse u router cun un computer o un laptop via u patch cord.
  2. Lanciate qualsiasi browser web è inserite u seguitu indirizzu IP in a barra di indirizzu:

    191.168.1.254

  3. Dopu à quessa, cliccate nantu à a tasca "Enter" e in a pagina chì si apre, inserisci i dati chì avemu presentatu:
    • Login - "admin";
    • Password - "admin".
  4. Se durante u tentativu di autorizà u ligame di sopra ùn si adatta micca, pudete aduprà l'alternativa:
    • Login - "mgts";
    • Password - "mtsoao".

    Sì successu, sarai in a prima pagina di l'interfaccia web cù l'infurmazioni di base nantu à u dispositiu.

Impostazioni LAN

  1. Tramite u menu principale in cima à a pagina andate in sezione "Impostazioni", ampliate l'oggetto "LAN" è selezziunate "Impostazioni di base". Tra l'uppunzioni presentate, pudete configurà manualmente l'indirizzu IP è a maschera di subnet.
  2. In linea "Servitore DHCP" setatu u valore "Abilita"accussì chì ogni novu dispositivo riceve automaticamente un indirizzu IP quandu hè cunnessu in modalità automatica.
  3. In a sezione "LAN DNS" Pudete assignà un nome à l'apparecchiatura cunnessa à u router. U valore utilizatu quessa sustituisce l'indirizzu MAC quandu accede à i dispositivi.

Rete senza fili

  1. Avendu finitu di edità i parametri "LAN"cambia à tab "Rete senza filu" è selezziunate "Impostazioni di base". Per impostazione predefinita, quandu u router hè cunnessu, a rete hè attivata automaticamente, ma per un qualchì ragu u marcatu hè "Abilita Rete Wireless (Wi-Fi)" mancu, installatu.
  2. In linea "ID di rete (SSID)" Pudete specificà u nome di a rete visualizatu quandu altri dispositivi sò cunnessi cun Wi-Fi. Pudete specificà ogni nome in latinu.
  3. Tramite a lista "Modu di operazione" selezziunu unu di i valori possibili. Modu usatu normalmente "B + G + N" per assicurà a più connettività stabile.
  4. Cambia valore in blocu "Canali" solu ch'è necessariu se altri dispositivi simuli sò usati cù u router MGTS. Altrimenti, hè basta per specificà "Auto".
  5. A seconda di a qualità di u segnu di u router pò esse cambiatu "Livellu di segnu". Lasciate u valore "Auto"sì ùn pudete micca decidere nantu à e preferenze più ottimali.
  6. Last bloccu "Punto di Accessu à l'Invitatore" progettata per attivà 4 reti Wi-Fi ospiti, separati da a cunnessione via LAN.

Sicurezza

  1. Apertu a sezione "Sicurezza" è in linea "Scegli un ID" Specifichi u nome introduttori in precedenza di a rete Wi-Fi.
  2. Fra l'inglese "Autenticazione" avè da sceglie "WPA2-PSK"al fine di pruteggere a rete da usu indesideratu cusì attendibilmente pussibule. Cù sta "Intervallo di l'aggiornu chiave" pò esse lasciatu cum'è per difettu.
  3. Prima di spinghja un bottinu "Salvà" induve obbligatoria "Password". A quessa a cunfusioni di basa di u router pò esse considerata cumpleta.

A rùbbrica di l'altri, chì ùn avemu micca cunsideratu, mischjà un numeru numeru di parametri addiziunali, soprattuttu chì permettenu di controllà filtri, cunnessione rapida di dispositivi per WPS, u funziunamentu di servizii LAN, telefonia è stoccaggio di dati esterno. Modificà qualunque impostazione quì deve esse solu per affine l'attrezzatura.

Opzione 2: ZTE ZXHN F660

Com'è a versione rivisita in precedenza, u router ZTE ZXHN F660 fornisce un gran numeru di paràmetri chì permettenu di configurà in particulare a cunnessione à a rete. E impostazioni chì seguanu devenu esse cambiate se Internet hè andatu per a cunnessione di l'apparecchimentu à u PC.

Cunnessione

  1. Dopu avè cunnessu u computer à u router per mezu di u cavu di patch, aprite un navigatore Internet è andate à a pagina d'autorizzazione à l'indirittu seguente. Per difettu, hè necessariu entrà "admin".

    192.168.1.1

  2. Sì l'autorisazione hè riesce, a pagina principale mostra a interfaccia web principale cù informazioni nantu à u dispositiu.

Impostazioni WLAN

  1. Tramite u menu principale, aprite a sezione "Rete" è nantu à a parte sinistra di a pagina selezziunate "WLAN". Tab "Basic" cambiamentu "Modu RF senza fili" in statu "Enabled".
  2. A seguitu, cambia u valore "Modu" on "Misto (801.11b + 802.11g + 802.11n)" è ancu cambiate l'elemento "Chanel"ponendu u parametru "Auto".
  3. Tra l'altri rimanenti sò fissi "Trasmittendu u putere" in statu "100%" e specificate cum'è necessariu "Russia" in linea "Paese / regione".

Impostazioni Multi-SSID

  1. Premendu u pulsante "Submit" in a pagina precedente, andate à "Impostazioni multi-SSID". Qui ci vole à cambià u valore "Sceglite SSID" on "SSID1".
  2. Hè obbligatoria a marcata "SSID attivatu" è specificate u nome volutu di a rete Wi-Fi in a linea "Nome SSID". L'altri parametri ponu esse lasciati à manghjalu eseguendu u salvu.

Sicurezza

  1. A pagina "Sicurezza" Pudete, à u vostru discrezione, adeguà u gradu di protezzione di u router o stabilisce a regolazione più raccomandata. Cambia "Sceglite SSID" on "SSID1" in cunfurmazione cù u paragrafo simile di a sezione precedente.
  2. Da a lista "Tipu di autenticazione" selezziunate "WPA / WPA2-PSK" è in u campu "WPA Passphrase" Specifichi a password desiderata in a rete Wi-Fi.

Ancu una volta, eseguite a configurazione di salvataggio di u router pò esse cumpletata. Altri oggetti chì eru mancati ùn sò micca direttamente riferiti à u travagliu di Internet.

Opzione 3: Huawei HG8245

U router Huawei HG8245 hè u dispositivu più popularu pussibule, in vece d'incantu à a cumpagnia di MGTS, i clienti Rostelecom u utilizanu spessu. A grande maggioranza di i parametri dispunibili ùn valenu micca per u prucedimentu di a configurazione di Internet, è cusì ùn ne prugramemu.

Cunnessione

  1. Dopu avè installatu è cunnessu l'apparecchiatura, andate in interfaccia web in un indirizzu particulare.

    192.168.100.1

  2. Avà avete bisognu di entrà i vostri dati di login.
    • Login - "radice";
    • Password - "admin".
  3. A pagina successiva deve aprà "Status" cun informazioni nantu à a cunnessione WAN.

Configurazione di Base WLAN

  1. Attraversu u menu in cima à a finestra, andate in tab "WLAN" è selezziunate una sottusezzione "Configurazione di Base WLAN". Quì tick "Abilita WLAN" è cliccate "Novu".
  2. In u campu "SSID" specificate u nome di a rete Wi-Fi è dopu attivate l'elemento "Abilita SSID".
  3. Cume cambiamentu "Nùmmiru di Disposizioni Associate" Pudete limità u numeru di cunnessioni simultanee à a rete. U valore massimu ùn pò esse superiore à 32.
  4. Abilita funzione "Broadcast SSID" per trasmette u nome di a rete in a modalità di trasmissione. Sì disattivà questu articulu, u puntu di accessu ùn sarà micca visualizzato nantu à i dispositivi cun supportu Wi-Fi.
  5. Quandu aduprà l'iniziu di Internet in dispositivi multimediali deve esse spuntatu "WMM Enable" per ottimizà u trafficu. Immediatamente cù a lista "Modu di autenticazione" Pudete cambià a modalità di autenticazione. Normalmente impostatu à "WPA2-PSK".

    Ùn vi scurdate di specificà ancu u password desiderata da a rete in u campu "WPA PreSharedKey". In stu prucessu, a configurazione di basa di Internet pò esse cumpletata.

Configurazione avanzata WLAN

  1. Aprite a pagina "Configurazione avanzata WLAN" per andà à l'impostazioni avanzate di rete. Quandu aduprà un router in una casa cù un picculu rete di reti Wi-Fi, cambia "Canali" on "Automatic". Altrimenti, selezziunate manualmente u canale più ottimale, di cui u raccomandatu hè "13".
  2. Cambia u valore "Larghezza di u Canali" on "Auto 20/40 MHz" indipendendu e condizioni di l'usu di u dispositivo.
  3. L'ultimu parametru impurtante hè "Modu". Per cunnessione à a rete cù a più dispositivi moderni, a scelta migliore hè "802.11b / g / n".

Dopu avè stabilitu i parametri in ambedue sezioni, ùn vi scurdate di salvà cù u pulsante "Applicà".

Conclusione

Avendu cunsideratu a regolazione di l'urtimi router MGTS, ghjunghiamu quellu articulu. E ancu qualunque fosse u dispositiu adupratu, a prucedura di configurazione ùn duverà micca causà domande supplementari à causa di un'interfaccia web di facili da usà, vi propemu di fà noi dumandate in i commenti.